AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #1 Del Skrevet 26. oktober 2022 Hvis det er èn ting folk her på KG har misforstått, så er det dette med å være harry. Det å gjøre eller like noe du ikke liker er ikke grunn nok for å kalle noe harry. Harry er når noen gjør eller liker noe som hører til forrige generasjon. F.eks når noen fortsatt oppriktig liker "Elg i Solnedgang" - det er harry. Det å rulle tobakk er harry. Å gjøre eller like noe man selv ikke liker er i seg selv ikke harry. Anonymkode: 83ebb...cbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #2 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er èn ting folk her på KG har misforstått, så er det dette med å være harry. Det å gjøre eller like noe du ikke liker er ikke grunn nok for å kalle noe harry. Harry er når noen gjør eller liker noe som hører til forrige generasjon. F.eks når noen fortsatt oppriktig liker "Elg i Solnedgang" - det er harry. Det å rulle tobakk er harry. Å gjøre eller like noe man selv ikke liker er i seg selv ikke harry. Anonymkode: 83ebb...cbb Jeg er harry for jeg har ikke smart-telefon. Siden jeg ikke har smart-telefon er jeg heller ikke like smart som dagens generasjon. Heldigvis er jeg på Kvinneguiden, det er mitt lille forsøk på å følge dere smartinger. 😄 Unnskyld for at jeg er så harry. Anonymkode: e77b1...757 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 26. oktober 2022 #3 Del Skrevet 26. oktober 2022 Forrige generasjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 26. oktober 2022 #4 Del Skrevet 26. oktober 2022 Enig, nå er det rev i nordlys som gjelder. 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. oktober 2022 #5 Del Skrevet 26. oktober 2022 Harry er et navn. Du er ikke noe du ikke heter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 16. november 2022 #6 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 0.34): Hvis det er èn ting folk her på KG har misforstått, så er det dette med å være harry. Det å gjøre eller like noe du ikke liker er ikke grunn nok for å kalle noe harry. Harry er når noen gjør eller liker noe som hører til forrige generasjon. F.eks når noen fortsatt oppriktig liker "Elg i Solnedgang" - det er harry. Det å rulle tobakk er harry. Å gjøre eller like noe man selv ikke liker er i seg selv ikke harry. Anonymkode: 83ebb...cbb Hva er harry med å rulle tobakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 16. november 2022 #7 Del Skrevet 16. november 2022 Hvorfor skal alltid rullings trekkes fram som harry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Del Skrevet 16. november 2022 Hvorfor bryr du deg om dette? Hva så om noen mener at noe du gjør eller sier er harry? Anonymkode: 8b073...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2022 #9 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 0.34): Hvis det er èn ting folk her på KG har misforstått, så er det dette med å være harry. Det å gjøre eller like noe du ikke liker er ikke grunn nok for å kalle noe harry. Harry er når noen gjør eller liker noe som hører til forrige generasjon. F.eks når noen fortsatt oppriktig liker "Elg i Solnedgang" - det er harry. Det å rulle tobakk er harry. Å gjøre eller like noe man selv ikke liker er i seg selv ikke harry. Anonymkode: 83ebb...cbb Du har bare delvis rett her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. november 2022 #10 Del Skrevet 16. november 2022 Hva som er harry, kommer an på øyet som ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 16. november 2022 #11 Del Skrevet 16. november 2022 Å servera biffsnadder til gode vener er litt harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #12 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg syntes det kan være kult å være harry. Anonymkode: f08dc...751 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 16. november 2022 #13 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Det er ofte en viss enighet om hva som er harry. Jeg kjenner en dame på 40+ som er harry. Jeg kan nevne: danskebåten, karaoke, crazy sminke og hårfarge. Endret 16. november 2022 av norw 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 16. november 2022 #14 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor bryr du deg om dette? Hva så om noen mener at noe du gjør eller sier er harry? Anonymkode: 8b073...c1e Jeg bryr meg ikke om noen mener at noe jeg gjør er harry! Jeg bare lurer på hvorfor rullings alltid blir dratt fram som eksempel på hva som er harry… Hva er så harry med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #15 Del Skrevet 16. november 2022 Lys rosa hettegenser er harry! Anonymkode: f3541...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 16. november 2022 #16 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lys rosa hettegenser er harry! Anonymkode: f3541...4c2 Jeg har det… og røyker rullings… Da er jeg harry da 👏😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 16. november 2022 #17 Del Skrevet 16. november 2022 Harry betyr dårlig smak. Lite raffinert. Uelegant. Lite kulturell kapital. Ukultivert. Plump. De-classe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #18 Del Skrevet 16. november 2022 Svært ofte vil harry bli brukt for å betegne folkelig populærkultur eller ikke-urban kultur. En person som er harry, oppfattes ofte av andre som usofistikert, vulgær eller med dårlig smak. Fra wikipedia. Anonymkode: f3541...4c2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #19 Del Skrevet 16. november 2022 Synes elg i solnedgang og rullings er greit, man må faktisk ha litt karakter for å like noe slikt i dag. De der klovnebildene til Marianne Auli derimot er harry. Anonymkode: f3541...4c2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #20 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 0.38): Jeg er harry for jeg har ikke smart-telefon. Siden jeg ikke har smart-telefon er jeg heller ikke like smart som dagens generasjon. Heldigvis er jeg på Kvinneguiden, det er mitt lille forsøk på å følge dere smartinger. 😄 Unnskyld for at jeg er så harry. Anonymkode: e77b1...757 Da er vi to.🙂 Anonymkode: 6b468...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå