Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #21 Skrevet 3. desember 2005 For noen uker siden stod jeg i kø på Spar og akkurat i det det ble min tur kom det ei dame på ca 40 med nesa i sky og gikk rett til kassen foran meg. Hun hadde det travelt og "skulle bare ha en pakke røyk". Jeg lot noen kraftsalver treffe henne rett i trynet, men fikk slengt tilbake at jeg var en "mannsgris" og at hun kunne gjøre som hun ville. Hun avsluttet med "...og hva har du tenkt å gjøre med det?". Da kokte jeg over og gav henne en rett høyre. Hun gikk rett i gulvet... ha ha.. rettsaken kommer opp om gud vet hvor lenge, men jeg har en skokk med vitner som applauderte da kjerringa lå og gurglet på gulvet. ← Hahaha, jeg har ikke ledd så godt på lenge.. Det er visst mange i kveld som er ute og fisker her i kveld. LOL!!
Ciara Skrevet 3. desember 2005 #22 Skrevet 3. desember 2005 For noen uker siden stod jeg i kø på Spar og akkurat i det det ble min tur kom det ei dame på ca 40 med nesa i sky og gikk rett til kassen foran meg. Hun hadde det travelt og "skulle bare ha en pakke røyk". Jeg lot noen kraftsalver treffe henne rett i trynet, men fikk slengt tilbake at jeg var en "mannsgris" og at hun kunne gjøre som hun ville. Hun avsluttet med "...og hva har du tenkt å gjøre med det?". Da kokte jeg over og gav henne en rett høyre. Hun gikk rett i gulvet... ha ha.. rettsaken kommer opp om gud vet hvor lenge, men jeg har en skokk med vitner som applauderte da kjerringa lå og gurglet på gulvet. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå