exictence Skrevet 26. oktober 2022 #41 Del Skrevet 26. oktober 2022 mange velger langt, synes jeg. Jeg har langt, og er godt over 40 mange kliper seg kort fordi det er mye lettere å ha det kort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #42 Del Skrevet 26. oktober 2022 Har hatt kort hår siden videregående, synes det er finest på meg. Sparte til langt en stund, men jeg kler faktisk ikke langt spesielt godt, og valgte å alltid ha hestehale. Og da er det ikke vits. Føler meg mye bedre med kort, og skulle ønske jeg slapp å få høre at kort er stygt eller kjerring. For det stemmer faktisk ikke. Anonymkode: 992e7...d2e 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 26. oktober 2022 #43 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Veldig langt hår er ofte synonymt med veldig lite trening. Og veldig få damer klarer style håret sitt ordentlig. Skulderkort hår er lettere å stelle og style. Anonymkode: 028dc...c9c Samtlige damer på mitt studio har langt hår? Har aldri hørt den sammenligninger før. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. oktober 2022 #44 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg kler ikke kort hår,så tenker ikke å klippe meg kort med det første.. Er 42.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #45 Del Skrevet 26. oktober 2022 Gjør «alle» damer det? Er snart 50 år og ingen i min omgangskrets har kort hår. Anonymkode: dc1c7...432 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #46 Del Skrevet 26. oktober 2022 Paramount skrev (17 minutter siden): Mål og mening i livet er å ta litt hardt i. En bør tenke litt på hva den andre synes mener jeg. Det er hensynsfullt. Å være seg selv for mye vitner om trass, det er ikke særlig positivt. Forutsatt at du virkelig ønsker å leve med en annen selvsagt. Den andre? Ønsker å leve med en annen? Trass? Sorry, alle kvinner er ikke avhengig av å leve med en mann. Og iallfall ikke en som er så trangsynt. Vi er selvstendige individer som har masse annet å gjøre enn å drive med enn å gå rundt og gruble på hva noen menn mener om kvinners ytre. Anonymkode: 27250...67b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #47 Del Skrevet 26. oktober 2022 Embla82 skrev (15 minutter siden): Du mener at damer basically bare er menn med langt hår, og noen ganger sminke? Nei men de forfaller når de blir eldre, får mindre kvinnelige hormoner osv. Ikke vits i å gjøre seg enda mer mandig... er damer som ser ut som menn da. Legg på uten sminke og så er det komplett! Anonymkode: 5c61e...ebe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 26. oktober 2022 #48 Del Skrevet 26. oktober 2022 Mamajune11 skrev (5 minutter siden): Fordi langt hår krever noe vedlikehold, eventuelt farging, styling etc. Det er fordi de ikke gidder. Men syns 35 er vell ungt for kone klippen. Langt hår krever veldig lite vedlikehold for min del. Jeg klipper tupper hos frisør hver 3. måned og farger etterveksten selv. Ikke mer enn det. Så jeg bruker veldig lite tid og penger på hår. Men jeg er heldig, jeg har tykt hår med krøller, så jeg trenger ikke å gjøre så mye med det når det er litt lengde på det. Mer jobb når det er kort. Sånt hår som mitt krever mye mer når det er kort, for kort hår med krøller står ut i alle retninger. Når det er langt, så gjør tyngden sitt til at det ligger fint. Istedet for at jeg må kjempe med håret for å få det under kontroll. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 26. oktober 2022 #49 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Først i 2015 fordi jeg hadde dreads som hadde spist opp håret mitt, så jeg trengte en fresh start. Så fikk jeg baby og det berømte ammehåret, så da røk det en del på lengden også. Ble lei slitt kort hår, så jeg fikk extensions, da jeg tok de ut før neste baby kom, var det slitt som fy, så skulderkort igjen. Ett år senere nå er det endelig naturlig langt, selv om jeg har fjon her og der etter babyen, men nå lar jeg det bare gro. Jeg HATER kort hår på meg selv, det er så lite kledelig. Jeg liker best langt svar skrekkfilmhår 🥰 kanskje jeg skal være sadako neste år hvis det gror seg enda lengre 🎃🧡 Endret 26. oktober 2022 av mingus 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #50 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Veldig langt hår er ofte synonymt med veldig lite trening. Og veldig få damer klarer style håret sitt ordentlig. Skulderkort hår er lettere å stelle og style. Anonymkode: 028dc...c9c Lite trening? Anonymkode: 3783e...da2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 26. oktober 2022 #51 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er selv dame på 31. Jeg har aldri tenkt til å klippe meg kort når jeg blir 35+. Har aldri skjønt poenget med å se mindre feminin ut ved å gjøre seg selv mer mandig ved å gå for kort hår... hvorfor gjør så mange damer det? Menn kan da umulig synes det er pent? Anonymkode: 5c61e...ebe For å signalisere de er ferdig med å ha sex 🤷🏻♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 26. oktober 2022 #52 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei men de forfaller når de blir eldre, får mindre kvinnelige hormoner osv. Ikke vits i å gjøre seg enda mer mandig... er damer som ser ut som menn da. Legg på uten sminke og så er det komplett! Anonymkode: 5c61e...ebe Og eldre menn får ofte mer og mer feminine trekk, så da møtes vi på midten og blir passe androgyne hele gjengen. Perfekt! 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #53 Del Skrevet 26. oktober 2022 Kaneel skrev (1 minutt siden): For å signalisere de er ferdig med å ha sex 🤷🏻♀️ Ja 🤣 Anonymkode: 5c61e...ebe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #54 Del Skrevet 26. oktober 2022 cassio skrev (2 minutter siden): Og eldre menn får ofte mer og mer feminine trekk, så da møtes vi på midten og blir passe androgyne hele gjengen. Perfekt! Høres deilig ut... Anonymkode: 5c61e...ebe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 26. oktober 2022 #55 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg synes helt ærlig at veldig mange kvinner kler kort hår langt bedre enn langt. Med langt kjedelig hår som bare henger der i tynne tjafser (og et typisk nordisk hårtyper er desverre tynt hår), så vil det gi mer liv og ramme ansiktet mer inn med kortere hårsveis. Dette er min ærlige mening! Mange gir opp ved å ha langt hår synes jeg. Også er det et rimelig stort paradoks og et himmla stor dobbelt moral at i dag så skal kvinner bestemme over sin egen kropp, sitt eget ktoppshår, vi kvinner er ikke mer mandige om vi ikke barberer leggene på en måned kontra når vi barberer leggene men kom igjen med hodehår🤪 da skal alle kvinner ha en sveis! Alle skal følge saueflokken, alle kvinner skal ha langt hår, og alle som ikke har det får omtrent xy kromosom med en gang.. Det er en uting som overhode ikke stemmer. Dette å ha en mannesveis og en kvinnesveis, altså velkommen 1950.. Slik tankegang hører hjemme i de mest konservative mormon klikkene ikke i et sivilisert samfunn.. Det er bare tullball, spesielt når så mange kvinner faktisk får langt finere trekk når en har kort hår! Men saueflokken og mormon stilen lenge leve for de som vil. Heldigvis klarer mange norske kvinner å tenke litt selvstendig 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. oktober 2022 #56 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har hatt kort hår siden jeg var 14. Aldri hatt lengre hår enn mellom kjeven og skuldrene. Nå er jeg 40. Jeg trives med kort hår, jeg har enormt tjukt hår og dessuten har jeg psoriasis i hodebunnen som holdes i sjakk ved å holde håret kortest mulig slik at jeg får behandlet hodebunnen med liniment. Jeg eksisterer ikke for å være dekorativ i andres øyne, så hva andre synes om lengden på håret mitt bryr jeg meg ikke om. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #57 Del Skrevet 26. oktober 2022 skreppamedleppa skrev (3 minutter siden): Jeg synes helt ærlig at veldig mange kvinner kler kort hår langt bedre enn langt. Med langt kjedelig hår som bare henger der i tynne tjafser (og et typisk nordisk hårtyper er desverre tynt hår), så vil det gi mer liv og ramme ansiktet mer inn med kortere hårsveis. Dette er min ærlige mening! Mange gir opp ved å ha langt hår synes jeg. Også er det et rimelig stort paradoks og et himmla stor dobbelt moral at i dag så skal kvinner bestemme over sin egen kropp, sitt eget ktoppshår, vi kvinner er ikke mer mandige om vi ikke barberer leggene på en måned kontra når vi barberer leggene men kom igjen med hodehår🤪 da skal alle kvinner ha en sveis! Alle skal følge saueflokken, alle kvinner skal ha langt hår, og alle som ikke har det får omtrent xy kromosom med en gang.. Det er en uting som overhode ikke stemmer. Dette å ha en mannesveis og en kvinnesveis, altså velkommen 1950.. Slik tankegang hører hjemme i de mest konservative mormon klikkene ikke i et sivilisert samfunn.. Det er bare tullball, spesielt når så mange kvinner faktisk får langt finere trekk når en har kort hår! Men saueflokken og mormon stilen lenge leve for de som vil. Heldigvis klarer mange norske kvinner å tenke litt selvstendig Er ikke det det er snakk om her... de ser mer mandige ut når de har kort hår... Anonymkode: 5c61e...ebe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #58 Del Skrevet 26. oktober 2022 Lorieen skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt kort hår siden jeg var 14. Aldri hatt lengre hår enn mellom kjeven og skuldrene. Nå er jeg 40. Jeg trives med kort hår, jeg har enormt tjukt hår og dessuten har jeg psoriasis i hodebunnen som holdes i sjakk ved å holde håret kortest mulig slik at jeg får behandlet hodebunnen med liniment. Jeg eksisterer ikke for å være dekorativ i andres øyne, så hva andre synes om lengden på håret mitt bryr jeg meg ikke om. Nei men hvis man vil ha en mann bør man kanskje tenke på hva de synes er fint...? Anonymkode: 5c61e...ebe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 26. oktober 2022 #59 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det det er snakk om her... de ser mer mandige ut når de har kort hår... Anonymkode: 5c61e...ebe Nei de gjør ikke det! Smak og behag. Men hva vi er lært å se på som mandig og femininint er i stor grad lært igjennom kulturen (igjen og som sagt sauementalitet) Det er så mange som får et langt mer feminint utrykk ved å ha kort hår! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. oktober 2022 #60 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei men hvis man vil ha en mann bør man kanskje tenke på hva de synes er fint...? Anonymkode: 5c61e...ebe Jeg har mann og fem barn. Han har aldri klagd på hvordan jeg har håret. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå