AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #21 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gir meg over😂😂😂 Jeg har ikke ord for å beskrive hva jeg mener om denne holdningen. Og de skal oppdra barn? Anonymkode: f4313...a0b Ikke oppdra kanskje, men jobbe i skolesystemet.. mente jeg. Jeg blir helt satt ut. OMG. Anonymkode: f4313...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 25. oktober 2022 #22 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Både min x, min nåværende samboer og min mor er fiskene, og jeg må jo si at de tre er totalt forskjellige. Denne xen er det verste forholdet jeg har hatt, og min nåværende er det beste forholdet jeg har hatt. Hvordan forklares det i forhold til astrologi, tro? Anonymkode: 46c1a...43d Til de som ikke vet det. Astrologi er mye mer enn bare soltegnet. Når man sier at man er f.eks stjernetegnet fisk, så mener man tegnet solen sto i da man ble født. Men man har også de andre planetene (som kan stå i helt forskjellige tegn) og punktene og aspekter osv. og alt det+fri vilje spiller inn når man skal se på dynamikken mellom to personer. Sånn uten at jeg skal ta noe standpunkt i hvor vidt astrologi er reelt eller ikke. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #23 Del Skrevet 25. oktober 2022 @Athena Catalina Hva tenker du om det? Du er jo veldig glad i stjernetegn 😊 Anonymkode: 51832...929 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #24 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Enig, det er jo bare tull. Jeg tenker bare at det ofte er noen stjernetegn som går igjen når det kommer til å vre veldig opptatt av stjernetegnet sitt. Anonymkode: 51832...929 Så hva vet du om astrologi? Anonymkode: 0489a...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #25 Del Skrevet 26. oktober 2022 Peanut skrev (14 timer siden): Ja, seriøst. Det er for øvrig noen år siden så kanskje de er bedre nå. Jeg kom inn og der satt det to stykker. Intervjuer og en astrolog. Sistnevnte spurte hvilket stjernetegn jeg var og da jeg sa Sagittarius så sa vedkommende at det var fint jeg ikke var Pisces/Fiskene fordi de samarbeidet ikke så godt med andre?! Altså hva? Egentlig helt greit å ikke få den jobben Høres ikke ut som dette var en ordentlig astrolog, man generaliserer ikke slik etter stjernetegn. Anonymkode: 0489a...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 26. oktober 2022 #26 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg har lest at skorpioner er så himla mystiske, og i tillegg fantastiske i senga. Bare tull, stemte ikke i det hele tatt med skorpionmannen som jeg datet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #27 Del Skrevet 26. oktober 2022 De selv sier at de er så gode i senga. Hva sier partneren? Anonymkode: e0379...467 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 26. oktober 2022 #28 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De selv sier at de er så gode i senga. Hva sier partneren? Anonymkode: e0379...467 🤣ja akkurat som om stjernetegnet ditt gjør deg bra i senga!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. oktober 2022 #29 Del Skrevet 26. oktober 2022 Peanut skrev (15 timer siden): Ja, seriøst. Det er for øvrig noen år siden så kanskje de er bedre nå. Jeg kom inn og der satt det to stykker. Intervjuer og en astrolog. Sistnevnte spurte hvilket stjernetegn jeg var og da jeg sa Sagittarius så sa vedkommende at det var fint jeg ikke var Pisces/Fiskene fordi de samarbeidet ikke så godt med andre?! Altså hva? Egentlig helt greit å ikke få den jobben Herregud 🤪🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 26. oktober 2022 #30 Del Skrevet 26. oktober 2022 Jeg er visst skorpion, og har ikke lest et eneste horoskop siden jeg var ca 14 år, så jeg aner ikke hva som evt skulle være så spesielt med det. Tipper det er andre ting som spiller inn på min personlighet enn hvilken planet som befant seg hvor da jeg ble født. Sjeldent jeg hører om folk som er særlig opptatt av slikt der jeg vanker, for å være ærlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #31 Del Skrevet 26. oktober 2022 Åh jeg kjenner mange fisker som liker å poengtere akkurat at de er fisk i horoskop og derfor er de så emsjonelle😅jeg er tyren,stikk motsatt og klarer ikke ustabile emosjonelle fisker ei heller tofaced tvillinger😅 Anonymkode: 3b27d...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. oktober 2022 #32 Del Skrevet 26. oktober 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Høres ikke ut som dette var en ordentlig astrolog, man generaliserer ikke slik etter stjernetegn. Anonymkode: 0489a...5af Intervjueren sa i hvert fall at vedkommende var det. Uansett så synes jeg det var uproft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 26. oktober 2022 #33 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Aner ikke hvilket stjernetegn jeg er, bare oppspinn og humbug hele greia. Aldri vært tema i min familie og vennekrets. Anonymkode: e59d2...c92 Vet hvilket stjernetegn jeg er men jeg er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #34 Del Skrevet 27. oktober 2022 Hvordan er tyren da? Jeg er tyr. Anonymkode: 4a15b...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #35 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 20.48): Er det bare skorpioner som er sykt opptatt av stjernetegnet sitt? Åh, du vet.....jeg er en scorpio! 😄 Aldri hørt noen unnskylde seg med at de er fisker, eller skytte 😄 Det er en merkelig, nesten sykelig identifisering med hva stjernetegnet deres sier. Noen som skjønner hva jeg mener? Eller kanskje jeg roter. Er tvilling selv, så jeg gjør sånt (sikkert! Jeg aner ikke ) Anonymkode: 51832...929 Nei, ikke bare skorpioner. Har hørt at også frosker og edderkopper er ganske opptatt av det. Anonymkode: 54757...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #36 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, ikke bare skorpioner. Har hørt at også frosker og edderkopper er ganske opptatt av det. Anonymkode: 54757...eb7 Må nok være kinesiske stjernetegn det 😄 De er likevel ikke like høylytte og fasinert over sitt eget stjernetegn som skorpioner. Anonymkode: 51832...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #37 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Må nok være kinesiske stjernetegn det 😄 De er likevel ikke like høylytte og fasinert over sitt eget stjernetegn som skorpioner. Anonymkode: 51832...929 Nei, det er amfibier og edderkoppdyr. Mulig kanskje skorpioner kanskje er litt mer opptatt av egne stjernetegn enn dem ja. Vet ikke😁 Anonymkode: 54757...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scatcat91 Skrevet 30. oktober 2022 #38 Del Skrevet 30. oktober 2022 Folk bør virkelig undersøke hva astrologi ER, før de legger opp meninger rundt praksisen. Det er både trist og flaut å se latterliggjøring av et språk folk ikke kan. Folk går rundt og sier de ikke "tror på" astrologi fordi de ikke kjenner seg igjen i soltegnet sitt, men vet ikke hva sitt eget stjernetegn er engang 😂😭 NEI TS, det er ikke bare folk med planeter/vinkler i skorpionen som interesserer seg for astrologi. For det første er det ingen i verden som ikke "er skorpion" da alle er født under samme himmel og har alle tegn, men det er forferdelig lite informasjon rundt det. Det er ikke penger i at folk har kontakt meg seg selv og andre 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #39 Del Skrevet 30. oktober 2022 Snuppe skrev (På 26.10.2022 den 13.48): Jeg har lest at skorpioner er så himla mystiske, og i tillegg fantastiske i senga. Bare tull, stemte ikke i det hele tatt med skorpionmannen som jeg datet. Ikke sant!! Det er helt høl i hodet. Akkurat som å være skorpion er så spesielt. Anonymkode: eeb29...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. oktober 2022 #40 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 23.33): @Athena Catalina Hva tenker du om det? Du er jo veldig glad i stjernetegn 😊 Anonymkode: 51832...929 Jeg ser kun på stjernetegn som humor altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå