AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #1 Del Skrevet 22. oktober 2022 Bare lurer... Har selv gått opp noen kg 🙂 Anonymkode: 0d697...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Del Skrevet 22. oktober 2022 Har gått ned, men så klart blitt sterkere og ting har lagt seg litt annerledes. Jeg har jo også i hovedsak gått ned svangerskapsvekt, men har gått ned et par kg for mye, som jeg nå prøver å legge på meg igjen. Trener styrke 4 ganger i uka, det er det jeg får til.. Anonymkode: 19b22...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillefinger Skrevet 22. oktober 2022 #3 Del Skrevet 22. oktober 2022 Muskler veier mer enn fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 Gikk opp i starten fordi jeg ble ekstra sulten og spiste mer, men etter at jeg gjorde noen små justeringer har jeg gått ned 6 kg siden juli. Trener tung styrke 4 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg trener mye styrke og legger litt på meg i gode treningsperioder. I perioder jeg har trent mindre (skade, sykdom etc) så går jeg noe ned i vekt som kommer tilbake så fort treningen tar seg opp igjen. Spesielt når jeg hadde kneskaden og hadde langt fravær. Da gikk jeg en del ned i muskelvekst siden jeg ble helt stillesittende. Mistet en del vekt. Som kom tilbake når jeg begynte å trene igjen. Men centimeterne gikk i negativ retning så klærne ble strammere selv med vektnedgang. Dette skjer også i andre kortere perioder med mindre trening, men da tror jeg det har med å gjøre at når musklene er mindre i bruk så holder de ikke vann på samme måte. Like fascinerende hver gang. Anonymkode: eb6ab...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #6 Del Skrevet 23. oktober 2022 På instagram og andre sosiale medier ser man en del folk som legger før/ etter bilder, og da ser jeg ganske ofte kvinner som viser at de gått opp 10-15kg, noen ganger enda mer . Er dette da kun muskelmasse? Anonymkode: 0d697...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 23. oktober 2022 #7 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg trener mye styrke og legger litt på meg i gode treningsperioder. I perioder jeg har trent mindre (skade, sykdom etc) så går jeg noe ned i vekt som kommer tilbake så fort treningen tar seg opp igjen. Spesielt når jeg hadde kneskaden og hadde langt fravær. Da gikk jeg en del ned i muskelvekst siden jeg ble helt stillesittende. Mistet en del vekt. Som kom tilbake når jeg begynte å trene igjen. Men centimeterne gikk i negativ retning så klærne ble strammere selv med vektnedgang. Dette skjer også i andre kortere perioder med mindre trening, men da tror jeg det har med å gjøre at når musklene er mindre i bruk så holder de ikke vann på samme måte. Like fascinerende hver gang. Anonymkode: eb6ab...a0d Du sier legger litt på deg i gode treningsperioder. Men hvor mye er litt? har trent tung styrke i halvannet år, 3 ganger i uka, og har bare lagt på meg 1 1/2 -2 kilo. Allikevel ser jeg, og andre tydelig økt muskelvekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #8 Del Skrevet 23. oktober 2022 Adrenalina1 skrev (3 timer siden): Du sier legger litt på deg i gode treningsperioder. Men hvor mye er litt? har trent tung styrke i halvannet år, 3 ganger i uka, og har bare lagt på meg 1 1/2 -2 kilo. Allikevel ser jeg, og andre tydelig økt muskelvekst. Du har nok lagt på deg mer muskelmasse enn du tror, fordi du må huske på at du sannsynligvis også har gått ned i fettprosent. Dvs kroppens sammensetningen har endret seg. Anonymkode: 0d697...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 23. oktober 2022 #9 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du har nok lagt på deg mer muskelmasse enn du tror, fordi du må huske på at du sannsynligvis også har gått ned i fettprosent. Dvs kroppens sammensetningen har endret seg. Anonymkode: 0d697...22f Høres veldig fornuftig ut. Uansett er jeg glad om det er muskelvekst jeg legger på meg av og ikke fett☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå