AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 Skal ha EU kontroll neste uke og har klart å ødelegge setebelte bak. Skulle ha noen dekk baki bilen og trakk setebeltet over for å holde hjulene stabile mens jeg kjørte... men beltet vill ikke inn igjen!! 😅 Noen som har opplevd det samme? Forsøkt å se bak i bilen om jeg kan åpne noe deksel inn til der beltehjulet ligger, men ser litt vanskelig ut.. Er det noe som jeg kan fikse før EU kontrollen neste uke? Får sikkert ikke den bestått nå... Anonymkode: e56bc...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 Tja, mulig du kan få det til selv, men på den andre siden: Vil du da kunne stole på at de fungerer som de skal? Hvem av passasjerene dine er du villig til å ofre livet til for å gå gjennom den EU-kontrollen? Anonymkode: e2dbe...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordeboer Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 Prøv og røsk hardt i det, hender seg det drar seg inn igjen da. Så røsker du noen ganger til for å se om det funker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #4 Del Skrevet 26. oktober 2022 Takk for svar! Har prøvd å røske i det flere ganger, men det skjer igjen ting. Tror det må være noe defekt inni der, beltet er helt ute. Må nok åpnes opp vil jeg tro.. Anonymkode: e56bc...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå