Gå til innhold

Vi er lei av dere, menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men det er helt innafor med menn på incelforum som oppfordrer til voldtekt hver halvtime..det er synd på dem staaaakar. Likestillingen og feminismen feilet ikke med kvinner, den ødela for syke menn.

Anonymkode: 33b62...eda

Hvor har jeg sagt det?

I mine øyne er det like forkastelig å godte seg over gutter som dør - som å oppfordre til voldtekt. Hva tenker du?

OG - hva tenker du om jenter og kvinner som oppfordrer gutter og menn til selvmord?

Endret av Vera
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er lei av dere, menn.

Hilsen

Alle kvinner

Anonymkode: 3ad47...d6f

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 5247c...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som et offer for en narsissistisk mann i 3 år, kunne jeg ikke sakt meg mer enig,

Vi kvinner er ferdig med dere menn!! 🙋‍♀️

Anonymkode: d8f10...224

🤣🤣🤣

Anonymkode: 5247c...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er uunngåelig. Like barn leker best. Selv når de blir eldre. 

Forskjellen er at kvinner til i all tid må klage over det, mens mennene de forstår at de ikke kan klage da de kjenner sin plass. 

Også tenker jeg, "enda en kvinne som har ut av seg om menn som er narsissist. Går du litt i dybden på disse kvinnene så kommer det som oftest frem at det er ikke den første mannne de har blitt behandlet dårlig av. Hvordan har det seg slik at de ikke klarer å komme seg ut av det sporet, med å alltid finne seg en dårlig mann? 

Svaret ligger i det første jeg sa. 

Anonymkode: 7c26e...4c6

Tuller du med meg nå? 

Hørt om incel-kulturen? Hørt om at i hver eneste tråd her på siden, enten de handler om menn eller hva det måtte, dukker det opp bitre mannfolk som skal klage på kvinner og deres dårlige valg og dømmekraft. Se deg selv i døra.

Og hvis tenker litt over det du skriver i andre avsnitt, så er gjengangeren faktisk "dårlige menn" som behandler kvinner dårlig..

Endret av RC
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (31 minutter siden):

De eneste som sier kill-all-men i denne tråden er menn, hvis du faktisk ser etter.

Hele denne greia handler om menn som behandler kvinner dårlig.

Ingen med vettet i behold sitter å jubler for at ungguttet, eller hvem som helst, tar livet av seg. Selvfølgelig.

Prøv å vær litt mer saklig selv neste gang.

Da foreslår jeg at du tar deg en tur rundt på deg store nettet før du uttaler deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (2 minutter siden):

Hvor har jeg sagt det?

I mine øyne er det like forkastelig å godte seg over gutter som dør - som å oppfordre til voldtekt. Hva tenker du?

OG - hva tenker du om jenter og kvinner som oppfordrer gutter og menn til selvmord?

Har aldri sett noe sted at noen godter seg over gutter som dør , eller oppfordrer til voldtekt. Hun dama i videoen snakker om at hun er lei av og ferdig med menn som behandler kvinner dårlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vera skrev (Akkurat nå):

Da foreslår jeg at du tar deg en tur rundt på deg store nettet før du uttaler deg. 

Jo takk, det har jeg allerede sett litt for mye av. Men nå snakker vel tross alt om innholdet i denne tråden, ikke avsporinger om hvor forferdelige kvinner er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for en tråd! Jeg ler så jeg griner 😆 Den ene dumme kommentarer etter den andre fra bitre og mannehatende kvinner. @RC og dere andre som skriver så dumme ting; ta dere kraftig sammen :) Dere kommer med så dumme utsagn at det er helt nytteløst å skrive noe imot dere for da svarer dere bare med oppkonstruerte sannheter. Akkurat som det hun i videoen sier kan man også si om mange kvinner. Hun uttaler jo seg som om kvinner aldri gjør noe gale. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri sett noe sted at noen godter seg over gutter som dør , eller oppfordrer til voldtekt. Hun dama i videoen snakker om at hun er lei av og ferdig med menn som behandler kvinner dårlig. 

Så hvorfor i all verdens dager går man inn i et forhold hvor man blir behandlet dårlig - gang etter gang. Svaret er enkelt - noen trives i offerrollen, og orker ikke å ta ansvar for eget liv. 

Og jo, det har faktisk vært flere videoer på feks TikTok hvor jenter i alderen 12-16 år godter seg over gutter som har tatt selvmord, og oppfordrer andre gutter til å gjøre det samme. Vi hadde faktisk en slik sak her i nærområdet for 1 år siden. Et helt vanlig fenomen i resten av verden også. 
Dette er et så stort blindspor i historien og i kampen for likestilling at det er flaut. 

Idioter finnes hos begge kjønn - unngå dem. Og lag for all del ikke familie med dem. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 minutt siden):

Så hvorfor i all verdens dager går man inn i et forhold hvor man blir behandlet dårlig - gang etter gang. Svaret er enkelt - noen trives i offerrollen, og orker ikke å ta ansvar for eget liv. 

Og jo, det har faktisk vært flere videoer på feks TikTok hvor jenter i alderen 12-16 år godter seg over gutter som har tatt selvmord, og oppfordrer andre gutter til å gjøre det samme. Vi hadde faktisk en slik sak her i nærområdet for 1 år siden. Et helt vanlig fenomen i resten av verden også. 
Dette er et så stort blindspor i historien og i kampen for likestilling at det er flaut. 

Idioter finnes hos begge kjønn - unngå dem. Og lag for all del ikke familie med dem. 

Jentunger fra 12-16 år? Ja, for de bør man jo ta alvorlig 🙄 Men du kan jo opprette en egen tråd om dette istedenfor å komme inn å gulpe opp syre og oppkast i en tråd som ikke handler om det du gulper om. Og skrive"dere" som om det er en oppfordring til selvmord dette handler om.

Det sitter voksne menn på nett som oppfordrer til voldtekt og drap på kvinner fordi de ikke får pule dem. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Nei alle kvinner er ikke ferdig med alle menn selv om noen kvinner er ferdig med menn. Folk kan bare snakke for seg selv. Ikke et helt kjønn. Alle bestemmer over seg selv, alle er forskjellig og har egne meninger og bra er det :) De fleste er ikke lei et helt kjønn for noe noen få har gjort. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RC skrev (21 minutter siden):

Tuller du med meg nå? 

Hørt om incel-kulturen? Hørt om at i hver eneste tråd her på siden, enten de handler om menn eller hva det måtte, dukker det opp bitre mannfolk som skal klage på kvinner og deres dårlige valg og dømmekraft. Se deg selv i døra.

Og hvis tenker litt over det du skriver i andre avsnitt, så er gjengangeren faktisk "dårlige menn" som behandler kvinner dårlig..

Du må lese deg opp, for det narrativet du lever i er feil i følge de som studerer dette. 

Majoriteten av alle mine venner lever i gode forhold, hvor mennene har det bra med sine kvinner, og kvinnene har det bra med sine menn. Betyr det at alle par har det bra? 

Hint! NTNU har gjort mange kvalitative studier på disse feltene. Dessverre får man si så slår halvparten av disse studiene feil ut for kvinner, kvinner er mest voldelige, kvinner erkjenner ikke at de er voldelige, kvinner osv osv.. På samme måte som andre halvparten av studiene sier at kvinner ikke har det bra i forhold. 

Men du velger altså å bære disse skylappene, for evig og alltid? 

Anonymkode: 7c26e...4c6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jentunger fra 12-16 år? Ja, for de bør man jo ta alvorlig 🙄 Men du kan jo opprette en egen tråd om dette istedenfor å komme inn å gulpe opp syre og oppkast i en tråd som ikke handler om det du gulper om. Og skrive"dere" som om det er en oppfordring til selvmord dette handler om.

Det sitter voksne menn på nett som oppfordrer til voldtekt og drap på kvinner fordi de ikke får pule dem. 

Hvor tror du disse småpikene har hentet sin inspirasjon fra? 

Det sitter også voksne kvinner på nett som hevder at alle menn er ubrukelige..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts mente nok alle oppegående kvinner. Pickme-girls utelukkes selvfølgelig.

Henger heller med pick-me-girls enn generaliseringsnaut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig, er dritt lei å bli behandlet dårlig av menn.

Men, jeg er også dritt lei av å bli dårlig behandlet av kvinner.

Og jeg er lei av foreldre som behandler barna sine dårlig.

Jeg er lei av at Nav, fastleger og dps behandler de som har behov for hjelp dårlig.

Jeg er dritt lei av alle som skader og tråkker på andre. 

Jeg er lei meg på vegne av menn som blir dårlig behandlet av kvinner.

Dritt lei av alle som skader andre.

Selv om menn så trist som det er, innehar majoriteten her, så er det faktisk slik at dette tilhører begge kjønn, og mange forskjellige mellommenneskelige relasjoner. Mange forskjellige konstellasjoner. 

Det må ryddes og fikses opp i hele samfunnet, narsissisme, vold og mishandling må snakkes mer om. 

Redd barna mens de er små, og lær dem opp til å føle og snakke om følelsene sine. Vi må sette fokus på psykisk helse for alle, for å gjøre verden bedre for alle. 

Anonymkode: 83310...82e

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (5 minutter siden):

Hvor tror du disse småpikene har hentet sin inspirasjon fra? 

Det sitter også voksne kvinner på nett som hevder at alle menn er ubrukelige..

Det er mange rare trender på TikTok blant de unge. Det går over like fort som det starter.

Du sammenligner det med oppfordring til voldtekt og drap? Ok 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (1 minutt siden):

Henger heller med pick-me-girls enn generaliseringsnaut. 

Pickme-girls er de verste av alle. Det er de som blant annet driver med victimblaming og legger skylden hos en kvinne og ikke mannen om hun har blitt voldtatt. Oppegående kvinnfolk driver ikke på sånn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er mange rare trender på TikTok blant de unge. Det går over like fort som det starter.

Du sammenligner det med oppfordring til voldtekt og drap? Ok 🙄

Jeg har ikke sammenlignet noe som helst..det var det en annen bruker som gjorde. Deg kanskje?

Men ja - å oppfordre mennesker til selvmord, eller le av mennesker som tar selvmord..det e’kke så fali det..de er jo bare menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...