Gå til innhold

Beste måte å fjerne sminke på? (sminkefjerner)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velvia skrev (25 minutter siden):

Takk flusa :)

Hvis du har Normal i nærheten, så tror jeg den koster 30 der. Ellers koster den rundt 40 i matbutikkene.

Med denne slipper jeg å gnikke. Bare dynker øynene med den noen sekunder med bomullspads, og så glir maskaraen bort lett som ingenting. Tar vekk olje etterpå med billige babywipes.

Anonymkode: 91ba6...50b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du har Normal i nærheten, så tror jeg den koster 30 der. Ellers koster den rundt 40 i matbutikkene.

Med denne slipper jeg å gnikke. Bare dynker øynene med den noen sekunder med bomullspads, og så glir maskaraen bort lett som ingenting. Tar vekk olje etterpå med billige babywipes.

Anonymkode: 91ba6...50b

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også den fra Nivea i hele ansiktet og vasker med ansiktsrens etterpå. Har hud rundt øynene som ofte kan bli tørr og sår, men denne funker fint. Billig og grei og kjøpes på matbutikken. 😊

Anonymkode: 1ce59...1a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår et slag for denne fra Cosmica: 3 in 1 Cleansing Milk. Det er et alt-i-ett-produkt (rengjøring, sminkefjerner, ansiktsvann). Genial, håper den alltid vil være i produksjon.
Har den på en bomullspad evt en q-tips for å fjerne siste rester. Jeg skyller alltid ansiktet med vann til slutt og klapper tørt.

F1F830A7-739C-4D3E-BB90-E8F2CE038C22.jpeg

Endret av Ærlige Ærna
Skrivefeil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker oljerens fra Decleor først og en gele fra Exuviance etterpå. 

Anonymkode: b1f81...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...