Gå til innhold

Vi er lei av dere, menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sinnsykt digg at søpla kaster seg selv ut 😊

Femcel-svina som hater alle menn holder seg unna samfunnet, og alle andre er fornøyde

Anonymkode: 2c4e5...df5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av menneskeheten. Det eneste mennesker driver med mot hverandre er å spre hat , og de tåler ikke å få det samme tilbake!

Anonymkode: 33b62...eda

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er drittlei av menneskeheten. Det eneste mennesker driver med mot hverandre er å spre hat , og de tåler ikke å få det samme tilbake!

Men det må jo alltid være den sterkestes rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mo1234 skrev (På 25.10.2022 den 23.12):

Btw: Utvalget blant menn på Tinder er bare dritt.

Så slett Tinder

Anonymkode: 8b36b...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så slett Tinder

Anonymkode: 8b36b...0a5

Nei, det vil jeg ikke. Kanskje utvalget blir bedre med tiden. Kortstokken byttes jo ut med jevne mellomrom 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuck off! Send meg til Bredtveit, psykiatrisk eller hvor jeg hører hjemme. Jeg har lov til å ytre meg. Men det spiller ingen rolle.. jeg er ikke verdt noen ting. Jeg er en liten dritt på et dasspapir. Jeg er full som faen i helvete. Det spiller ingen rolle. Nothing!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

d7a.jpg

Anonymkode: d5b6c...c10

Akkurat slik TS holder på, kaster dritt og sutrer når folk svarer

Anonymkode: fef5b...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFri skrev (På 25.10.2022 den 16.05):

Vi? Snakk for deg selv. Jeg er ikke lei menn. 

Godt å se det er noen ordentlige kvinner her inne!

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco skrev (På 25.10.2022 den 21.16):

Dere kvinner VELGER disse mennene selv! 

Som 16-åring bar jeg helt uforberedt på det kjæresten skulle utsette meg for de neste årene. Når jeg endelig kom meg ut var jeg ikke istand til å gjenkjenne en god mann, alt jeg visste om var dårlig behandling, og skjønte ærlig talt ikke at jeg kunne forvente mer. 

Nå er jeg 35 og har vært singel i ganske mange år, samtidig som jeg har fått gode venner av motsatt kjønn, og blitt eksponert for "normale" mennesker. Det er egentlig først nå jeg innser hvor ille de forholdene jeg var i, var. Og først nå er jeg istand til å ta gode valg, gjenkjenne dårlige mennesker og sette grenser. 

At enkelte aldri ser ut til å lære (ref kvinner i 40-åra som konsekvent velger drittsekker) har ofte med manglende selvfølelse å gjøre - man forstår ikke at man fortjener bedre, selv om man kanskje mener det. Det kan også være fordi det aldri har blitt så ille at de har vært nødt til å ta et oppgjør med seg selv, revurdere alt - livet, hvordan man forholder seg til andre mennesker, hvordan man ser på seg selv, valgene man tar og virkeligheten man lever i. Eller det kan være at man har blitt så skadet at man ikke er istand til det.

En annen ting er at man selv kan bidra til at de negative trekkene hos partner forsterkes, slik at man opprettholder det mønsteret man er vandt til. 

Poenget mitt er: Ikke døm. Ja, etterhvert vil det være mulig å kjenne igjen drittsekkene/psykopatene/narsissistene/playerne. Men ikke alle har samme forutsetninger. Og som flere har pekt på, vil ikke alt vises på overflaten. Noen ganger rekker man å bli forelsket i vedkommende før man ser hens sanne jeg. Da er der lett at man unnskylder oppførselen fordi man vil tro det beste om hen (kvinner kan være like ille som menn). Man tar det på egen kappe og tenker at man misforstår, ikke kjenner vedkommende så godt enda,hen er sliten fra jobb, osv. Plutselig har tiden gått.

Anonymkode: affc4...363

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg liker menn jeg ❤️ Menn gjør verden til  et bedre sted å leve :) Selvsagt ikke et lite  utvalg av menn som er drittsekker, men det gjelder å finne de som gjør livet til en lek, som løfter deg opp og gir solskinn i ditt liv 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Mysticgirl skrev (18 timer siden):

Jeg liker menn jeg ❤️ Menn gjør verden til  et bedre sted å leve :) Selvsagt ikke et lite  utvalg av menn som er drittsekker, men det gjelder å finne de som gjør livet til en lek, som løfter deg opp og gir solskinn i ditt liv 🌞

Har det på samme måte med kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2022 at 10:14 PM, AnonymBruker said:

Sinnsykt digg at søpla kaster seg selv ut 😊

Femcel-svina som hater alle menn holder seg unna samfunnet, og alle andre er fornøyde

Anonymkode: 2c4e5...df5

Jepp. Det vil bare bli bedre med årene.

19 hours ago, Mysticgirl said:

Kan jeg gifte meg med deg

Anonymkode: 7dde8...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...