Vera Skrevet 25. oktober 2022 #101 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja , det er akkurat det du gjør. Du dømmer istedenfor å lytte. Anonymkode: 33b62...eda Det eneste jeg hører når jeg lytter, er at hun og andre kvinner som sier det samme som henne - gir alle andre skylden for valgene de selv har tatt. Og nei, her snakker jeg ikke om kvinner som lever i voldelige, destruktive forhold. De har virkelige problemer, ikke oppkonstruerte problemer - som disse kvinnene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 25. oktober 2022 #102 Del Skrevet 25. oktober 2022 Det beste man kan gjøre når man er i den situasjonen er å gå til profesjonelle fagfolk og snakke ut om hvorfor man tiltrekker seg sånne menn. Veldig behagelig å kunne oppfatte røde flagg før man blir emosjonelt involvert med nok en idiot. Har man hatt en elendig oppvekst er det lurt å begynne der. Det er ikke enkelt, men å innse at man selv er en del av problemet er en fin start. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #103 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vera skrev (1 minutt siden): Nope..som regel er det en underliggende årsak bak kvinners valg av destruktive menn..vi må ta tak i det underliggende problemet FØR vi går inn i et nytt forhold. Så vi ikke velger samme type mann enda en gang. Om man behandler de underliggende årsakene utvikler man nok antenner til å unngå psykopater osv. Se på trådene her inne - hvor mange kvinner finner seg i å være FF, selv om de ønsker er forhold? Hvor mange kvinner finner seg i å være elskerinner, selv om man ønsker forhold og familie? Hvor mange kvinner finner seg i å bli bedratt, igjen og igjen - men skylder alt på elskerinnen? Hvor mange kvinner har ONS, i håp om at han kanskje vil noe mer i morgen? Kvinner MÅ ta ansvar for seg selv og sitt eget liv! Ikke vær et offer! Jeg skjønner hva du sier, og du har et poeng. På andre siden blir det å ta tak i symptomet istedenfor selve problemet. Hadde mennene behandlet kvinnene bra i utgangspunktet, hadde det ikke vært et problem. Det blir litt som å skylde på kvinner som blir voldtatt fordi de kledde seg feil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #104 Del Skrevet 25. oktober 2022 RC skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hva du sier, og du har et poeng. På andre siden blir det å ta tak i symptomet istedenfor selve problemet. Hadde mennene behandlet kvinnene bra i utgangspunktet, hadde det ikke vært et problem. Det blir litt som å skylde på kvinner som blir voldtatt fordi de kledde seg feil. Nettopp. Anonymkode: 33b62...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #105 Del Skrevet 25. oktober 2022 Dere femcels som sier menn er så onde og slemme, ser dere ikke selv hvor syke dere er Dette er jo galskap, kom dere ut i den virkelige verden. Slutt å hat folk pga kjønnet deres. Kom dere vekk fra Internett, dere hauser opp hverandre og dypdykker i konspirasjonsteorier fra nettets mørkeste avgrunner. Anonymkode: 2c4e5...df5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 25. oktober 2022 #106 Del Skrevet 25. oktober 2022 RC skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hva du sier, og du har et poeng. På andre siden blir det å ta tak i symptomet istedenfor selve problemet. Hadde mennene behandlet kvinnene bra i utgangspunktet, hadde det ikke vært et problem. Det blir litt som å skylde på kvinner som blir voldtatt fordi de kledde seg feil. Men du? Det eneste vi kan kontrollere er valgene vi selv tar. Vi kan ikke kontrollere andre mennesker og valgene de tar. Det eneste som er sikkert, er at verden er full av dritsekker og idioter av begge kjønn..og vi gjør lurt i å unngå dem. Slutter vi å inngå avtaler med dem - MÅ de forandre seg..men hvorfor skal en dritsekk forandre seg om oppførselen funker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #107 Del Skrevet 25. oktober 2022 En annen sak er at de underliggende problemet som oftest stammer av father issues. Fedre som enten ikke har vært tilstede, eller mishandling, misbruk osv. Eller generelt dårlige møter med gutter/menn i en ung alder. Slike problemer kommer som du sier ikke av seg selv. Men for disse kvinnene er roten til problemet stort sett alltid at en mann har behandlet dem dårlig. Fordi vi som kvinner er oppdratt til å være den ansvarlige og omsorgsfulle part, havner mange i forhold med menn som behandler dem dårlig fordi de er lært av andre menn tol at de fortjener det, eller fordi de tror de har ansvaret for å "redde dem". Det er ikke uten grunn jenter får større ansvar i hjemmet i oppveksten, mens gutter får "være gutter". 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #108 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vera skrev (4 minutter siden): Det eneste jeg hører når jeg lytter, er at hun og andre kvinner som sier det samme som henne - gir alle andre skylden for valgene de selv har tatt. Og nei, her snakker jeg ikke om kvinner som lever i voldelige, destruktive forhold. De har virkelige problemer, ikke oppkonstruerte problemer - som disse kvinnene. Deg om det. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor du sammenligner dette med jubel over gutter som dør og oppfordring til selvmord. Det var det ingen som nevnte før du gjorde det. Anonymkode: 33b62...eda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #109 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Vera skrev (3 minutter siden): Men du? Det eneste vi kan kontrollere er valgene vi selv tar. Vi kan ikke kontrollere andre mennesker og valgene de tar. Det eneste som er sikkert, er at verden er full av dritsekker og idioter av begge kjønn..og vi gjør lurt i å unngå dem. Slutter vi å inngå avtaler med dem - MÅ de forandre seg..men hvorfor skal en dritsekk forandre seg om oppførselen funker? Ikke sant. Og der nådde du nettopp fram til poenget i videoen. Kvinner velger nå bort drittsekkmenn som behandler dem dårlig. Endret 25. oktober 2022 av RC 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 25. oktober 2022 #110 Del Skrevet 25. oktober 2022 RC skrev (2 minutter siden): Ja, det står menn, men det står ikke alle menn. Likevel er det en skokk menn her som tydeligvis tar dette budskapet veldig personlig. Skulle jo nesten tro de føler seg truffet... Nei, føler meg overhodet ikke truffet av tøyset her. "Jeg hater dere, kvinner" er et utsagn som henvender seg til kvinner generelt. Det blir for dumt å komme etterpå med "neineei, jeg mente jo bare de som er slemme, ikke kvinner generelt". Slutt å velge bad-boyen med flere voldsdommer etc. i håp om å "fikse ham", så ordner ting seg. Jeg kjenner bare bra menn, selv om jeg vet om noen som faller inn i gruppen av menn som ingen burde velge. Det ser ikke ut til at det stopper en viss type damer som tiltrekkes av disse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #111 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere femcels som sier menn er så onde og slemme, ser dere ikke selv hvor syke dere er Dette er jo galskap, kom dere ut i den virkelige verden. Slutt å hat folk pga kjønnet deres. Kom dere vekk fra Internett, dere hauser opp hverandre og dypdykker i konspirasjonsteorier fra nettets mørkeste avgrunner. Anonymkode: 2c4e5...df5 Slutt å bruke begreper som ikke finnes. Kvinner er ikke incels. Du ser ikke kvinner skrive fantasier om å voldta menn hver halvtime på forum. https://www.bbc.com/news/technology-62908601 Anonymkode: 3ad47...d6f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. oktober 2022 #112 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, er til tider rimelig lei av meg selv. Hilsen mann. Anonymkode: 645c4...2ea Hoff 😂 Blir lei av meg selv jeg også. Hilsen Kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #113 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (4 timer siden): Hvorfor skjære alle menn over én kam? Det kan man si, alle vet jo at man skjærer alle under samme kam, ikke over. Anonymkode: 0741d...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 25. oktober 2022 #114 Del Skrevet 25. oktober 2022 Uff da! Hun dama virket oppriktig såret og vonbroten, og det latet veldig som om det hele var rettet mot en eller flere enkelt individer også😄 Skulle jo virkelig bare mangle at hun var lei menn om alle tingene hun ramset opp var selvopplevd. Får håpe hun har tatt litt lærdom av egen valg, og tar litt ansvar for egen lykke selv i fremtiden, og ikke forsetter i "offer-filen" i det uendelige, iaf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #115 Del Skrevet 25. oktober 2022 likestilling skrev (3 minutter siden): Nei, føler meg overhodet ikke truffet av tøyset her. "Jeg hater dere, kvinner" er et utsagn som henvender seg til kvinner generelt. Det blir for dumt å komme etterpå med "neineei, jeg mente jo bare de som er slemme, ikke kvinner generelt". Slutt å velge bad-boyen med flere voldsdommer etc. i håp om å "fikse ham", så ordner ting seg. Jeg kjenner bare bra menn, selv om jeg vet om noen som faller inn i gruppen av menn som ingen burde velge. Det ser ikke ut til at det stopper en viss type damer som tiltrekkes av disse. Nå var det ikke jeg som skrev det første innlegget, men det kan viiiirke som de ordla seg slik nettopp for å starte debatt, lol. Men selve videoen retter seg mot en spesiell type menn, og hun beskriver akkurat hvilke og hva de gjør. Altså, ikke alle menn. Selvfølgelig ikke. Så bra at du bare kjenner gode menn. Det er dessverre ikke alle som har det slik. Og ja, havner man i dårlige, destruktive forhold er det nok veldig vanskelig å komme seg ut. Får man gang på gang fortalt at man ikke fortjener noe bedre, vil mange til slutt godta det. Likevel kan man ikke legge all skylden over på kvinnene. Hadde bare menn oppført seg ordentlig, hadde problemet vært borte. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #116 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt å bruke begreper som ikke finnes. Kvinner er ikke incels. Du ser ikke kvinner skrive fantasier om å voldta menn hver halvtime på forum. https://www.bbc.com/news/technology-62908601 Anonymkode: 3ad47...d6f Kvinner som hater de fleste menn. Og seg selv. (aftenposten.no) Sitat De mener de er taperne på kjærlighetsmarkedet. Et nytt fellesskap av kvinner har vokst frem: «femcels». Selvfølgelig kan kvinner være incel/femcel. Anonymkode: c0f2e...e9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #117 Del Skrevet 25. oktober 2022 Bitterheten på KG er virkelig noe for seg selv. 🤣🤣 Anonymkode: edb77...7cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #118 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner som hater de fleste menn. Og seg selv. (aftenposten.no) Selvfølgelig kan kvinner være incel/femcel. Anonymkode: c0f2e...e9d Leste gjennom artikkelen. Hvor står det at kvinner diskuterer å voldta menn? Anonymkode: 3ad47...d6f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #119 Del Skrevet 25. oktober 2022 Kjenner jeg blir litt matt egentlig over at så mange skylder på offeret i situasjoner som dette. "Bare hun skjerper seg og kommer seg ut av offerrollen så blir alt bedre". Jo takk, det høres jo veldig fornuftig og konstruktivt ut. Selvfølgelig er det kvinnen (eller offeret uansett kjønn) sin feil at de blir behandlet dårlig. Den som begår ugjerningen har jo inget ansvar for å oppføre seg. Eller hva? Ikke rart det er krig i verden. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #120 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leste gjennom artikkelen. Hvor står det at kvinner diskuterer å voldta menn? Anonymkode: 3ad47...d6f Hvor får du det fra at det har noe med incel/femcel å gjøre? Vet du etymologien til ordet? Anonymkode: c0f2e...e9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå