Gå til innhold

Robbie Williams

Fremhevede innlegg

Skrevet
Aylar har jo allerede innrømmet at historien om henne og Helene Rasch i forbindelse med Robbie var jug da, så så veldig flaut ble det neppe.

Jo, han gjorde jo det - men det så ikke ut som om han syntes det innlegget til Ari var spesielt festlig. Det var vel mer pinlig kanskje, men var sikkert ikke Ari's påfunn heller. Han jobber jo ikke NRK...

Og til og med på engelsk har han disse zzzzz-ene sine... logoped, Ari - logoped.

Hva var det Ari sa? Jeg så ikke programmet.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe morsomt program! Han er så søt...

Men Ari var teit, og var det ikke rart at Sandra ikke forsto (og snakket) bedre engelsk? Hun har vel hatt en del engelsk på skolen?

Piglet

Skrevet (endret)

Han sa masse pizz om "last time your were here,I understand that you met my wife, and thats all she ever talk about. Well I met your mother Robbie, and I must say that I had a wonderful evening" noe sånt, bare mer babbel.

Jeg synes Ari rett og slett var uhøflig, og det var tydelig at Robbie ikke syntes det var noe festlig heller.

Endret av Rosin
Skrevet
:ler: Har aldri ledd så mye til et Skavlanprogram som dette
Skrevet

Jeg satt i sofaen og RØDMET da Ari snakket, noe så flaut. Ingenting av det han sa var morsomt, interessant eller hyggelig, det eneste som kom fram var at Ari følte seg utrolig important selv. Direkte flaut, jeg takler ikke den mannen. Hva med å droppe faktene og heller prøve å være naturlig?

Gjest Primula
Skrevet

og var det ikke rart at Sandra ikke forsto (og snakket) bedre engelsk? Hun har vel hatt en del engelsk på skolen?

Piglet

Nå liker jeg ikke Sandra spesielt godt, men synes faktisk jeg må forsvare henne litt.. Hun er jo bare 18 år da, og ikke gått på skole de siste året. Mulig hun har gått et år på videregående? HUn har sikkert ikek snakket så mye engelsk på en god stund. Hvem som helst kunne vel blitt litt satt ut når Robbie Williams begynner å stille personlige spørsmål..

Gjest Piglet i.i.
Skrevet
Nå liker jeg ikke Sandra spesielt godt, men synes faktisk jeg må forsvare henne litt.. Hun er jo bare 18 år da, og ikke gått på skole de siste året. Mulig hun har gått et år på videregående? HUn har sikkert ikek snakket så mye engelsk på en god stund. Hvem som helst kunne vel blitt litt satt ut når Robbie Williams begynner å stille personlige spørsmål..

Nå har man vist ikke obligatorisk engelsk etter G.K., og jeg kjenner flere som ikke har hatt mere engelsk enn det og snakker utmerket engelsk. Men jeg forstå jo godt at hun ble litt usikker og stresset, så det er ikke det. Og har ingen spesielle anti-patier mot Sandra.

Piglet

Skrevet

Sikker på at jeg ikke hadde fått ut eneste ord, ihvertfall ikke på engelsk. "øhhh, yes, I don't know, maybe"

Skrevet

Jeg synes Sandra klarte seg helt ok, jeg. Det er to forskjellig ting å snakke engelsk på kammerset og på tv sammen med en superstjerne. Hadde det vært meg hadde det ihvertfall bare kommet uforståelig møl.

Skrevet
:sikle: Kul type, publikumstekke til tusen, han er bare :sjarmor:
Skrevet

Oh Robbie!!! :hjerter::kyss::sikle:

Og jeg koste meg så mye når han dreit ut Aylar!!! Endelig!!!!

Skrevet

Ari Behn sin hilsen til Robbie var bare pinlig og flau fra A-Å, skjønte ingenting av hele greia. Robbie er jo bare knallbra, han stjal hele showet og satte ut hele gjengen. Ikke uten grunn at han er en stor entertainer! Helt rå... :ler:

Skrevet

Robbie Willams er jo ikke sjarmerende i det hele tatt.

Skrevet

JOOOOO det er han :sikle::ler::ler:

Og sååå pinlig for Aylar og Lene A....synes nesten litt synd i dem :forvirret:

Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)
Og sååå pinlig for Aylar og Lene A....synes nesten litt synd i dem :forvirret:

Bare nesten håper jeg.

Det sier faktisk litt at Robbie går ut og avkrefter en historie som skjedde for så lenge siden. Det er sikkert mange som har løyed på seg et ligg med han , men jeg tror ikke at han før selv har gått ut i media og sagt det ikke stemte

Utrolig pinlig for de to

Endret av Gamle Alex
Skrevet
Ari Behn sin hilsen til Robbie var bare pinlig og flau fra A-Å, skjønte ingenting av hele greia.

Åh....det var så pinlig at det gjorde vondt! :flau: Men Robbie var knall, og han fikk jo tatt Ari litt også. :ler:

Skrevet
Utrolig pinlig for de to

Etter å ha sett et par gamle filmer med Aylar, har jeg en mistanke om at det skal mer til for å gjøre henne flau :ler:

Skrevet

Syns RW rett og slett mangler alminnelig folkeskikk. Man så det helt tydelig i spørsmålene han stilte Gro Hammerseng

Gjest Anerikke
Skrevet

Ingen stor fan av Robbie Williams, men synes jo at det er litt fascinerende med et menneske som ser ut til å mangle alt av sperrer og hemninger!

Kjempemorsomt å se han på TV i går! Han tar over hele greia, og ingen stopper han. Tenker jo at det kanskje er sånn for han det meste av tiden? At han kan gjøre og si det han vil uten at det får store konsekvenser? Det ser det jo ut til at han gjør! Fordi han har mye penger?

Hmmmm :klø:

Skrevet
:ler:  :ler: Han tar jo fullstendig over programmet jo! :ler:

Ja kjekk kar, men hva i heite huleste får kvinner til å lyge på seg sex offentlig da?

pinlig at en mann dementerer det. Står det så dårlig til på kvinnefronten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...