SissiB Skrevet 2. desember 2005 #41 Skrevet 2. desember 2005 Det beste var kommentaren han hadde til Ari Behn
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #42 Skrevet 2. desember 2005 Typisk norsk å reagere så veldig på det og synes det er stort. Han ledet bare showet litt for å vise Fredrik Skavlan hvordan det kan gjøres. Jeg synes man skal gjøre seg fortjent til å være programleder i TV: energisk, sprudlende, positiv, berikende og litt provoserende. Det var flott at Williams spritet opp showet litt....de trege nordmennene i publikum måtte bes to ganger om å si "hei" til ham....ingen våget å åpne munnen for de tenkte "Åh, nææh, hva vil de andre si hvis jeg gjør dette nå?"
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #43 Skrevet 2. desember 2005 Typisk norsk å reagere så veldig på det og synes det er stort. Han ledet bare showet litt for å vise Fredrik Skavlan hvordan det kan gjøres. Jeg synes man skal gjøre seg fortjent til å være programleder i TV: energisk, sprudlende, positiv, berikende og litt provoserende. Det var flott at Williams spritet opp showet litt....de trege nordmennene i publikum måtte bes to ganger om å si "hei" til ham....ingen våget å åpne munnen for de tenkte "Åh, nææh, hva vil de andre si hvis jeg gjør dette nå?" ← Å huffda, stått opp med feil ben i dag? Skal vi snakke om det?
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #44 Skrevet 2. desember 2005 Å huffda, stått opp med feil ben i dag? Skal vi snakke om det? ← *thumbs up*
Nita Skrevet 2. desember 2005 #45 Skrevet 2. desember 2005 og her sitter vi og sikler som småunger han er bare 2 år eldre enn sønnen min.......men han har sjarm som sier eh.. Til dere som ikke er enig....la oss nå få dagdrømme litt
Aquarius Skrevet 2. desember 2005 #48 Skrevet 2. desember 2005 Robbie! Han vet å få sagt det! :grine2: ah, jeg trengte å få le litt i dag
Gjest kenneth Skrevet 2. desember 2005 #49 Skrevet 2. desember 2005 Det skal vel litt til for å hevde at Williams ikke har medietekke Bra show. Men jeg ble litt skuffet over svensken, som etter å ha tenkt seg godt om, bestemte seg for å være spontan. På engelsk. Huff.
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #50 Skrevet 2. desember 2005 Det skal vel litt til for å hevde at Williams ikke har medietekke Bra show. Men jeg ble litt skuffet over svensken, som etter å ha tenkt seg godt om, bestemte seg for å være spontan. På engelsk. Huff. ← Synes det var søtt jeg. Man skal ikke fri på impuls, synes jeg, det er en veldig alvorlig ting å gjøre.
Gjest kenneth Skrevet 2. desember 2005 #51 Skrevet 2. desember 2005 Synes det var søtt jeg. Man skal ikke fri på impuls, synes jeg, det er en veldig alvorlig ting å gjøre. ← Men å vente i 5 mintter, for så å fri til sin (antatte) u-engelske brud - på engelsk - på en utenlandsk kanal, det er bra? På linje med den Las Vegas-greia han nevnte spør du meg Selv om det er naturlig å anta hun så på programmet. "Nei kjærring, skal vi formalisere dette opplegget vårt? Vi har jo hengt sammen i noen år nå. Det er vel like greit kanskje."
Gjest Aria Skrevet 2. desember 2005 #52 Skrevet 2. desember 2005 Det beste først og sist programmet på leeenge.. Robbie var helt konge.. Ari var bare patetisk, ble flau på hans vegne..
Gjest Melk Skrevet 2. desember 2005 #53 Skrevet 2. desember 2005 Ari var bare patetisk, ble flau på hans vegne.. ← Ja, skjønte ikke helt den der. Tror ikke Ari er den eneste med kone som sikler litt på Robbie, liksom. Men hun er vel "ekstra spesiell", siden hun er prinsesse....??? Robbie var imidlertid dritbra!
fluesopp Skrevet 2. desember 2005 #54 Skrevet 2. desember 2005 Fikk ikke sett det . så jeg tror jeg må se det i reprise i dag. men nå ser jeg konsert med robbie william fra berli, på nrk. drit bra.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #55 Skrevet 3. desember 2005 det går an å gå inn på nrk.no å se hele programmet ANBEFALES for alle som ikke har sett!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #56 Skrevet 3. desember 2005 Synes akkurat Ari ble litt pinlig. Som om Robbie burde visst hvem han var liksom. usj. ← Er så enig!! Hello, I'm Ari, I'm so coool. Dust.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #57 Skrevet 3. desember 2005 Ja, skjønte ikke helt den der. Tror ikke Ari er den eneste med kone som sikler litt på Robbie, liksom. Men hun er vel "ekstra spesiell", siden hun er prinsesse....??? Robbie var imidlertid dritbra! ← Jeg så ikke programmen, men er det ikke sånn at Robbie W. for noen år siden kunngjorde at han ville gifte seg med Märtha? Kan det dere mener er dårlig kommentar fra Ari ha noe med det å gjøre?
monja Skrevet 3. desember 2005 #58 Skrevet 3. desember 2005 Er så enig!! Hello, I'm Ari, I'm so coool. Dust. ← Enig enig! Herregud så flau jeg hadde vært om gubben min hadde gjort sånn på TV. Da hadde det blitt et oppgjør på kammerset ja Men Robbie er jo bare herlig da Lo så jeg grein :grine2: "I fell on stage and brakk my neck" :grine2: :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #59 Skrevet 3. desember 2005 Var det dette Robbie siktet til når han sa at det var to jenter her som hadde løyet om at han lå med dem? Så utrolig flaut for dem. ← Aylar har jo allerede innrømmet at historien om henne og Helene Rasch i forbindelse med Robbie var jug da, så så veldig flaut ble det neppe. Jeg så ikke programmen, men er det ikke sånn at Robbie W. for noen år siden kunngjorde at han ville gifte seg med Märtha? Kan det dere mener er dårlig kommentar fra Ari ha noe med det å gjøre? ← Jo, han gjorde jo det - men det så ikke ut som om han syntes det innlegget til Ari var spesielt festlig. Det var vel mer pinlig kanskje, men var sikkert ikke Ari's påfunn heller. Han jobber jo ikke NRK... Og til og med på engelsk har han disse zzzzz-ene sine... logoped, Ari - logoped.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #60 Skrevet 3. desember 2005 Robbie er en herlig mann, og en slu mann, som i år etter år klarer å skjule sin homofile legning. Selvfølgelig godt hjulpet av sine PR folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå