AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #81 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ja, er til tider rimelig lei av meg selv. Hilsen mann. Anonymkode: 645c4...2ea 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 25. oktober 2022 #82 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er enig, er dritt lei å bli behandlet dårlig av menn. Men, jeg er også dritt lei av å bli dårlig behandlet av kvinner. Og jeg er lei av foreldre som behandler barna sine dårlig. Jeg er lei av at Nav, fastleger og dps behandler de som har behov for hjelp dårlig. Jeg er dritt lei av alle som skader og tråkker på andre. Jeg er lei meg på vegne av menn som blir dårlig behandlet av kvinner. Dritt lei av alle som skader andre. Selv om menn så trist som det er, innehar majoriteten her, så er det faktisk slik at dette tilhører begge kjønn, og mange forskjellige mellommenneskelige relasjoner. Mange forskjellige konstellasjoner. Det må ryddes og fikses opp i hele samfunnet, narsissisme, vold og mishandling må snakkes mer om. Redd barna mens de er små, og lær dem opp til å føle og snakke om følelsene sine. Vi må sette fokus på psykisk helse for alle, for å gjøre verden bedre for alle. Anonymkode: 83310...82e 100% enig med deg. Man må slutte å lage disse «oss mot dem» holdningene i samfunnet, uansett hva det gjelder. Felleskapet er snart en saga blott. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #83 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vera skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke sammenlignet noe som helst..det var det en annen bruker som gjorde. Deg kanskje? Men ja - å oppfordre mennesker til selvmord, eller le av mennesker som tar selvmord..det e’kke så fali det..de er jo bare menn. Og damer skal jo bare holde kjeft og ikke få lov til å snakke om dritt de har blitt utsatt for. Anonymkode: 33b62...eda 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 25. oktober 2022 #84 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og damer skal jo bare holde kjeft og ikke få lov til å snakke om dritt de har blitt utsatt for. Anonymkode: 33b62...eda Ok? Som feks? Hva er det du har blitt utsatt for, som menn nekter deg å snakke om? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #85 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vera skrev (4 minutter siden): Ok? Som feks? Hva er det du har blitt utsatt for, som menn nekter deg å snakke om? Nå snakker jeg om dama i videoen og de som har opplevd det samme. Hun/de har rett til å uttale seg uten at folk kommer inn å beskylder dem for å være glad når unge gutter dør og oppfordrer til selvmord. Anonymkode: 33b62...eda 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. oktober 2022 #86 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (3 timer siden): Jeg lytte til hele budskapet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal fremstille det som om dette gjelder alle menn, når det faktisk kun gjelder en brøkdel. Hvorfor velger kvinner disse drittsekkene? Men det er kanskje ikke så rart når kvinner stort sett kun er interessert i de 20% mest attraktive mennene, som følgelig kan behandle kvinner akkurat slik det passer dem. Mens resten av mennene er tilnærmet usynlige for kvinner. Du har rett i at det ikke gjelder alle menn. Noen kvinner behandler også folk dårlig. Men når du først følger den tanken, så burde man heller ikke ta alle de kjekkeste mennene under en kam, å si at alle de behandler kvinner dårlig. Heller ikke at alle de usynlige mennene hadde behandlet kvinner bra. Der er individuelt. Blir oppgitt over at du ikke valgte å ofre en setning, til hvor synd det er, at kvinner blir behandlet dårlig av menn, de gangene det skjer. For å så skylle på kvinner. Det er den som er en drittsekk man skal skylle på, ikke offeret. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #87 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er lei av dere, menn. Hilsen Alle kvinner Anonymkode: 3ad47...d6f ...og vi er lei rødstrømper. Anonymkode: d80c4...c02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #88 Del Skrevet 25. oktober 2022 Lol alle dere lettkrenka hårsåre ofre måtte dukke opp for å bekrefte poenget hennes! Fortsett med gråtingen og så kommer nok noen og gir dere smokk og tåteflaske Anonymkode: 39cee...79b 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 25. oktober 2022 #89 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Pickme-girls er de verste av alle. Det er de som blant annet driver med victimblaming og legger skylden hos en kvinne og ikke mannen om hun har blitt voldtatt. Oppegående kvinnfolk driver ikke på sånn. Anonymkode: 33b62...eda Det er ikke meg du diskuterer med her, men et oppkonstruert spøkelse som du ser i en hver kvinne som ikke hiver seg på billige generaliseringer. Utgangspunktet for denne tråden her er like nedsnødd som en hver kvinnefiendtlig incel-tråd hvor trådstarter klandrer feminismen og alle kvinner for deres manglende tilgang på sexpartnere eller kjæreste. Beklager at jeg ikke applauderer et slikt lavmål, verken fra kvinner eller menn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #90 Del Skrevet 25. oktober 2022 I am done 🤣😂 Hvem var det som gav denne apekatten et kamera? Anonymkode: 89e87...e65 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #91 Del Skrevet 25. oktober 2022 pressplay skrev (1 time siden): Fy fader for en tråd! Jeg ler så jeg griner 😆 Den ene dumme kommentarer etter den andre fra bitre og mannehatende kvinner. @RC og dere andre som skriver så dumme ting; ta dere kraftig sammen Dere kommer med så dumme utsagn at det er helt nytteløst å skrive noe imot dere for da svarer dere bare med oppkonstruerte sannheter. Akkurat som det hun i videoen sier kan man også si om mange kvinner. Hun uttaler jo seg som om kvinner aldri gjør noe gale. Jeg kunne sagt akkurat det samme tilbake. Og ingen her har hevdet at kvinner er uskyldige. Det finnes idioter blant begge/alle kjønn. Men denne gashlightingen dere holder på med bare understreker poenget hennes. Mange menn takler ikke bli sagt imot. Gud forby at de gjør noe feil. Kvinner er roten til alt ondt. Bla bla. Det er gjentatt opp gjennom verdenshistorien uendelige ganger. Eva bet i eplet i paradisets hage og derfra gikk det rett vest. Har aldri sagt at jeg hater menn. Jeg er til og med i et god forhold selv med en god mann. Selve poenget her er at narsissiste drittsekker av menn som klager på at de er alene burde se seg selv i speilet. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 25. oktober 2022 #92 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå snakker jeg om dama i videoen og de som har opplevd det samme. Hun/de har rett til å uttale seg uten at folk kommer inn å beskylder dem for å være glad når unge gutter dør og oppfordrer til selvmord. Anonymkode: 33b62...eda Jeg lurer fortsatt på hvorfor dere velger menn som hun beskriver - gang etter gang..og blir såret gang etter gang? Når skal dere ta ansvar for egen lykke? Og velge menn som vil det samme som dere? Og jeg står fortsatt ved det jeg sier - slike oss mot dem budskap fører ingen sted. Det er bruk for menn, og det er bruk for kvinner. Å generalisere og si at kvinner er lei alle menn plotter jeg automatisk inn i Kill all men-kulten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #93 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg er enig, er dritt lei å bli behandlet dårlig av menn. Men, jeg er også dritt lei av å bli dårlig behandlet av kvinner. Og jeg er lei av foreldre som behandler barna sine dårlig. Jeg er lei av at Nav, fastleger og dps behandler de som har behov for hjelp dårlig. Jeg er dritt lei av alle som skader og tråkker på andre. Jeg er lei meg på vegne av menn som blir dårlig behandlet av kvinner. Dritt lei av alle som skader andre. Selv om menn så trist som det er, innehar majoriteten her, så er det faktisk slik at dette tilhører begge kjønn, og mange forskjellige mellommenneskelige relasjoner. Mange forskjellige konstellasjoner. Det må ryddes og fikses opp i hele samfunnet, narsissisme, vold og mishandling må snakkes mer om. Redd barna mens de er små, og lær dem opp til å føle og snakke om følelsene sine. Vi må sette fokus på psykisk helse for alle, for å gjøre verden bedre for alle. Anonymkode: 83310...82e Fint innlegg, og er fullstendig enig med deg. Men regner med at vi alle ønsker å ta avstand fra drittsekker og sette foten ned for slik oppførsel. Det er jo nettopp det videoen handler om. Starter kvinner si nei takk til slik oppførsel fra menn som oppfører seg slik, burde de vel forhåpentligvis ha innsikt nok til å endre seg etter hvert. Og det gjelder selvfølgelig andre veien også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #94 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vera skrev (3 minutter siden): Jeg lurer fortsatt på hvorfor dere velger menn som hun beskriver - gang etter gang..og blir såret gang etter gang? Når skal dere ta ansvar for egen lykke? Og velge menn som vil det samme som dere? Og jeg står fortsatt ved det jeg sier - slike oss mot dem budskap fører ingen sted. Det er bruk for menn, og det er bruk for kvinner. Å generalisere og si at kvinner er lei alle menn plotter jeg automatisk inn i Kill all men-kulten. Er det så vanskelig å forstå at det finnes mennesker der ute som spiller en annen enn de egentlig et for å skaffe seg kjæreste/sex? Som lyver og manipulerer og ikke viser sitt sanne jeg før det er for sent? Det handler ikke alltid om å velge feil, for man vet jo ikke hvem man faktisk velger før der allerede er gjort. Mange viser ikke sine true colors før skaden har skjedd. Og ja, dette kan skje gang på gang nettopp fordi det finnes mange manipulerende, narsissistiske drittsekker der ute. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 25. oktober 2022 #95 Del Skrevet 25. oktober 2022 Tråden heter "Vi er lei av dere, menn". Adressert til alle menn, og fra "alle kvinner" (selv om det heldigvis ikke stemmer). Jeg er lei av mange kvinner også, om noen skulle tro at kvinner ikke kan være manipulerende drittfolk med emosjonelle problemer og sykdommer og borderline og rett og slett ødeleggende mennesker. Heldigvis er de fleste bra mennesker. Hvis man bare ender opp med dårlige menn (som mange her tydeligvis gjør), bør man kanskje gå litt i seg selv. Ellers morsomt med kvinnene her som flagger sitt hat mot menn og drar frem "incels", når de selv er det kvinnelige motstykket, bare enda mer bitre... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #96 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vera skrev (7 minutter siden): Jeg lurer fortsatt på hvorfor dere velger menn som hun beskriver - gang etter gang..og blir såret gang etter gang? Når skal dere ta ansvar for egen lykke? Og velge menn som vil det samme som dere? Og jeg står fortsatt ved det jeg sier - slike oss mot dem budskap fører ingen sted. Det er bruk for menn, og det er bruk for kvinner. Å generalisere og si at kvinner er lei alle menn plotter jeg automatisk inn i Kill all men-kulten. Ja , det er akkurat det du gjør. Du dømmer istedenfor å lytte. Anonymkode: 33b62...eda 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #97 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi er lei av dere, menn. Hilsen Alle kvinner Anonymkode: 3ad47...d6f 🙈😂😂😂...Kan ikke annet enn å elske dere jeg!... Anonymkode: 11690...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #98 Del Skrevet 25. oktober 2022 Ja, det står menn, men det står ikke alle menn. Likevel er det en skokk menn her som tydeligvis tar dette budskapet veldig personlig. Skulle jo nesten tro de føler seg truffet... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 25. oktober 2022 #99 Del Skrevet 25. oktober 2022 RC skrev (Akkurat nå): Er det så vanskelig å forstå at det finnes mennesker der ute som spiller en annen enn de egentlig et for å skaffe seg kjæreste/sex? Som lyver og manipulerer og ikke viser sitt sanne jeg før det er for sent? Det handler ikke alltid om å velge feil, for man vet jo ikke hvem man faktisk velger før der allerede er gjort. Mange viser ikke sine true colors før skaden har skjedd. Og ja, dette kan skje gang på gang nettopp fordi det finnes mange manipulerende, narsissistiske drittsekker der ute. Nope..som regel er det en underliggende årsak bak kvinners valg av destruktive menn..vi må ta tak i det underliggende problemet FØR vi går inn i et nytt forhold. Så vi ikke velger samme type mann enda en gang. Om man behandler de underliggende årsakene utvikler man nok antenner til å unngå psykopater osv. Se på trådene her inne - hvor mange kvinner finner seg i å være FF, selv om de ønsker er forhold? Hvor mange kvinner finner seg i å være elskerinner, selv om man ønsker forhold og familie? Hvor mange kvinner finner seg i å bli bedratt, igjen og igjen - men skylder alt på elskerinnen? Hvor mange kvinner har ONS, i håp om at han kanskje vil noe mer i morgen? Kvinner MÅ ta ansvar for seg selv og sitt eget liv! Ikke vær et offer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. oktober 2022 #100 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er og lei av drittsekker, drittsekker av alle 74 ulike kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå