Gå til innhold

"Date" men usikker

Gjest singel singel

Anbefalte innlegg

Gjest singel singel

Våknet i morges av en sms fra en jeg har kjent i mange år. Han spurte om vi skulle møtes og ta noen øl i dag. I det siste har vi møttes noen ganger hjemme hos hverandre uten at det har blitt sex eller noen kosing.

Men for to uker siden oppstod det en slags spenning mellom oss. Vi var ikke edrue. Ingenting skjedde, for det ringte på døra og en venn av han kom på besøk. Om det ville skjedd noe uten at denne vennen kom, vet jeg ikke...

Vi møttes en uke etterpå, også da var vi ikke helt edrue, men da oppstod ikke "spenningen". Vi bare pratet og hadde det koselig.

Jeg vet slett ikke om jeg er interessert i han som annet enn en venn. Og når det kommer til sex, og en evt. elsker, så har jeg lagt på meg fem kilo de siste to månedene så jeg føler meg lite tiltrekkende...

Planen min framover var å trene, gå turer, ikke innta alkohol, spise sunt osv, og så kanskje finne en jeg faller for...

Det er ikke sexen jeg savner med å være singel, ikke mest i alle fall, men nærhet og vennskap og samhørighet.

Er jeg dum om jeg sier nei til å møte han i dag? Det er ikke så ofte jeg blir bedt ut, og dette med sex eller ikke bestemmer jeg jo selv... I går f.eks. satt jeg her og følte meg som verdens mest ensomme menneske...

Bør jeg si ja til de tilbudene (gjelder ikke sex) jeg får, og ikke mure meg inne?

Er redd folk til slutt vil slutte med å kontakte meg om jeg ikke takker ja når de endelig spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Han meinar det jo ikkje nødvendigvis som ein date då... Du seier jo at du har kjent han i mange år, og at det har treftest før og prata masse, kanskje han ikkje har noko anna å gjer i kveld, og berre vil ha selskap? Og å ha sex treng du no i alle fall ikkje! Eg hadde gått ut og møtt han, og prata, og om eg ikkje skulle drikke alkohol så hadde eg ikkje gjort det, men halde meg til eplemost ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i morges av en sms fra en jeg har kjent i mange år. Han spurte om vi skulle møtes og ta noen øl i dag. I det siste har vi møttes noen ganger hjemme hos hverandre uten at det har blitt sex eller noen kosing.

Men for to uker siden oppstod det en slags spenning mellom oss. Vi var ikke edrue. Ingenting skjedde, for det ringte på døra og en venn av han kom på besøk. Om det ville skjedd noe uten at denne vennen kom, vet jeg ikke...

Vi møttes en uke etterpå, også da var vi ikke helt edrue, men da oppstod ikke "spenningen". Vi bare pratet og hadde det koselig.

Jeg vet slett ikke om jeg er interessert i han som annet enn en venn. Og når det kommer til sex, og en evt. elsker, så har jeg lagt på meg fem kilo de siste to månedene så jeg føler meg lite tiltrekkende...

Planen min framover var å trene, gå turer, ikke innta alkohol, spise sunt osv, og så kanskje finne en jeg faller for...

Det er ikke sexen jeg savner med å være singel, ikke mest i alle fall, men nærhet og vennskap og samhørighet.

Er jeg dum om jeg sier nei til å møte han i dag? Det er ikke så ofte jeg blir bedt ut, og dette med sex eller ikke bestemmer jeg jo selv... I går f.eks. satt jeg her og følte meg som verdens mest ensomme menneske...

Bør jeg si ja til de tilbudene (gjelder ikke sex) jeg får, og ikke mure meg inne?

Er redd folk til slutt vil slutte med å kontakte meg om jeg ikke takker ja når de endelig spør...

Unga lilla jänta!! Du är säkert inte över 22 år.

Det finns ingen anledning att stressa!!

Ta det lugnt!

Gör vad du känner för! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel singel

Jeg er litt eldre enn 22... men føler meg usikker.

Vi pleier også å røyke en del hasj når vi møtes, i tillegg til øl, vin osv, og i morn er jeg bedt på middag av foreldrene mine (uformelt).

Da må jeg avlyse middagen i morn, men det gjør i grunnen ikke så mye for jeg spiser hos dem cirka en gang i uka uavhengig av ukedag, og det vil ikke bli noe styr om jeg avlyser...

Jeg pleier å bli tung i hodet, få fylleangst, og liker å være for meg selv når jeg er fyllesyk...dvs. siden jeg er singel og ikke har noen å krype i armkroken til. Sikkert flere som kjenner seg igjen...sex pleier å få fylleangsten til å forsvinne, sex med den rette da...

Tror jeg tar i mot invitasjonen. Vi er gode venner og jeg kan ta det rolig med alkohol i kveld.

Det er lørdag og lørdag er det jo bare Akerø og programmer for oldeforeldre på tven...

Var bare så usikker fordi jeg hadde bestemt meg for at nå skulle jeg ha noen uker der jeg slanket meg (øl og vin er fetende) og trimmet. Men det kan jeg jo gjøre til uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere *må* jo ikke dope dere ned med hasj og alkohol selv om dere møtes.

Jeg lurer på om du bare er redd for å gi han forventninger? For du trives jo i hans selskap, og da er det jo direkte teit å velge å være ensom hjemme alene istedenfor sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere *må* jo ikke dope dere ned med hasj og alkohol selv om dere møtes.

Jeg lurer på om du bare er redd for å gi han forventninger? For du trives jo i hans selskap, og da er det jo direkte teit å velge å være ensom hjemme alene istedenfor sammen med han.

Ahhhh!!!!!!!!!!!

Nu undrar jag?

Om man röker hasch i Sverige är man liksom knarkare..

Det är ett mycket allvarligt brott!

Vi liksom skiljer på knarkare å alkoholdrickare.

Faan man blir ju dum i huvvet av å röka braja!

( Jag har alldri gjort de!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest singel singel

I Norge blir vi ikke kalt knarkere/narkomane om vi røyker litt av og til.

Jeg kjenner min venn. Han er i full jobb osv, og røyker oftere enn meg dvs. at når han ber meg på noen øl, betyr det også en joint eller fire...

Jeg kan jo si nei, men jeg har røkt sporadisk i flere år, og liker virkningen hsjen gir meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Dette skulle ikke bli en "narkotikadebatt... " Men det var vel jeg som satte dere på sporet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja det er ikke alltid trådstarter får sette dagsorden her på kg, noen ganger diskuterer folk mer det de har lyst til uten å bry seg så mye om hva som står i første innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja det er ikke alltid trådstarter får sette dagsorden her på kg, noen ganger diskuterer folk mer det de har lyst til uten å bry seg så mye om hva som står i første innlegget.

Gå du ut med killen och ta några öl i "goda vänners lag"

Ta inte hasch å sånt knarkarskit bara.Öl, sprit räcker. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Joda, jeg gikk ut med vennen min og vi hadde det kjempekoselig. Etterpå dro vi til meg og laget varm nattmat.

Han sov heldigvis over her, for på natta ringte det på døra mi.

Jeg har ikke kikkhull, og åpnet ikke men kommuniserte med dem via nøkkelhullet...

er usikker på hvem det var, men han/de truet med å sparke inn døra om jeg ikke åpnet osv. pga at jeg og venninna mi??? hadde ringt på hos dem flere ganger...???

Det har i alle fall ikke jeg gjort. De ble borte en stund, og kom tilbake. Tror de var og ringte på hos venninna mi i mellomtiden. Da var tonen en annen og litt mildere: bli med på en drink osv. men jeg ba de dra til ........, og sa at jeg sover.

de pratet til meg og med hverandre på utsiden, men gikk og la meg igjen, mens jeg hadde telefonnummeret til politiet klart hvis de skulle sparke inn døra...

Det var skikkelig ekkelt. Jeg ringte politiet, men de sa de ikke kunne gjøre noe for øyeblikket...

Føler meg ikke truet i dag, men var ekkelt i natt...

"Kjenner" såvidt et par "tøffe" typer i blokka pga at jeg har vært der på nachspiel en gang i sommer, og som jeg ikke vil ha noe med å gjøre pga at jeg mistenker de for å være litt for "tøff"...og jeg tror det var de pga stemmen til han ene.

Heretter skal jeg låse med sikkerhetslåsen.

Jeg røpet ikke at jeg ikke var alene hjemme, for jeg ville se hvor langt de gikk. Og fordi jeg som regel sover alene, og de kanskje kunne funnet på å plage meg igjen, når jeg er alene...

Er ergelig. Det er ingen unnskyldning at de sikkert var fulle.

Er glad jeg ikke var alene her i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Jag tycker att det låter som du bor i ett ghetto i nån storstad!

Kanske dags att flytta!

Det är bättre att inte ha några kompisar alls än att bli indragen i fel gäng.

Det går alltid åt h-e om man umgås med fel folk.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...