Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg tar ofte en boks rett i kroppen om jeg er fysen på kvelden. :spise: 

Det var litt sært… Det gjør ikke jeg. Du er ikke en katt, Hoppe. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ha vært det i andre liv og så henger det litt igjen her... :lur: 

I forrige uke sa jeg at du har ni liv. Kanskje det ligger noe i det? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern :)  En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på.  Mat er såå godt! :mynona:

Er så glad du liker den osten så godt :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hullete tørr, går an å bryte av ei halv skive ost til ei halv skive brød og den smaker litt mere. Låvv Itt! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært litt vanskelig å være meg, og så tenker jeg litt på hvilken rett jeg har til å "klage" eller snakke om det, når jeg vet andre sliter mye, mye mer.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (13 minutter siden):

I dag har det vært litt vanskelig å være meg, og så tenker jeg litt på hvilken rett jeg har til å "klage" eller snakke om det, når jeg vet andre sliter mye, mye mer.

:klem3:
Alltid noen som har det verre, ikke tenk sånn:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

:klem3:
Alltid noen som har det verre, ikke tenk sånn:klem3:

Joa, men det er litt sånn... jeg vet ikke. Skulle sjekke ting til huset og endte opp på KG igjen, og så endte jeg opp med å si de greiene i sted, for sosialtrådene er blitt så koselig syns jeg og folk er så greie. Takk :klem3:🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (5 minutter siden):

Joa, men det er litt sånn... jeg vet ikke. Skulle sjekke ting til huset og endte opp på KG igjen, og så endte jeg opp med å si de greiene i sted, for sosialtrådene er blitt så koselig syns jeg og folk er så greie. Takk :klem3:🥰

Enig i at sosialtrådene har blitt veldig koselige og inkluderende 😊 godt å ha deg her 😊:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Det gjorde det: ei skive med rekesalat, sitron og krydder....og ei med italiensk salat, tilført ekstra oppraspet gulrot og min nye gode østavind-ost...som er veldig god altså. Takker for tips, @Entern :)  En majonesdag i dag, for straks skal jeg ha skive med tunfisk med majones, pepper og agurkskiver på.  Mat er såå godt! :mynona:

:spise::spise::sikle::sikle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (6 minutter siden):

Enig i at sosialtrådene har blitt veldig koselige og inkluderende 😊 godt å ha deg her 😊:klem3:

Takk det samme!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (37 minutter siden):

:klem: Alltid kjekt å se deg her da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

:klem: Alltid kjekt å se deg her da 😃

Takk det samme og kjekt å vite! 🥰 Bare ble helt nedpå i dag. Hjelper å vite at jeg hvertfall er velkommen hit :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene synes også at det er kjekt å se deg her Ford3000, og vi synes at det er bra at du poster her i Skravletråden.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...