Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med de du bestiller parfyme og kosmetikk fra? Og de ulike former for levering?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke nettbutikker syns du gir best service og er best når det gjelder levering av produkt i post, helt hjem, postkasse, post i butikk, pakkeboks? Og hva med sporing og oppdateringer underveis?

Jeg venter på pakke fra flere nettbutikker bla Parfyme Klikk, Kicks, og Fredrik og Louisa. Sistnevnte syns jeg er helt topp. Bestiller jeg en parfyme eller en krem fra de, så kommer det raskt og problemfritt rett i postkassen. De to andre er mer langdryge på levering og ordrebekreftelse og det er ofte ingen oppdatering på postens sider om hvor pakken befinner seg før jeg plutselig får beskjed om at pakke er i postkasse eller klar til henting. 

Eller er selve problemet her hos Bring/Posten eller andre transportaktører?

Anonymkode: 9bf34...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyko og Kicks er favorittene, for de bruker Helt hjem. Bli vakker bruket posten - men de sender så kjapt at det veier opp for at de bruker posten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 minutter siden):

Lyko og Kicks er favorittene, for de bruker Helt hjem. Bli vakker bruket posten - men de sender så kjapt at det veier opp for at de bruker posten. 

Men de har sluttet å komme på døren med pakker,eller henge på postkassen..

Vi har lås på postkassen,så får ikke plass til større pakker.

Men altså,jeg bestilte 2 neglelakker fra blivakker,fikk sms at pakken var for stor for postkassen..😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (24 minutter siden):

Men altså,jeg bestilte 2 neglelakker fra blivakker,fikk sms at pakken var for stor for postkassen..😶

Så synd.  Her er de veldig fleksible! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (9 timer siden):

Så synd.  Her er de veldig fleksible! 

Ja,det er posten vettu..grrr

Men ellers supergodt fornøyd med blivakker,altså🤗

Veldig bra service👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (8 timer siden):

Ja,det er posten vettu..grrr

Men ellers supergodt fornøyd med blivakker,altså🤗

Veldig bra service👍

Ja jeg fikk nettopp vite at ene pakken min er feilsendt til en annen landsdel 😄 Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja jeg fikk nettopp vite at ene pakken min er feilsendt til en annen landsdel 😄 Hvordan er det mulig?

Hahah,ja det er jo rimelig bra🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
flusa skrev (På 26.10.2022 den 20.29):

Kicks leverte «helt hjem» til meg i dag. Har også lås på postkassen. Men de hang en pose i krok på postkassen. Fikk sms da den var levert (kom tidlig sammen med avisrunden).

Anonymkode: c6311...7f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kicks leverte «helt hjem» til meg i dag. Har også lås på postkassen. Men de hang en pose i krok på postkassen. Fikk sms da den var levert (kom tidlig sammen med avisrunden).

Anonymkode: c6311...7f2

Kicks med helt hjem,leverer i pose på postkassen ja. Men blivakker har sluttet med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/26/2022 at 5:13 PM, AnonymBruker said:

Hvilke nettbutikker syns du gir best service og er best når det gjelder levering av produkt i post, helt hjem, postkasse, post i butikk, pakkeboks? Og hva med sporing og oppdateringer underveis?

Jeg venter på pakke fra flere nettbutikker bla Parfyme Klikk, Kicks, og Fredrik og Louisa. Sistnevnte syns jeg er helt topp. Bestiller jeg en parfyme eller en krem fra de, så kommer det raskt og problemfritt rett i postkassen. De to andre er mer langdryge på levering og ordrebekreftelse og det er ofte ingen oppdatering på postens sider om hvor pakken befinner seg før jeg plutselig får beskjed om at pakke er i postkasse eller klar til henting. 

Eller er selve problemet her hos Bring/Posten eller andre transportaktører?

Liker veldig godt både Lyko, Bangerhead og Farmasiet. Jeg bor i Oslo, og de bruker alle instabox, som er kjempegrei! Ikke hatt noe problemer med de. Farmasiet har også Porterbuddy dersom man skulle trenge noe SÅ kjapt, men har også god erfaring med HeltHjem fra Lyko. Skincity er kjemperaske med å pakke, som er et pluss.

Jeg bruker gjerne de nye post i boks leveringsgreiene fra Posten, men ellers så er Posten og Bring litt tregere, så kan jeg velge så velger jeg Helt Hjem.

Anonymkode: 51126...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...