AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 Etter et par måneder prøving, har jeg tenkt å prøve eggløsningstester for mer målrettede forsøk. En runde med googling forteller meg at man helst skal ta testen litt utpå dagen. Problemet er at da er jeg på jobb og dette føles veldig privat. Hvordan løser dere dette? Tar dere et kvarter på toalettet med testen? Anonymkode: 2ae7b...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 Du kan fint vente til senere på ettermiddag. Mellom 16 og 19 går helt fint. Men les bruksanvisningen på testen du skal bruke, det kan variere hva som anbefales. Anonymkode: 62376...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. oktober 2022 #3 Del Skrevet 26. oktober 2022 Har alltid tatt morgen og det finker helt fint de digitale fra cb skal også tas morgen og er veldig lette å tyde samt viser lh topp i god tid så trenger bare teste en gang pr dag med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Del Skrevet 26. oktober 2022 Tok etter jobb. Funka fint det. Anonymkode: 502ce...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå