Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #3241 Del Skrevet 6. september Anki-2.0 skrev (6 timer siden): God helg til dere og alle andre her inne Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #3242 Del Skrevet 6. september KnekkeBørre skrev (4 timer siden): God helg til dere alle, mammahumpere! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. september #3243 Del Skrevet 7. september Janei...jaggu klarte de å poffe gapahuken rett foran øynene på meg...men jeg såg deg.. så jeg kjenner deg nok igjen, ved en senere anldening..og da blir du bøsted.. han gikk under radaren min fordi jeg trodde det var folk der ettersom det begynte å røyke der nede..det er en grube der som er ment for bål... så tenkte ikke mer over det og konset på de to som lusket i buskene rundt meg når jeg prøvde å hvile et par timer ... jeg ble sittende å hate og forbanne de to mens jeg såg på en person som stod i ringen der nede og glodde opp på meg.....og mens røyken kom oppover så tenkte jeg det var folk i gapahuken...så kom flammene stigende til værs..langt over taket på gapahuken..jeg hørte ingen folk der så jeg ringte til 110 .. Så ...jeg såg såg deg....det setter skolebrannen her i et annet perspektiv....pluss mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september #3244 Del Skrevet 7. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 9. september #3245 Del Skrevet 9. september Nei , tar meg en tur i badstua .p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september #3246 Del Skrevet 9. september Cassidy Tvillingene ønsker alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #3247 Del Skrevet 13. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på KG og på Sosialprat en Godhelg!!👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #3248 Del Skrevet 20. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på Sosialprat og på KG en Godhelg!!👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 20. september #3249 Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen her på Sosialprat og på KG en Godhelg!!👨🦰👩🦰 God helg til dere alle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #3250 Del Skrevet 20. september Anki-2.0 skrev (4 minutter siden): God helg til dere alle! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. september #3251 Del Skrevet 20. september God helg, snålinger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #3252 Del Skrevet 20. september KnekkeBørre skrev (1 time siden): God helg, snålinger! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi ønsker favorittkakemannen vår en godhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. september #3253 Del Skrevet 23. september Traff en hyggelig kvinne idagmorges...var litt skeptisk til å begynne med , er det noe forsøk på jesusprat kl 0730 mandag morgen..men det var det ikke , vil ikke fortelle hvem det var men , en hyggelig kvinne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #3254 Del Skrevet 23. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september #3255 Del Skrevet 23. september Baktus2024 skrev (43 minutter siden): Traff en hyggelig kvinne idagmorges...var litt skeptisk til å begynne med , er det noe forsøk på jesusprat kl 0730 mandag morgen..men det var det ikke , vil ikke fortelle hvem det var men , en hyggelig kvinne.. It wasn`t me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #3256 Del Skrevet 23. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): It wasn`t me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september #3257 Del Skrevet 23. september Nå er det lønsjetid...skal dere ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. september #3258 Del Skrevet 23. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): It wasn`t me! Muligens, hadde vært koselig ihvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #3259 Del Skrevet 23. september Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Nå er det lønsjetid...skal dere ha? Cassidy Tvillingene har akkurat spist fleskepannekaker nå vi.🥞🥞🥓🥓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september #3260 Del Skrevet 23. september Håper det smakte, selv om jeg ikke helt aner hva det smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå