Gå til innhold

Facelift erfaringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd alle behandlinger som er i flere år, ingenting gir meg tilfredsstillende resultater. Det er fortsatt heng rundt munnen. Hvilke kirurger i Norge er gode på facelift? Kjenner jeg er skeptisk siden vi henger litt bak andre land når det kommer til plastisk kirurgi. 

Dette er utrolig vondt for meg, jeg er bare 37 år,men har hud som en 45-åring. Gråter hver dag over dette, jeg har ødelagt huden min pga solarium. Hater dette. 

Anonymkode: 6e085...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent t il du er 55 ellers må du gjøre det to ganger. Er nok ikke så ille som du tror men du har hengt deg opp i det, prøv faceyoga 

Anonymkode: 2935a...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til flere kirurger på konsultasjon og velg den som du kjenner deg trygg på. Jeg kommer til å bruke Kenneth Chiu sin klinikk når jeg skal fikse noe, han jobbet tidligere på Aleris. 

Anonymkode: 3c3c4...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå til flere kirurger på konsultasjon og velg den som du kjenner deg trygg på. Jeg kommer til å bruke Kenneth Chiu sin klinikk når jeg skal fikse noe, han jobbet tidligere på Aleris. 

Hvorfor han? Aldri hørt om han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor han? Aldri hørt om han 

Hvem har du hørt om da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvem har du hørt om da? 

Har selv vært hos Halfdan Vier Sivertsen og mener jeg kjenner til de fleste klinikkene i Oslo så derfor lurte jeg på mer info om Kenneth chiu sin klinikk siden jeg aldri har hørt om den/han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har selv vært hos Halfdan Vier Sivertsen og mener jeg kjenner til de fleste klinikkene i Oslo så derfor lurte jeg på mer info om Kenneth chiu sin klinikk siden jeg aldri har hørt om den/han

Han har jobbet lenge på Aleris, så det er litt rart at du ikke kjenner til han om du har kjennskap til plastikkirurgi i Oslo. Han har startet en klinikk som heter Astetaclinic, klinikken er ny men han er en erfaren kirurg med godt rykte. Han er og omtalt i andre tråder her på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, gått til flere i Oslo, også til Kenneth faktisk! Likte han godt, men han mente jeg burde vente litt. Eneste som sa ja til facelift på meg var Hilde på Cosmo clinic, leser mye bra om de, men fikk ikke så godt inntrykk av henne. 

Takk for tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, gått til flere i Oslo, også til Kenneth faktisk! Likte han godt, men han mente jeg burde vente litt. Eneste som sa ja til facelift på meg var Hilde på Cosmo clinic, leser mye bra om de, men fikk ikke så godt inntrykk av henne. 

Takk for tips! 

Dersom flere kirurger anbefaler deg å vente, så kan det være noe i det…. En vil ikke ta et løft for tidlig, det blir jo bare bortkastet penger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 12.32):

Jeg har nå prøvd alle behandlinger som er i flere år, ingenting gir meg tilfredsstillende resultater. Det er fortsatt heng rundt munnen. Hvilke kirurger i Norge er gode på facelift? Kjenner jeg er skeptisk siden vi henger litt bak andre land når det kommer til plastisk kirurgi. 

Dette er utrolig vondt for meg, jeg er bare 37 år,men har hud som en 45-åring. Gråter hver dag over dette, jeg har ødelagt huden min pga solarium. Hater dette. 

Har du tatt facelift? Fornøyd med resultatet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 20.52):

Takk for tips! 

K 50 her, tok kombinert hals- og ansiktsløft hos Hilde på Cosmo i fjor. Fantastisk resultat, og ikke minst oppfølging! De er nok noe dyrere enn mange, men jeg hadde aldri latt noen andre røre ansiktet mitt! Jeg har fått ett veldig naturlig resultat. Kun mannen min som vet om operasjonen, alle andre som evt har lagt merke til noe endring, har kun bemerket at huden min gløder, og lurer på om jeg har fått laserbehandling eller noe🙂 Jeg har fått en stram hals og en tydelig kjevelinje, som jeg nok ikke har hatt siden barndommen. Valgte Cosmo etter anbefaling fra kosmetisk sykepleier som jeg går til med jevne mellomrom. Skal tilbake til høsten for øyelokkoperasjon. Hilde kan kanskje virke litt kald og streng, men hun er superproff og veldig hyggelig når man blir litt bedre kjent🙂

Anonymkode: 3e53c...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 21.00):

K 50 her, tok kombinert hals- og ansiktsløft hos Hilde på Cosmo i fjor. Fantastisk resultat, og ikke minst oppfølging! De er nok noe dyrere enn mange, men jeg hadde aldri latt noen andre røre ansiktet mitt! Jeg har fått ett veldig naturlig resultat. Kun mannen min som vet om operasjonen, alle andre som evt har lagt merke til noe endring, har kun bemerket at huden min gløder, og lurer på om jeg har fått laserbehandling eller noe🙂 Jeg har fått en stram hals og en tydelig kjevelinje, som jeg nok ikke har hatt siden barndommen. Valgte Cosmo etter anbefaling fra kosmetisk sykepleier som jeg går til med jevne mellomrom. Skal tilbake til høsten for øyelokkoperasjon. Hilde kan kanskje virke litt kald og streng, men hun er superproff og veldig hyggelig når man blir litt bedre kjent🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 22.00):

Kan jeg spørre hva du betalte for dette. Misliker sterkt den slappe huden på halsen min..

Og hvordan greide du å holde det skjult for omverdenen?

K48

Anonymkode: cef70...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Juliv skrev (På 18.4.2024 den 14.33):

Har du tatt facelift? Fornøyd med resultatet? 

Nei, ikke enda. Ser nok at jeg har et litt forvridd syn på utseendet mitt. Men jeg har solskader og tidlig aldring, så jeg kommer til å gjøre det i nærmeste fremtid. Men er ikke like obsessed som før:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...