AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 Er det nødvendig med rense shampoo? Er det noe man burde invistere i? Anonymkode: 2260d...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 Er vel bare å bruke en sjampo med sulfat (og uten silikon) ? Anonymkode: 97d4b...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 Nei, det er ikke nødvendig. Anonymkode: 13047...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 Nei. Shampoo er vel strengt tatt ikke nødvendig i utgangspunktet. Anonymkode: 71e89...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Del Skrevet 25. oktober 2022 Tanken bak rense sjampo er vel å rense ut styling produkter, trenger du det så sier jeg yey, men ikke noe jeg hadde kjøpt den dyreste varianten av Anonymkode: 97d4b...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #6 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er vel bare å bruke en sjampo med sulfat (og uten silikon) ? Anonymkode: 97d4b...ccf Trodde man burde unngå sulfater jeg Anonymkode: 63e5e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ja av og til trenger man og rense hodebunnen for smuss og diverse. Anonymkode: a7291...4fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #8 Del Skrevet 25. oktober 2022 Nei, med mindre du har mye produkter i håret. Anonymkode: ae5db...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #9 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg sier ja om du vanligvis bruker lillashampoo eller styling produkter. Lillashampoo kan gi grønt hår over tid, da hjelper det å rense iblant. Renseshampoo skal ikke brukes for ofte Anonymkode: 3ae73...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 25. oktober 2022 #10 Del Skrevet 25. oktober 2022 trenger ikke investere i dyre rense sjampo. kjøp en med sls og uten silikon. define har noen slike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #11 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg bruker bare vi sjampo uten sterke sulfater til vanlig, men 2 ganger i mnd bruker jeg en rensesjampo for å rense godt. Syntes det hjelper. Hodebunn min klør om jeg bruker sls ofte, men det har også behov for å få fjernet diverse. Anonymkode: be90e...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Del Skrevet 26. oktober 2022 Du trenger ikke kjøpe en shampo som heter typ "renseshampo", nei. Om du bruker mye produkter i håret, og ikke minst, ting med silikon, trenger du shampo med sulfater for å vaske det ut. Men du kan kjøpe en hvilken som helst shampo med sulfater, så lenge den er uten silikon. Hvor ofte, og OM man i det hele tatt trenger vaske med sulfat-shampo, kommer helt an på hårtypen din, og hva du putter i håret ditt. Fint hår trenger som regel oftere skikkelig rens enn grovere hår. Jeg bruker en ikke-sulfat-shampo til vanlig, men vasker håret med sulfat-shampo (en helt vanlig fra matbutikken) en gang i måneden. Jeg bruker ikke silikoner i håret mitt noen sinne, men bruker litt mousse eller gel iblant for å få bedre hold i bølgene mine. Og siden jeg har superduperfint hår, kan jeg da lett få buildup om jeg ikke vasker med litt sterkere saker en gang iblant. Anonymkode: 4c30a...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. oktober 2022 #13 Del Skrevet 26. oktober 2022 Nei,mener jeg. Jeg har aldri prøvd rense shampo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå