AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #1 Del Skrevet 25. oktober 2022 Vi er lei av dere, menn. Hilsen Alle kvinner Anonymkode: 3ad47...d6f 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #2 Del Skrevet 25. oktober 2022 Som et offer for en narsissistisk mann i 3 år, kunne jeg ikke sakt meg mer enig, Vi kvinner er ferdig med dere menn!! 🙋♀️ Anonymkode: d8f10...224 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 Veldig godt sagt! Kvinner har måttet føye seg etter menn i alle år. Vi hadde ikke noe valg. Nå har vi endelig valget, og kan endelig si nei takk. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som et offer for en narsissistisk mann i 3 år, kunne jeg ikke sakt meg mer enig, Vi kvinner er ferdig med dere menn!! 🙋♀️ Anonymkode: d8f10...224 "sagt". bare nevner det. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #5 Del Skrevet 25. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): "sagt". bare nevner det. Herregud, typisk menn å være kontroll freaks.. hvorfor er jeg ikke sjokkert 🙄 Anonymkode: d8f10...224 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 25. oktober 2022 #6 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) Hvorfor skjære alle menn over én kam? Endret 25. oktober 2022 av Traktor 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #7 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (Akkurat nå): Hvor skjære alle menn over én kam? Poenget er budskapet. Lytt for en gangs skyld. Anonymkode: 3ad47...d6f 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 25. oktober 2022 #8 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Poenget er budskapet. Lytt for en gangs skyld. Anonymkode: 3ad47...d6f Jeg lyttet til hele budskapet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal fremstille det som om dette gjelder alle menn, når det faktisk kun gjelder en brøkdel. Hvorfor velger kvinner disse drittsekkene? Men det er kanskje ikke så rart når kvinner stort sett kun er interessert i de 20% mest attraktive mennene, som følgelig kan behandle kvinner akkurat slik det passer dem. Mens resten av mennene er tilnærmet usynlige for kvinner. Endret 26. oktober 2022 av Traktor 8 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. oktober 2022 #9 Del Skrevet 25. oktober 2022 Virker ikke helt som du tok poenget. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 25. oktober 2022 #10 Del Skrevet 25. oktober 2022 Can relate bro. Jeg er ferdig med visse kvinner også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Del Skrevet 25. oktober 2022 Inverto skrev (Akkurat nå): Can relate bro. Jeg er ferdig med visse kvinner også Du er ikke er ikke ferdig med oss, vi er ferdig med deg 🖐️ Anonymkode: d8f10...224 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 25. oktober 2022 #12 Del Skrevet 25. oktober 2022 (endret) RC skrev (6 minutter siden): Virker ikke helt som du tok poenget. Fint om du kan forklare det for meg da? Om TS heller hadde fremstilt det som at kvinner endelig har fått nok av å date drittsekker, hadde jeg støtte dette 100%! Men ikke døm et helt kjønn, halve jordas befolkning, på denne måten. Endret 25. oktober 2022 av Traktor 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 25. oktober 2022 #13 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er kvinne og kan aldri bli lei av menn 😉 Det jeg derimot er lei av er andre kvinner som klager og sutrer ang menn. 21 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2022 #14 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (6 minutter siden): Jeg lytte til hele budskapet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal fremstille det som om dette gjelder alle menn, når det faktisk kun gjelder en brøkdel. Hvorfor velger kvinner disse drittsekkene? Men det er kanskje ikke så rart når kvinner stort sett kun er interessert i de 20% mest attraktive mennene, som følgelig kan behandle kvinner akkurat slik det passer dem. Mens resten av mennene er tilnærmet usynlige for kvinner. nå addresserer hun jo nettopp denne brøkdelen... Resten av innlegget ditt beviser litt hennes poeng. Det er jo selvsagt hennes egen feil når hun velger drittsekker... Jah alt er kvinners egen feil. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 25. oktober 2022 #15 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ikke er ikke ferdig med oss, vi er ferdig med deg 🖐️ Anonymkode: d8f10...224 Det kan gå begge veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #16 Del Skrevet 25. oktober 2022 mjau87 skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne og kan aldri bli lei av menn 😉 Det jeg derimot er lei av er andre kvinner som klager og sutrer ang menn. Nettopp! Kvinner som syter og klager, går i sin offerrolle. Anonymkode: efd3e...4e8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #17 Del Skrevet 25. oktober 2022 Selv den snilleste mus kan plutselig vise seg være en betent drittsekk når han har fått det han ønsker seg. Selvfølgelig gjelder ikke det hun sier alle menn, men det er et faktum at menn har regjert denne planeten i minst 2,000 år (forholdene før kristendommen var nok litt mer nyanserte), og har fått lov til å oppføre seg slik de selv ønsker, både mot kvinner og generelt. Menn har aldri blitt stilt til ansvar. For en kvinne har det historisk vært en nødvendighet å komme i en union med en mann, og mange kvinner har lidd fryktelig. Gjerne bak lukkede dører. Nå stilles endelig menn til ansvar, og kvinner velger selv hva de ønsker gjøre. Valget er at mange velger vekk menn, såkalt "snille" eller ei, fordi de fortsatt ikke kan oppføre seg når alt kommer til alt. Anonymkode: 62e4e...e61 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 25. oktober 2022 #18 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er gift med en flott mann og har masse hyggelige menn i bekjentskapskretsen også. Absolutt ikke lei menn. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. oktober 2022 #19 Del Skrevet 25. oktober 2022 Veggdyret skrev (Akkurat nå): Jeg er gift med en flott mann og har masse hyggelige menn i bekjentskapskretsen også. Absolutt ikke lei menn. i videoen sier hun ikke at hun er lei alle menn. Hun sier hun er lei menn som.... etc,etc 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #20 Del Skrevet 25. oktober 2022 Traktor skrev (7 minutter siden): Jeg lytte til hele budskapet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man skal fremstille det som om dette gjelder alle menn, når det faktisk kun gjelder en brøkdel. Hvorfor velger kvinner disse drittsekkene? Men det er kanskje ikke så rart når kvinner stort sett kun er interessert i de 20% mest attraktive mennene, som følgelig kan behandle kvinner akkurat slik det passer dem. Mens resten av mennene er tilnærmet usynlige for kvinner. Jeg forstår videoen som at hun er lei menn som er sånn. TS sier vi er lei menn. Jeg synes det er en litt overdreven generalisering fra hun til vi og sånne menn til alle menn. Anonymkode: c4832...1fa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå