Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde i forkant avtalt med min nærmeste leder, som er den eneste, foruten min mann og min mor, som vet om operasjonen, at jeg skulle ta ut tre feriedager i forbindelse med selve operasjonen. Deretter fikk jeg innvilget 14 dager hjemmekontor. Jeg var tilbake på jobb 2 1/2 uke etter operasjonen. På det tidspunktet hadde jeg halvlangt hår og brukte litt hårbånd for å dekke arrene bak ørene. Evt. svake blåmerker kunne dekkes med sminke.

Nå skal det sies at det aldri har vært noe mål for meg å holde dette skjult for noen.  I dag har jeg klippet meg helt kort, og arrene synes dersom man studerer meg nøye. Men enn så lenge har ingen noen gang spurt eller kommentert noe. Hadde noen dog spurt, hadde jeg uten problem forklart hva slags inngrep jeg har hatt. Jeg står inne for valget jeg tok om operasjon og angrer ikke ett sekund!  Resultatet er en tydelig kjevelinje og hals, og noe glattere kinn. Ellers så har jeg fortsatt smilerynkene mine og naturlig mimikk, så et ansiktsløft gir deg ikke plastikk-ansikt! Skrekk-eksemplene det ofte vises til av skeptikere er resultater av kombinasjoner av gjentatte operasjoner, overdreven bruk av fillers, botox osv. De færreste av oss "vanlige dødelige" ender opp slik🙂 Skeptikere vil aldri trekke frem alle de, også kjendiser, som har hatt inngrep med naturlig resultat, for da kan man ikke se at de evt. har hatt noe inngrep, ikke sant😉

Anonymkode: 3e53c...517

Hvorfor tok du ikke bare halsløft siden dette var problemområdene dine?

Anonymkode: 2580a...62d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor har du dette fra? Jeg kan ikke se at hun har nevnt det i noen av innleggene.

Anonymkode: 90925...d4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Forstår at du stiller spørsmålet. Det var heller ikke hva jeg i utgangspunktet hadde planer om. Men allerede ved første samtale med kirurg ble jeg klar over at å stramme inn halsmusklene og fettsuge halsen uten å gjøre noe med nedre del av ansiktet, vil gi et ufullstendig resultat. I min alder der ansiktshuden har begynt å bli slapp, vil ansiktet nærmest henge over den stramme halsen. Viktig kanskje å understreke her at et ansiktsløft kun gjelder nedre del av ansiktet, dvs. at huden løsnes ved ørene og strammes. Øvre del av ansiktet vil være et pannløft, som overhodet ikke er aktuelt i dette tilfellet. Man kan kanskje mistenke kirurg for å selge inn enda en operasjon, men slik er det ikke. Nå i etterkant ser jeg jo at jeg ville sett veldig merkelig ut med kun halsløft. Tror det faktisk er helt vanlig at man kombinerer disse to operasjonene. Håper det var sånn nogenlunde forståelig forklart🙂

Anonymkode: 3e53c...517

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...