Gå til innhold

Skravletråden!!!

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Ingen som har sagt at de ikke er velkommen, bare at det er greit å prøve å holde fjasing til fjase tråder :)

Cassidy Tvillingene ser den vi, og vi skal prøve så godt vi kan å holde fjasingen vår i Skravletråden vi.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Ingen som har sagt at de ikke er velkommen, bare at det er greit å prøve å holde fjasing til fjase tråder :)

De har en opplevelse av å være mindre velkommen. Den skjønner jeg. Som jeg har sagt: Det blir fort fjasing og avsporing i skravletråder. Det er naturlig og det må man tåle. Såpetråden er ikke noens personlige lekegrind. 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene er heldige vi, for vi har en sånn flott og snill forumvenn som deg her vi Embla Othea.♥️♥️:klem3::klem3:

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene ser den vi, og vi skal prøve så godt vi kan å holde fjasingen vår i Skravletråden vi.:nikke::nikke:

Dere kan chatte i andre chatte tråder slik som oss andre :) for min del så flytter jeg diskusjoner som oppstår i ikke chatte tråder over til uinteressant tråden, tror det kan funke greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

De har en opplevelse av å være mindre velkommen. Den skjønner jeg. Som jeg har sagt: Det blir fort fjasing og avsporing i skravletråder. Det er naturlig og det må man tåle. Såpetråden er ikke noens personlige lekegrind. 🙂

Jeg skjønner men jeg skjønner også at andre kan bli irritert, mange kommer innom for å lese episoder, det er ikke like enkelt hvis man må bla igjennom mange sider med fjasing for å finne fram til 😛 Men folk gjør som de vil, jeg vil bidra med mitt i hvert fall og flytte diskusjoner jeg havner i over til uinteressant tråden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner men jeg skjønner også at andre kan bli irritert, mange kommer innom for å lese episoder, det er ikke like enkelt hvis man må bla igjennom mange sider med fjasing for å finne fram til 😛 Men folk gjør som de vil, jeg vil bidra med mitt i hvert fall og flytte diskusjoner jeg havner i over til uinteressant tråden :) 

At det er et irritasjonsmoment for en enkeltperson er ikke noe C&C skal ta hensyn til.

Jeg skjønner at det kan bli litt mange emojies og tommel-opp men se i kosemoseoverdose tråden til Fryden - de som irriterer seg over det har høye kosefaktorer det, så det blir litt pussig, synes jeg. 🤭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er et irritasjonsmoment for en enkeltperson er ikke noe C&C skal ta hensyn til.

Jeg skjønner at det kan bli litt mange emojies og tommel-opp men se i kosemoseoverdose tråden til Fryden - de som irriterer seg over det har høye kosefaktorer det, så det blir litt pussig, synes jeg. 🤭

Cassidy Tvillingene prøver å ikke irritere oss over andre her vi. Vi ønsker å være inkluderende i stedet for fordømmende vi.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene prøver å ikke irritere oss over andre her vi. Vi ønsker å være inkluderende i stedet for fordømmende vi.:nikke::nikke:

Enig. :hoppe: De andre får ta seg en bolle. :jolie:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fort føle oss uvelkomne, fordi det er noe vi har slitt med i oppveksten vår. vi har til og med blitt mobbet av foreldrene våre så vi reagerer fort sånn at vi føler oss uvelkomne.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Er mer snakk om at sosial prat skal være for alle, vi eier jo ingen av trådene men det kan helt sikkert føles slik for andre

Men det er jo en fjase tråd :P men vi får være enig om å være uenig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Enig. :hoppe: De andre får ta seg en bolle. :jolie:

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er mer snakk om at sosial prat skal være for alle, vi eier jo ingen av trådene men det kan helt sikkert føles slik for andre

Cassidy Tvillingene kan si at her i Skravletråden er fjasing alltid velkommen.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Noen kan gi inntrykk av at tråden er deres personlige lekegrind.

Ja - herregud. Det er bare en bagatell. 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene kan si at her i Skravletråden er fjasing alltid velkommen.:nikke::nikke:

:juletre2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Men så det er klart, jeg er ikke sint på noen her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene kan forstå at andre klager hvis de har grunn til å klage, men vi blir oppgitte over de som klager bare for å klage. Da mener vi at det bare er syting og sutring.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Men så det er klart, jeg er ikke sint på noen her :) 

Ikke jeg heller. Jeg har aldri opplevd deg som kranglevoren. 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Jeg har aldri opplevd deg som kranglevoren. 😊

Jeg var det de første årene her 😅 men jeg har lært å roe meg ned og tenke over før jeg kommenterer, man lærer så lenge man poster 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...