AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #41 Skrevet 21. oktober 2022 Liebe skrev (1 time siden): Men dessverre er jeg redd, har somatiseringslidelse så er litt annerledes skrudd sammen. Jeg prøver alt jeg har å ikke overreagere, men det er vanskelig og slitsomt Anbefaler deg isåfall å snakke med en lege om dette og ikke diskutere dette på et forum blandt fremmede. Du kan ha slått tåa di i søvne.. Anonymkode: ecffc...602 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #42 Skrevet 21. oktober 2022 Liebe skrev (42 minutter siden): Takk det går helt fint 😊 jeg prøver å tenke logisk, men jeg har hele tiden en stemme i hodet som sier jeg skal dø, du er alvorlig syk, og dette er livsfarlig Vi skal alle dø, det er det eneste som er garantert med livet. Har du vurdert psykolog? Anonymkode: ecffc...602 2
Liebe Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #43 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anbefaler deg isåfall å snakke med en lege om dette og ikke diskutere dette på et forum blandt fremmede. Du kan ha slått tåa di i søvne.. Anonymkode: ecffc...602 Har snakket masse med legen om dette, tror hen er lei, hvorfor kan jeg ikke spørre her. Synes jeg har fått mange gode svar g blitt litt beroliget. Ja, kanskje jeg har slått meg i søvne 😊
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #44 Skrevet 21. oktober 2022 Liebe skrev (40 minutter siden): Takk, dette var beroligende å lese 🙏 kjenner meg ikke veldig syk i forhold til normalt hvertfall Det er et tegn på at du er frisk. Hvis du hadde vært skikkelig dårlig så hadde du ikke skrevet her, men ringt 113. Anonymkode: ecffc...602 1
Liebe Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #45 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi skal alle dø, det er det eneste som er garantert med livet. Har du vurdert psykolog? Anonymkode: ecffc...602 Hadde psykolog før, men har ikke det nå lenger. Får kun privat og jeg har dårlig råd
Liebe Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #46 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er et tegn på at du er frisk. Hvis du hadde vært skikkelig dårlig så hadde du ikke skrevet her, men ringt 113. Anonymkode: ecffc...602 Ja, det er sant🥰 det er stemmene i hodet som sier noe annet
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #47 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlighet for en overreagering! Kan ikke få sepsis av et blåmerke. får å ha mulighet for sepsis må du ført få et kutt som er dypt nokk til å sy, og så må du få slurve voldsomt med hygienen (husk sykehus bruker sterilt utstyr) for å få en betennelse som da utvikler seg til sepsis hvis det ikke blir behandlet. Du kan alvorlig talt ikke gå rundt å vær redd for det av et lite blåmerke Anonymkode: c592b...244 Man må ikke slurve forferdelig med hygienen for å få sepsis, altså.. Anonymkode: 08ec0...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #48 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man må ikke slurve forferdelig med hygienen for å få sepsis, altså.. Anonymkode: 08ec0...ab2 Og man trenger ikke kutt dypt nok for å måtte sys heller. Anonymkode: 08ec0...ab2 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #49 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Beklager at jeg var litt hard med deg. Men prøv å fokuser på fakta. Som det er umulig å få sepsis av et blåmerke eller infeksjon. hvis du får flere slike tanker, prøv å tenk logisk .. hva er sannsynligheten for at det skjer? Er det logisk at det skjer osv.. Anonymkode: c592b...244 Umulig å få sepsis av en infeksjon? 🤔 Anonymkode: 08ec0...ab2 2
Liebe Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #50 Skrevet 21. oktober 2022 Jo, man kan få sepsis av infeksjoner 1
Motelvibes Skrevet 21. oktober 2022 #51 Skrevet 21. oktober 2022 Liebe skrev (29 minutter siden): Hadde psykolog før, men har ikke det nå lenger. Får kun privat og jeg har dårlig råd Hvor gammel er du? Kanskje du kan få dekket noe gjennom skolen/studiestedet? 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #52 Skrevet 21. oktober 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Umulig å få sepsis av en infeksjon? 🤔 Anonymkode: 08ec0...ab2 Av et blåmerke Anonymkode: c592b...244
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #53 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlighet for en overreagering! Kan ikke få sepsis av et blåmerke. får å ha mulighet for sepsis må du ført få et kutt som er dypt nokk til å sy, og så må du få slurve voldsomt med hygienen (husk sykehus bruker sterilt utstyr) for å få en betennelse som da utvikler seg til sepsis hvis det ikke blir behandlet. Du kan alvorlig talt ikke gå rundt å vær redd for det av et lite blåmerke Anonymkode: c592b...244 Sepsis er enkelt og greit blodforgiftning. Du trenger ikke engang å ha et eneste rift i huden for å få sepsis dersom det starter i indre organer 😉 Anonymkode: bbce4...873 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #54 Skrevet 21. oktober 2022 Husk at sepsis(blodforgiftning) behandles med antibiotika. Så det er medisiner mot dette. De tilfellene du hører om som det ikke går bra med er de som har gått med en infeksjon lenge uten behandling,eller eldre med dårlig immunforsvar. Får du en infeksjon vil du få høy feber,vondt i kroppen og generelt veldig syk. Det er du åpenbart ikke nå👍 Anonymkode: d408a...907 1 1
Liebe Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #55 Skrevet 21. oktober 2022 Motelvibes skrev (26 minutter siden): Hvor gammel er du? Kanskje du kan få dekket noe gjennom skolen/studiestedet? 32 år og totalt mislykka 😓 må betale av egen lomme og nå har jeg ofte ikke råd til mat (får mat av mamma og pappa hvis jeg trenger) så psykolog står ikke øverst på ønskelista i år, kanskje det endrer seg. 1
Liebe Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #56 Skrevet 21. oktober 2022 Tusen takk alle sammen for gode råd, settes utrolig pris på ❤️🖤💛
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå