AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #101 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 20.11): District 9. Dårlig utgangspunkt at jeg ikke liker usannsynlige ting. Jo mer realistisk og sannsynlig jo bedre. Anonymkode: 30fde...e7b Takk for tips. Jeg ser det som veldig sannsynlig at det har vært aliens her før, at de er her nå, og at de kommer i fremtiden også. Og de trenger ikke se ut som mennesker i det hele tatt. Så dette er spennende for meg! Anonymkode: d77d7...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #102 Del Skrevet 9. november 2022 Jeg pleier ikke huske dårlige filmer, men en jeg husker er Age of Innocence, da jeg tok med meg to venner på den og den var ELENDIG. Neste film jeg hardnakket påstod at de måtte se til tross for dårlige anmeldelser var Dead Man. Da var de temmelig skeptiske, men den hadde jeg sett først, så det ble suksess. Anonymkode: d77d7...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. november 2022 #103 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg pleier ikke huske dårlige filmer, men en jeg husker er Age of Innocence, da jeg tok med meg to venner på den og den var ELENDIG. Det er da en kjempebra film, veldig bra filming av klassisk gammel roman! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå