AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #61 Del Skrevet 26. oktober 2022 skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Nei de gjør ikke det! Smak og behag. Men hva vi er lært å se på som mandig og femininint er i stor grad lært igjennom kulturen (igjen og som sagt sauementalitet) Det er så mange som får et langt mer feminint utrykk ved å ha kort hår! Syns du ja! Er ikke alle som er så trangsynte! Anonymkode: 5c61e...ebe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. oktober 2022 #62 Del Skrevet 26. oktober 2022 Majott skrev (16 minutter siden): Langt hår krever veldig lite vedlikehold for min del. Jeg klipper tupper hos frisør hver 3. måned og farger etterveksten selv. Ikke mer enn det. Så jeg bruker veldig lite tid og penger på hår. Men jeg er heldig, jeg har tykt hår med krøller, så jeg trenger ikke å gjøre så mye med det når det er litt lengde på det. Mer jobb når det er kort. Sånt hår som mitt krever mye mer når det er kort, for kort hår med krøller står ut i alle retninger. Når det er langt, så gjør tyngden sitt til at det ligger fint. Istedet for at jeg må kjempe med håret for å få det under kontroll. Så heldig du er Mitt hår vokser ikke lenger enn til maks skulderlengde, og pga litt grov hårstruktur, verver og fall som går alle veier, krever langt hår hos meg mye varmestyling for å se bra ut. Og det sliter mye på håret uansett hvor flink man er med pleie og varmebeskyttelse, så håret mitt så til slutt bare tørt og pistrete ut. Jeg føler meg skikkelig kjerring og anonym med boblengde på håret, så når jeg likevel måtte klippe meg, så gikk jeg for en skikkelig kort og typete sveis, og trives godt med det I stedet for å sloss mot vervene, gir de struktur og form til det korte håret mitt, så det er vinn-vinn, og håret er skinnende blankt og sunt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #63 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns du ja! Er ikke alle som er så trangsynte! Anonymkode: 5c61e...ebe Det er vel mye mer trangsynt å hevde at det kun er langt hår som er fint på kvinner? Anonymkode: f178d...624 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #64 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei men hvis man vil ha en mann bør man kanskje tenke på hva de synes er fint...? Anonymkode: 5c61e...ebe Jeg har kort hår. Har aldri hatt problemer på datingmarkedet. Har til og med klart å bli gift, til tross for manglende hårlengde. Heldigvis finnes det mange menn som er opptatt av viktigere ting en hårfrisyrer. Anonymkode: a6629...89f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #65 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg satt og så på damene rundt meg en dag. Kort , kjedelig hår, ingen sminke. Høstbleke og slitne. Jeg kan ikke la være å synes at de ser triste ut, som at alt bare skal være praktisk og hverdags. Hvis man jobber praktisk, så skjønner jeg det, da er langt hår og sminke i veien. Men ellers, når man sitter ved en pc hele dagen, da skjønner jeg det ikke. Det ser så innmari kjedelig ut. Satt på spissen, og overfladisk, jada. Og ja, jeg har langt hår, sminker meg og ordner meg hver dag. Anonymkode: 2f0d0...3c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. oktober 2022 #66 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg satt og så på damene rundt meg en dag. Kort , kjedelig hår, ingen sminke. Høstbleke og slitne. Jeg kan ikke la være å synes at de ser triste ut, som at alt bare skal være praktisk og hverdags. Hvis man jobber praktisk, så skjønner jeg det, da er langt hår og sminke i veien. Men ellers, når man sitter ved en pc hele dagen, da skjønner jeg det ikke. Det ser så innmari kjedelig ut. Satt på spissen, og overfladisk, jada. Og ja, jeg har langt hår, sminker meg og ordner meg hver dag. Anonymkode: 2f0d0...3c5 Jeg har kort hår og sminker og ordner meg hver dag Styler håret mitt litt forskjellig etter dagsform, tid og humør 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #67 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg satt og så på damene rundt meg en dag. Kort , kjedelig hår, ingen sminke. Høstbleke og slitne. Jeg kan ikke la være å synes at de ser triste ut, som at alt bare skal være praktisk og hverdags. Hvis man jobber praktisk, så skjønner jeg det, da er langt hår og sminke i veien. Men ellers, når man sitter ved en pc hele dagen, da skjønner jeg det ikke. Det ser så innmari kjedelig ut. Satt på spissen, og overfladisk, jada. Og ja, jeg har langt hår, sminker meg og ordner meg hver dag. Anonymkode: 2f0d0...3c5 Hvorfor skal damer sminke seg og ikke menn? Hvorfor skal damer gå rundt og være til pynt hele tiden? Hvorfor kan du ikke bare stelle deg som du ønsker uten å rakke ned på andre? Anonymkode: 97a10...8ec 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #68 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei men hvis man vil ha en mann bør man kanskje tenke på hva de synes er fint...? Anonymkode: 5c61e...ebe Puh, heldigvis er jeg ikke interessert i å ha absolutt alle menn. Jeg har en, men det er i tillegg akkurat han jeg har lyst på. Anonymkode: 992e7...d2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 26. oktober 2022 #69 Del Skrevet 26. oktober 2022 Fordi de har lyst? Har det noen gang slått deg at folk gjør ting rett og slett fordi de ønsker det selv? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #70 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal damer sminke seg og ikke menn? Hvorfor skal damer gå rundt og være til pynt hele tiden? Hvorfor kan du ikke bare stelle deg som du ønsker uten å rakke ned på andre? Anonymkode: 97a10...8ec De må ikke det. Er mange som går rundt og ser ut som dasser og... Anonymkode: 5c61e...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 26. oktober 2022 #71 Del Skrevet 26. oktober 2022 Hvorfor er det mindre feminint? Skjønner ikke hvorfor det argumenteres med hva man antar menn syns er pent. Menn forelsker seg i korthåra damer hver dag. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #72 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor skal damer sminke seg og ikke menn? Hvorfor skal damer gå rundt og være til pynt hele tiden? Hvorfor kan du ikke bare stelle deg som du ønsker uten å rakke ned på andre? Anonymkode: 97a10...8ec Sier det ikke høyt da, bare slapp av. Vil jo ikke bli steinet heller. Skriver det bare her fordi nå diskuteres det. Anonymkode: 2f0d0...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. oktober 2022 #73 Del Skrevet 26. oktober 2022 Fordi eldre kvinner kler skulderkort hår bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #74 Del Skrevet 26. oktober 2022 Andro skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det mindre feminint? Skjønner ikke hvorfor det argumenteres med hva man antar menn syns er pent. Menn forelsker seg i korthåra damer hver dag. Ja hvis damer liker å se mer ut som mannen sin så la dem nå gjøre det Anonymkode: 5c61e...ebe 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 26. oktober 2022 #75 Del Skrevet 26. oktober 2022 Ah, jeg er så lei av å skulle please menn og at menn forventer at det er så viktig for oss i alt vi gjør! Kvinner i høye stillinger får slengt etter seg at «ingen vil ligge med deg» mens menn aldri får høre sånt. Fikk lyst til å klippe meg bare på trass! Men jeg trives med langt hår (er forresten ikke mange år unna 50) og velger utfra egne preferanser, ikke for å være noens eye candy. 🤮 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #76 Del Skrevet 26. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Fordi eldre kvinner kler skulderkort hår bedre. Sier hvem? Det er opp til hver enkelt? Anonymkode: 5c61e...ebe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 26. oktober 2022 #77 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja hvis damer liker å se mer ut som mannen sin så la dem nå gjøre det Anonymkode: 5c61e...ebe Min venninne med det aller korteste håret var også den som hadde helt klart mest draget av alle jeg kjenner. Riktignok på 90-00-tallet, men hun ble ikke akkurat ansett som en mann🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #78 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både fordi hårveksten avtar, og man ser ofte dratt ut i trynet med langt hår. Ansiktet siger med alderen og kort hår gir en illlusjon om at ting er på stell. Anonymkode: e0d12...66e Det er bare noe frisøren prøver å innbille deg, for at du skal klippe, og aller helst farge ofte😉 Anonymkode: 41efc...899 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #79 Del Skrevet 26. oktober 2022 En kvinne bør ha hår til minimum skulder, dette må lovfestes. Anonymkode: 45c27...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erd Skrevet 26. oktober 2022 #80 Del Skrevet 26. oktober 2022 Min svigermor fortalte meg for 35 år siden at det er få damer over "femti" som er vakre med langt hår. Nå er jeg i femtiårene selv, og har klippet meg kort, simpelthen fordi kropp, ansikt og hår endres etterhvert som tiden går. Jeg kler meg og ter meg på samme måte som for 35 år siden og har omtrent samme høyde og vekt, men det lange håret mitt passet ikke lenger til fjeset mitt med smilerynker og linjer som preges av "tidens tann". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå