Gå til innhold

Hvorfor er det så lite kjekke menn i London?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det bor millioner der og jeg så totalt 5 stk pene menn da jeg var der. Helt utrolig. Mens her i Oslo så ser jeg kjekke menn hver dag. 

Statistisk sett er jo det litt rart eller? La også merke til at det er mange uflidde folk i London, og at norske menn ser mer freshe ut. Ja jeg vet at det ikke bare er utseendet som gjør en mann attraktiv osv, men dette var mine observasjoner strictly på utseendet. 

Anonymkode: 573a9...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norske gener er bedre og norske menn bruker mer penger på utseendet også. Spesielt i Oslo.

Anonymkode: 385cf...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbritannia er ikke kjent for sine vakre mennesker. Det er mye hestefjes der, blant alle kjønn. Selvsagt finner du noen slående vakre unntak, men ofte er det via innblanding fra de gamle imperiestatene.

Anonymkode: 302ce...1fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Norske gener er bedre og norske menn bruker mer penger på utseendet også. Spesielt i Oslo.

Anonymkode: 385cf...526

Men de som er med i Love Island UK og sånn ser jo bra ut. Er det bare veldig få som ser bra ut der borte da? 

Enig i at veldig mange norske menn tar vare på seg selv, det er så tydelig forskjell! Jeg så ganske mange hengemager, crocs og dårlige tenner. Mange uteliggere og tiggere generelt. Var trist å se. 

Anonymkode: 573a9...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men de som er med i Love Island UK og sånn ser jo bra ut. Er det bare veldig få som ser bra ut der borte da? 

Enig i at veldig mange norske menn tar vare på seg selv, det er så tydelig forskjell! Jeg så ganske mange hengemager, crocs og dårlige tenner. Mange uteliggere og tiggere generelt. Var trist å se. 

Anonymkode: 573a9...8b0

Du er klar over at vikingene stjal alle de pene damene da de herjet som verst? Det er derfor nordiske kvinner og menn er så pene. De stjal alle de pene damene fra England blant annet, så da er det bare mindre pene damer igjen som får mindre pene barn. 

Anonymkode: 385cf...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få briter som er slående vakre dessverre. Noen få har et ok utseende, men de fleste er mindre pene. Dessuten spiller jo levestandard, tradisjon og vaner inn i forhold til det med å ta vare på seg selv. Noe som forøvrig gjenspeiler seg i det meste der.

Anonymkode: 94c63...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det bor millioner der og jeg så totalt 5 stk pene menn da jeg var der. Helt utrolig. Mens her i Oslo så ser jeg kjekke menn hver dag. 

Statistisk sett er jo det litt rart eller? La også merke til at det er mange uflidde folk i London, og at norske menn ser mer freshe ut. Ja jeg vet at det ikke bare er utseendet som gjør en mann attraktiv osv, men dette var mine observasjoner strictly på utseendet. 

Anonymkode: 573a9...8b0

Litt motsatt av hva jeg har tenkt da jeg var i Kiev, Praha, Tallin, Bucuresti, Berlin, Istanbul og New York.

Hvorfor er det så sinnsykt mange deilige damer der, rundt i verden en hjemme i Oslo?

Her ser alle så forbanna like og kjedelige ut😕

Anonymkode: d19b3...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Litt motsatt av hva jeg har tenkt da jeg var i Kiev, Praha, Tallin, Bucuresti, Berlin, Istanbul og New York.

Hvorfor er det så sinnsykt mange deilige damer der, rundt i verden en hjemme i Oslo?

Her ser alle så forbanna like og kjedelige ut😕

Anonymkode: d19b3...16e

Gikk forbi en venninnegjeng på 4 stk og alle gikk helt likt kledd, hadde samme hårfarge og samme måte å fikse sminken på. Jeg begynte bare å le og så pekte jeg på dem mens jeg forsatte å le. Sa det jo rett ut da: de er helt like. 

Ellers relevant til tråden:

aHR0cHM6Ly9pbWcuaWZ1bm55LmNvL2ltYWdlcy9h

Anonymkode: 385cf...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er klar over at vikingene stjal alle de pene damene da de herjet som verst? Det er derfor nordiske kvinner og menn er så pene. De stjal alle de pene damene fra England blant annet, så da er det bare mindre pene damer igjen som får mindre pene barn. 

Anonymkode: 385cf...526

Bortsett fra Sophie fra Married at first sight UK, hun er nok den peneste engelske damen jeg har sett 😍

How old is Married at First Sight UK's Sophie Brown and what is her job? -  Heart

Anonymkode: 573a9...8b0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men vi har jo generelt bedre helse og levestandard her i Skandinavia enn i UK. Klart det tærer på utseendet om du får barn i tenårene og lever på pommes frites og cola og blir tannlaus før du fyller 40. Noen pene menn fra UK finnes jo men det er langt mellom dem. Prins William er jo blitt fremsatt som kjekk, men han har jo det typiske beste-ansiktet og er ikke pen i det hele tatt synes jeg. Craig Moseley så bra ut før men også han har blitt veldig stygg og se på med pistrete tynt hår. Det nytter ikke å tviholde på samme stil som man hadde i 20-årene når du er blitt 40+ liksom. 

Anonymkode: cc04d...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det bor millioner der og jeg så totalt 5 stk pene menn da jeg var der. Helt utrolig. Mens her i Oslo så ser jeg kjekke menn hver dag. 

Anonymkode: 573a9...8b0

I London vil du møte svært mange nordmenn. Så ja , rart du kun så 5 stk pene menn om du synes norske menn ser pene ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus2000 skrev (3 minutter siden):

I London vil du møte svært mange nordmenn. Så ja , rart du kun så 5 stk pene menn om du synes norske menn ser pene ut. 

Jeg møtte ikke på en eneste nordmann. Ikke en svenske en gang. Var mest engelskmenn, pakistanere, franskmenn og spanjoler der nå. 

Anonymkode: 573a9...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke, men vi har jo generelt bedre helse og levestandard her i Skandinavia enn i UK. Klart det tærer på utseendet om du får barn i tenårene og lever på pommes frites og cola og blir tannlaus før du fyller 40. Noen pene menn fra UK finnes jo men det er langt mellom dem. Prins William er jo blitt fremsatt som kjekk, men han har jo det typiske beste-ansiktet og er ikke pen i det hele tatt synes jeg. Craig Moseley så bra ut før men også han har blitt veldig stygg og se på med pistrete tynt hår. Det nytter ikke å tviholde på samme stil som man hadde i 20-årene når du er blitt 40+ liksom. 

Anonymkode: cc04d...819

Enig med deg! De har en ganske usunn livsstil. Husker kollegaene mine ble sjokkert da jeg sa jeg skulle ta meg en joggetur liksom, det var visst ikke vanlig. De engelske mannfolka jeg datet på den tiden var mer pga at de hadde en artig personlighet enn at de var så kjekke. Menn som Jamie Dornan f.eks ser man ikke mye til i London:

Jamie Dornan on Playing Bond, The Tourist, Belfast

 

Anonymkode: 573a9...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...