AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #1 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hei! Vil gjerne høre fra dere med erfaring, hvor lang tid dere brukte på å bli gravid etter bruk av psprøyte😊 Anonymkode: a4589...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #2 Del Skrevet 23. oktober 2022 Det kan ta lang tid. https://relis.no/sporsmal_og_svar/2-2273?source=relisdb Anonymkode: c4297...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #3 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 16.47): Hei! Vil gjerne høre fra dere med erfaring, hvor lang tid dere brukte på å bli gravid etter bruk av psprøyte😊 Anonymkode: a4589...522 Etter siste p sprøyte hadde gått ut av kroppen så gikk jeg uten prevensjon i 3 år før jeg ble gravid. Prøvde aktivt i perioder, andre perioder tenkte vi ikke på det. Var også inne til sjekk, jeg fikk i gang eggløsning ved hjelp av piller etter 1 år prøving. Fant ut at fyren hadde få svømmere, så kan være dobbel uflaks for min del. Anonymkode: 92f76...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #4 Del Skrevet 25. oktober 2022 Er det eksempler på noen som har blitt gravid mens de har gått på p-sprøyte, eller er dette umulig? leser jo om folk som blir gravide til tross for prevensjon, men inkluderer det også p-sprøyte? Anonymkode: 11be0...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå