Gå til innhold

Vokset ansiktet! Nå angrer jeg som f**n!😩

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk det selvfølgelig for meg at jeg skulle vokse av «peach fuss’n» i ansiktet ikveld.. Nå er jeg redd jeg skal få stubber, og at jeg får et utbrudd av kviser! Har lest sååå mange plasser nå, at mange jenter får et hav av kviser og nupper etter voksing av ansikt😩 jeg brukte sukkervoks, og vokset ikke hele ansiktet, bare «barten» og hårene nederst på kinn. 
skylte godt av og smurte meg med fuktighetskrem etterpå og en dusj med Avene Thermal Spring Water!

Noen her som har vokset/vokser ansiktet og kan fortelle meg hvordan huden deres reagerer etterpå? Jeg stresser😩

Anonymkode: d2acc...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vokser jevnlig og får ikke kviser av det. Får litt unaturlig hud de første par dagene og synes det er vanskeligere å få sminken til å sitte jevnt. Det er liksom forskjell på den huden som er vokset og resten. Men så går det seg til.

Anonymkode: dae93...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vokser jevnlig og får ikke kviser av det. Får litt unaturlig hud de første par dagene og synes det er vanskeligere å få sminken til å sitte jevnt. Det er liksom forskjell på den huden som er vokset og resten. Men så går det seg til.

Takk for svar❤️

Hvordan er håret når det vokser tilbake? Får du stubber? hva med inngrodde hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrubb ansiktet der du vokset om du får kviser eller inngrodde hår

Anonymkode: 33e29...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk for svar❤️

Hvordan er håret når det vokser tilbake? Får du stubber? hva med inngrodde hår?

Får innimellom inngrodde hår på halsen, men ikke nødvendigvis i forbindelse med voksing. Aldri i ansiktet. Ikke mer stubber enn det uansett er (er jo en grunn til at jeg vokser! 😅). Får ikke stubber der jeg vokser bort dunete hår f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg har fått litt hvite nupper hvis jeg har waxet barten, men har begynt å ha på litt niacinamide etterpå og da kommer det mye mindre eller ikke i det hele tatt. Nuppene går også som regel veldig fort bort, mye fortere enn hårene vokser tilbake liksom, så verdt det 😝

Anonymkode: 24b8d...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 9.53):

Hender jeg har fått litt hvite nupper hvis jeg har waxet barten, men har begynt å ha på litt niacinamide etterpå og da kommer det mye mindre eller ikke i det hele tatt. Nuppene går også som regel veldig fort bort, mye fortere enn hårene vokser tilbake liksom, så verdt det 😝

*vokset

Anonymkode: 79ff3...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

*vokset

Anonymkode: 79ff3...dd4

*Petimeter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får irritert hud av voksing i ansiktet og det føles aldri veldig mykt, så jeg foretrekker sånn øyenbrynshøvel til å fjerne alt ansiktsdun. Jeg gjør det kanskje en gang i uka, stort sett gjør jeg det den dagen jeg skal ha mest sminke på, for det ligger så fint da ☺️

Anonymkode: b7e39...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst lenge å barbere ansiktet med disse små øyebrynsknivene.  Kjøpte de men har ikke turt.  Redd for kviser og irritasjon.  Men tror jo sminke legger seg finere og at man ser jevnere ut når man ikke har hår i ansiktet.  Nå tar jeg bare dunbarten med en liten hårtrimmer.  Husker jeg barberte med høvel for mange år siden og følte at huden ofte var klam, fordi fuktighet da lander rett på huden istedet for på dunet. 

Anonymkode: 091e2...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...