Melian Skrevet 24. oktober 2002 #21 Del Skrevet 24. oktober 2002 Sent jeg også.. Gratulerer med dagen! som var.. Selv om du har blitt sunget så pent for igår, vil jeg stnge til d likevel: Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vi vil marsjere. Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere... Gra-tu-leeeere! Wuhuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. oktober 2002 #22 Del Skrevet 25. oktober 2002 Så ikke denne tråden før nå jeg... Gratulerer så mye fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2002 #23 Del Skrevet 25. oktober 2002 :oops: Bedre sent enn aldri :oops: Gratulerer masse med dagen som var !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. oktober 2002 #24 Del Skrevet 25. oktober 2002 Litt sent ute kanskje: Gratulerer m dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå