Gå til innhold

Avslutningsgave til psykolog

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er unødvendig å gå avsluttningsgave til en psykolog. Hadde aldri gjort det 

Anonymkode: 11ad7...654

Videoannonse
Annonse
Gjest Wilma89
Skrevet
dreamstar skrev (3 timer siden):

Som helsepersonell selv så skal du følge yrkesetiske retningslinjer og ikke ta imot gaver fra brukere.

Vi har egne retningslinjer innenfor min arbeidsplass. Gaver av en ubetydelig sum som en melkesjokolade, tegning eller andre ting pasientene vår har laget selv har vi lov til å ta imot. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Selvsagt kan du gi et koselig kort og en blomsterbukett, sjokolade eller lignende. 

Helt innafor og ikke kleint i det hele tatt! 

Skrevet

Hvorfor ligger tråden på Mat og drikke?

Anonymkode: 687b7...e60

Gjest dreamstar
Skrevet
Wilma89 skrev (8 minutter siden):

Vi har egne retningslinjer innenfor min arbeidsplass. Gaver av en ubetydelig sum som en melkesjokolade, tegning eller andre ting pasientene vår har laget selv har vi lov til å ta imot. 

Ja det ligger vel kanskje en klausul der med at små gaver går greit 😉👍

Skrevet

Jeg laget kort til psyk sykepleier jeg hadde hatt over flere år, og har gitt kort til andre også underveis. Det blir alltid satt pris på, og jeg føler egentlig det holder. Både laget scrapbookingkort og skrevet på ferdigkjøpt alt etter hva jeg har hatt tid og anledning til. 

Anonymkode: d8fdf...2a7

Skrevet (endret)
Dævendøtte skrev (2 timer siden):

Selvsagt kan du gi et koselig kort og en blomsterbukett, sjokolade eller lignende. 

Helt innafor og ikke kleint i det hele tatt! 

Det er ikke noe man må så klart eller som ventes. Kanskje noen syns det er rart.  Men helt enig med deg i at det er innafor. Jeg er psykolog og har fått det noen få ganger og satt veldig pris på det, og husker det lenge etterpå. 💛

Endret av Frøkenfryden
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Det er ikke noe man må så klart eller som ventes. Kanskje noen syns det er rart.  Men helt enig med deg i at det er innafor. Jeg er psykolog og har fått det noen få ganger og satt veldig pris på det, og husker det lenge etterpå. 💛

Ikke sant :)

Etter fire år med regelmessige samtaler er det ikke noe annet enn hyggelig med en liten avskjedshilsen. 

Er bare koselig 🌞

Skrevet

Et kort og en bukett er fint ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...