AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Har Blå, men ikke lest Bienes historie, bør jeg vente med å lese og så skaffe meg Bienes historie før jeg leser Blå, eller spiller det ingen rolle? Anonymkode: 5dede...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 Bøkene er uavhengige av hverandre, så det går fint! Fantastiske bøker begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Del Skrevet 24. oktober 2022 Det spiller ingen rolle. Likte Bienes Historie best, dog. Anonymkode: 86475...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #4 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hvis du også skal lese nr 3, Przewalskis hest, bør den leses etter Blå. Jeg likte Blå best av de tre. Har jo nå og kommet en bok nummer fire, den har jeg ikke lest. Anonymkode: 20f36...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 28. oktober 2022 #5 Del Skrevet 28. oktober 2022 Tror kanskje jeg også likte blå best, men likte alle tre veldig godt! Gleder meg til den siste 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Del Skrevet 28. oktober 2022 Det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå