AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Del Skrevet 24. oktober 2022 Har tatt balayage før, merka ikke så stor skade på håret, men det var bare en bleking hos frisøren. Gikk kanskje ett år så tok jeg striper hos frisøren, jeg fikk helt panikk, de lyse stripene var spaghetti i dusjen. Fiksa k18 kur med en gang. Dette er snart ett år siden og nå kjenner jeg på en trang for forandring igjen. Er bare redd for at håret mitt ikke tåler blekingen. Noen andre som er naturlige brunetter som har holdt håret lyst og så sunt som det går? Noen tips/hemmeligheter? Anonymkode: 527a6...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #2 Del Skrevet 24. oktober 2022 Olaplex hjalp hårer mitt Anonymkode: 31895...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 Høres ut som at håret ditt enten tåler bleking dårlig, eller du har vært hos en dårlig frisør som brukte for sterk bleking. Jeg har aldri opplevd å få spaghettihår etter frisørbesøk, men har klart å fikse spaghettihår hjemme 🙈 si evt ifra til frisøren at sist du bleket det så ble det veldig slitt, slik at de kan være obs på det Anonymkode: 20624...5c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg helbleika håret mitt og det holdt seg urovekkende fint, men da klippet jeg det også jevnlig. Også var det ikke behandlet fra før av i det hele tatt. Så du får pøse på med proteinkur, fuktkur, leave in og godta at du ikke akkurat kan spare lengde underveis. Når det begynte å vokse ut ordnet jeg balayage og stripet og tonet det ved behov. Nå er jeg brunette igjen, og hver gang jeg får en trang til å bleike det tenker jeg på alt vedlikeholdet og pengene som krevdes. Jeg klør etter å dra til frisøren å be om en drastisk forandring, men fy flate så mye jobb det er. Har ganske sterkt hår fra naturen sin side, men jeg var nødt til å bygge det opp igjen med ganske hyppig vedlikehold. Heldigvis er det så gode produkter der ute nå at det faktisk ikke er krise, med mindre man friterer det helt. Hvis du vil og har budsjett til det, så kjør på. Livet er kort. Og nå overtaler jeg nesten meg selv her... Balayage er så fint 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå