Gå til innhold

Klarsynte; vil knærne mine alltid være vonde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så oppgitt, lei, redd og engstelig pga knærne mine😔 De siste to årene har jeg, med få unntak, ikke vært i stand til å forlate leiligheten pga vonde knær. Det er ulike årsaker til dette, men vanskelig å få hjelp. Kan noen klarsynte se på om dette vil bedre seg snart? Eller ser det mørkt ut? Dette er ikke noe liv😢

Anonymkode: abb39...829

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser en maskin. En stor maskin. Som et hvit monster som svelger en menneskekropp i sin store, runde munn. 
Metall er ikke din venn i nærhet av det hvite monster.

Anonymkode: b5ee6...cfb

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det vil bli bedre, men ønsker at du utdyper årsakene for å kunne gi deg et mer spesifisert svar/råd om hvordan. 

Anonymkode: 3b1ce...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er årsaken? 

Flere årsaker, egentlig. For mange år siden ble knærne overbelastet pga feil trening. Dette skapte mye smerter i nedoverbakker og trapper. Mange år senere fikk jeg leddgikt. Dette gjorde at det i lange perioder ble mye feilbelastning av knærne. Nå er ikke leddgikten aktiv, så nå er det senebetennelser i senefester i knærne, og det har vært håpløst å gå i flere perioder. Litt bedre i sommer, men de siste to månedene har vært ille igjen. Kommer meg ikke ut til bilen engang😔 Kjenner du til problematikken? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at du vil bli bedre, men det må nok operasjon til. Har du blitt utredet? 

Anonymkode: dd383...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror også at du vil bli bedre, men det må nok operasjon til. Har du blitt utredet? 

Anonymkode: dd383...212

Er du klarsynt, og ser at operasjon må til? Som jeg beskrev over her, så er dette mest sannsynlig senebetennelser (en overlege i revmatologi mente dette). Men jeg er henvist til MR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (14 minutter siden):

Screenshot_2022-10-23-02-44-44-69_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ser en maskin. En stor maskin. Som et hvit monster som svelger en menneskekropp i sin store, runde munn. 
Metall er ikke din venn i nærhet av det hvite monster.

Anonymkode: b5ee6...cfb

Cisco skrev (2 minutter siden):

🙄

Vær så snill å finn på noe annet å gjøre, enn å latterliggjøre en person som lider. Helt ok at dere ikke tror på klarsynthet, eller at dere ikke vil hjelpe på noen måte, men da kan dere holde dere unna tråden!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får inn mørke energier, samisk magi er tilstedet, du er et offer for ganning.

Jeg anbefaler deg å kontakte de med samisk opprinnelse som du har gjort vondt, det et den eneste løsningen på probmene dine.

Anonymkode: ce8c4...230

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg får inn mørke energier, samisk magi er tilstedet, du er et offer for ganning.

Jeg anbefaler deg å kontakte de med samisk opprinnelse som du har gjort vondt, det et den eneste løsningen på probmene dine.

Anonymkode: ce8c4...230

😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flere årsaker, egentlig. For mange år siden ble knærne overbelastet pga feil trening. Dette skapte mye smerter i nedoverbakker og trapper. Mange år senere fikk jeg leddgikt. Dette gjorde at det i lange perioder ble mye feilbelastning av knærne. Nå er ikke leddgikten aktiv, så nå er det senebetennelser i senefester i knærne, og det har vært håpløst å gå i flere perioder. Litt bedre i sommer, men de siste to månedene har vært ille igjen. Kommer meg ikke ut til bilen engang😔 Kjenner du til problematikken? 

Jeg kan gi råd utifra egen problematikk. 

Jeg hoppet på krykker i flere år, men er ok nå. 

Mine ble tidlig nedslitt/overbelastet. Mye smerter og låsing av ledd. 

Dette hjalp meg: Genacol. 3-6 mnd kur. 3 kapsler ved leggetid, sammen med et stort glass vann. Hvis brusken er en del av problemet. Knærne mine sluttet å knirke og klikke allerede etter 1 mnd på kur. 

Seneposebetennelse: Jeg kunne ikke gå på 1,5 år.. og fikk tilslutt denne kuren: Gurkemeie med sort pepper/piperin. 3 tab 3 ganger daglig tar vekk betennelse. Bedring skal føles på dag 5. Fortsett hvis bedring, slutt hvis ikke. Trapp ned dosen gradvis når det føles ok, deretter slutt. Jeg ble bra etter en uke. + fortsett å bevege deg og gå litt for å trene opp muskelatur rundt. 

Ev snakk med legen om dette jeg foreslår, hvis du er usikker på mitt råd. 

Og ang den klarsynte som snakker om maskinen her: Ja, ikke ha på deg metall når du skal ta MR. Det vil du også få beskjed om fra lege før undersøkelsen. 

Jeg tok MR av mine, og det var vondt å ligge i maskinen mens den undersøkte, det dunket inni kneet, men det gikk bra. 

Og til TS: ikke bry deg om de som latterliggjør ting her. 

Du har alle forutsetninger for at dette vil bli bedre. Du har bedt om hjelp, universet vil hjelpe deg. Forsøk å se for deg at du sender lys inn i knærne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke tro at legen kontakter deg med resultatene etter MR. De må du selv be om hos fastlegen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ,jeg tenker at MR vil gi deg veien videre. Gjøre deg tryggere i hvordan du skal gripe dette an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan gi råd utifra egen problematikk. 

Jeg hoppet på krykker i flere år, men er ok nå. 

Mine ble tidlig nedslitt/overbelastet. Mye smerter og låsing av ledd. 

Dette hjalp meg: Genacol. 3-6 mnd kur. 3 kapsler ved leggetid, sammen med et stort glass vann. Hvis brusken er en del av problemet. Knærne mine sluttet å knirke og klikke allerede etter 1 mnd på kur. 

Seneposebetennelse: Jeg kunne ikke gå på 1,5 år.. og fikk tilslutt denne kuren: Gurkemeie med sort pepper/piperin. 3 tab 3 ganger daglig tar vekk betennelse. Bedring skal føles på dag 5. Fortsett hvis bedring, slutt hvis ikke. Trapp ned dosen gradvis når det føles ok, deretter slutt. Jeg ble bra etter en uke. + fortsett å bevege deg og gå litt for å trene opp muskelatur rundt. 

Ev snakk med legen om dette jeg foreslår, hvis du er usikker på mitt råd. 

Og ang den klarsynte som snakker om maskinen her: Ja, ikke ha på deg metall når du skal ta MR. Det vil du også få beskjed om fra lege før undersøkelsen. 

Jeg tok MR av mine, og det var vondt å ligge i maskinen mens den undersøkte, det dunket inni kneet, men det gikk bra. 

Og til TS: ikke bry deg om de som latterliggjør ting her. 

Du har alle forutsetninger for at dette vil bli bedre. Du har bedt om hjelp, universet vil hjelpe deg. Forsøk å se for deg at du sender lys inn i knærne. 

Tusen takk for at du tok deg tid! Jeg skal undersøke rådene dine, og se om jeg får skaffet de kosttilskuddene du nevner. Genakol er kollagen, sant? Jeg prøvde det for leddgikten en periode, uten hell, men det kan jo hende det hjelper bedre på denne problematikken.

MR har jeg tatt mange mange ganger, av store deler av kroppen. I denne kroppen er det mye som er trøblete.. Men altså, jeg har god erfaring med MR. 

Veldig interessant det siste du skriver, «å se for seg at jeg sender lys inn i knærne». Dette har jeg faktisk hørt om og lest om tidligere også, jeg har prøvd å sende lys inn i hele kroppen til tider, men har ikke klart å få effekt av det enda. Jeg prøver gjerne igjen! Er du åndelig eller klarsynt på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys består av fotoner som beveger seg 30 mil i sekundet. 

Ja, iblandt, men jeg råder ikke over når dette kommer selv. Jeg bare hører det med en egen lyd/bilde, og det som lyden/bildet sier, det skjer, men jeg vet ikke hvordan fremprovosere lyden/bildet. Det er egentlig frustrerende og litt skremmende. Jeg hører datoer for fødsler flere mnd før, ser sykdom i organer, dødsfall som nærmer seg, og hvordan døden kom i ettertid. 

Ang deg ser jeg ingenting, men jeg har god tro på de rådene jeg gav deg og Genacol spesielt.

Ja  det er kollagen, og det er viktig at det er Genacol. Det er mange typer av dem, men G inneholder full pakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du allerede er åpen for klarsynte kan jeg på det varmeste anbefale Medical Medium. Jeg har en venninne som gikk med stokk pga. knærne før hun begynte med dette, nå er hun smertefri, går turer uten stokk og har ingen problem med å gå opp og ned trapper osv. Venninnen min var diagnostisert med slitasjegikt og ble anbefalt operasjon, noe hun aldri tok. Selv ble jeg også kvitt vondt i et kne som jeg ikke visste årsaken til.

Vil anbefale den første boka, Medical Medium (røntgenbilde av lunger på forsiden) først, fordi den gir en god forklaring på hva som skjer ved leddplager, og også en innføring i hvem og hva Medical Medium er. Den andre boka som jeg vil anbefale er Cleanse to Heal, med renser på ulike nivåer, og protokoller for mange forskjellige lidelser, som også den første boka har. Begge kan leses og brukes alene. Det finnes også enormt mye gratis info på nett. Om du googler "Medical Medium arthritis" f.ex., eller legger til nesten et hvilket som helst symptom eller lidelse bak navnet, så finner du info om det.

Anonymkode: 01ccc...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ta kontakt med en helbreder? Kanskje det hjelper? Jeg kontakter samiske hjelpere når jeg har ondt. Og dette er gratis. Blir alltid frisk fra mine plager :) 

Anonymkode: 6b274...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...