Gå til innhold

De fineste navnene du vet om

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosa Sitron skrev (18 minutter siden):

Sett mitt på styggeste navn...

Ånei! 😅

Men så det er sagt, bær navnet ditt med stolthet, de er alvorlig kritiske på den tråden 😊 Syns mange, om ikke alle navn er fine

PS. Søtt navn, Rosa Sitron 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosakatt skrev (18 timer siden):

Rosalia, Katinka 🐱

Ingen mitt egentlige navn, men hadde vært morsomt (rosakatt)

Ser dere ofte deres eget navn på slike tråder? Her eller på styggeste navn? Har til gode å se mitt

På begge sidene. Jeg selv synes navnet mitt er dritstygt. Det er et typisk norsk navn og jeg hater norske navn.

Anonymkode: 42083...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rosakatt said:

Ånei! 😅

Men så det er sagt, bær navnet ditt med stolthet, de er alvorlig kritiske på den tråden 😊 Syns mange, om ikke alle navn er fine

PS. Søtt navn, Rosa Sitron 😃

Jeg liker heldigvis navnet mitt :) Både det vanlige og det rosa. ;)

Liker navnet ditt og :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iris, Agnes, Julie, Anna, Ylva.

Erlend, Imre, Kasper, Sondre.

Anonymkode: 2593c...859

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

På begge sidene. Jeg selv synes navnet mitt er dritstygt. Det er et typisk norsk navn og jeg hater norske navn.

😂 Et navn som skaper splid

Synd du ikke liker navnet ditt, håper du med tiden kan se skjønnheten i det 😊 Syns Norske navn er fine jeg, men forstår, det er jo du som skal leve med det 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (1 time siden):

😂 Et navn som skaper splid

Synd du ikke liker navnet ditt, håper du med tiden kan se skjønnheten i det 😊 Syns Norske navn er fine jeg, men forstår, det er jo du som skal leve med det 😅 

Jeg har fjernet det navnet og bruker bare mellomnavnet mitt nå, så nei jeg kommer aldri til å se «skjønnheten» i det navnet😂 hører barn som får samme navn og jeg syns altså så synd i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Victoria minner meg om en ond prinsesse, rakel høres ut som en heks og freya er en feit hvalross! 

Anonymkode: 3ad85...ddd

Hva i alle dager er meningen med en sånn kommentar i denne hyggelige tråden? 🙁

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har fjernet det navnet og bruker bare mellomnavnet mitt nå, så nei jeg kommer aldri til å se «skjønnheten» i det navnet😂 hører barn som får samme navn og jeg syns altså så synd i dem. 

Du bruker et etternavn som fornavn?

Anonymkode: 64fd6...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Åh! Bra du tok grep, å håper du er fornøyd med det som originalt var mellomnavnet ditt isåfall 😅

Hoff 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker

Wilhelm

Nicolas

Victoria

Men selv kommer jeg til å velge arabiske navn da mannen min er arabisk, så det blir noe ala

Malika

Latifa

Er litt lei av norske navn.

Anonymkode: 91410...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Eirik, Trygve, Sverre, Tobias, Ingeborg, Guro, Anna, Ellen, Hedvig. 

Anonymkode: ad3cc...b64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 18.04):

Elliot

Anonymkode: b8932...037

det er helt forferdelig

Anonymkode: c1215...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg liker

Wilhelm

Nicolas

Victoria

Men selv kommer jeg til å velge arabiske navn da mannen min er arabisk, så det blir noe ala

Malika

Latifa

Er litt lei av norske navn.

Anonymkode: 91410...147

stakkars lita, hun bor i norge

Anonymkode: c1215...67a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter:

Synne

Hannah

Henny

Sara Elisabeth (sammen)

Linne (uten a, men Linnea er også vakkert)

Victoria

Emine

Mathilde

Albertine

Gutter:

David

Daniel

Johannes

Sebastian

Det er vel de jeg kommer på nå. Tenkte mer på navn før, og har helt klart flere jentenavn jeg liker enn guttenavn. Hadde jeg fått en gutt hadde han het David. Skulle vært ekstremt gode grunner for hvorfor ikke, så derfor har jeg ikke tenkt så mye på guttenavn oppigjennom. Noen av dem er også bare navn jeg har hørt, som var nydelige uten at jeg selv nødvendigvis ville kalt egne barn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 19.36):

Jeg har dobbeltnavn. Familien, Helse-Norge, noen på jobb, og noen når jeg studerte bruker/brukte begge. Helt ok. Det blir ordentlig feil om de som alltid har brukt begge ikke bruker det. Noen jeg møter velger å bare bruke det første navnet mitt, og jeg må da minne dem på at det er en pen bindestrek der så de får pent bruke begge. Det er et vanlig dobbeltnavn, litt som Anne Marie, eller Inger Lise/Marie. Jeg satte inn bindestrek fordi jeg ikke kunne fordra det første navnet mitt, og ville folk skulle bruke begge. Jeg presenterer meg normalt kun med mellomnavnet mitt og det er det som er på face, mailen min og på navneskiltet på jobb. Noen ganger finner en seg aldri til rette med eget navn, og da tenker jeg det er greit å ta grep. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikolai, Viktor, Oliver

Sofie, Pernille, Nikoline, Josefine, Kanutte

Anonymkode: 43bd8...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...