Gå til innhold

?

Nowayback

Anbefalte innlegg

bullehurk skrev (4 timer siden):

Fullstendig enig !    Nå er jeg "bare" 46 da, men synes menn i slutten av tjueåra og opp til et par og 30 er de hotteste og mest sexy.  Akkurat mellom gutt og gubbestadiet. Har rukket å få litt erfaring, men er fortsatt fulle av testosteron og virilitet.  Er det en skikkelig rå og mandig type, kan jeg strekke meg til 35. Jeg er "raus" og sier 25 - 35  som prime-time for menn   😜

Helt enig med deg.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eh, selvfølgelig er en ung mann i midten av 30 årene en ungfole i forhold til en middeladrende dame i 50 åra som ts refererer til. I 99 % av tilfellene kan kvinner på den alderen bare glemme så mye yngre menn. Skjønner ikke hvorfor du er så passiv-aggressiv.

Kan heller ikke skjønne ts, når han sier at han får damer i 20-årene. Mener det må være noe galt når man tenner på gamle, rynkete kvinner fremfor stramme og flotte unge kvinner i 20-årene.

Anonymkode: b2b40...ba0

Dette er så feil som det kan bli. Veldig mange eldre kvinner med yngremenn.

bullehurk skrev (2 timer siden):

Du aaaner ikke hvor feil du tar der.    :fnise:

Ja han tar feil.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er èn person.

Nei vi er flere med yngre menn. Hilsen 49 åringen med en som er 16 år yngre.

Anonymkode: 63ce7...69e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke en ungfole når du er 36 år, men nei, jeg tenner ikke på unge menn typ under 25, de har ingenting å tilby meg. 

Anonymkode: 6275b...63c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 17.47):

Har aldri hørt en kjekk veltrent mann som snakker som deg. Å du kan ikke si overall for de fleste menn får redusert hårlinje i midten av 20 årene. Hvis du ennå har hår og hår linje så er du en av di heldige.

Anonymkode: d7fd8...b91

De fleste menn får ikke redusert hårlinje i midten av 20 årene. Er masse menn langt oppi årene som har kraftig hårmanke. Det er genetiske faktorerer som spiller inn.

Anonymkode: 02455...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er turn-off med en mann på 36 som mener han er en ung guttebass.

Anonymkode: 7b227...659

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 55+ selv,  og kunne ikke tenkt meg en mann i trettiårene. Det ble for fjernt for meg.  

I førtiårene derimot, da er de interessante!  

Anonymkode: 367b9...0a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (1 time siden):

I forhold med en eller useriøst?

I forhold i flere år .

Anonymkode: 63ce7...69e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 17.17):

Ellers er jeg sosialt oppegående, stort nettverk, bra jobb/utdannelse, enebolig med garasje, to biler (en sportsbil og en for komfort og turer/fjell, motorsykkel og båt. 

Jeg har sinnsykt draget men så er ikke alle like kjekk og veltrent som meg.

Det er vel først og fremst udmykheten og de ikke-materialistiske verdiene dine som gir deg draget?

*sarkasmevarsel

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste kvinner kan syns yngre menn er attraktive siden de objektivt sett ser best ut i 20-30 åra, men at det føles feil å ha en relasjon med dem siden aldersforskjellen blir så stor. Det er også sånn at ungdom blir framstilt i samfunnet som det aller viktigste ved en kvinne så hvis en eldre kvinne er sammen med en yngre mann kan hun føle på usikkerhet og dårlig selvtillitt siden hun er den eldre part i forholdet, og dårlig selvtillitt er drepen på sexlyst.

Anonymkode: 9e501...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 15.24):

I 99 % av tilfellene kan kvinner på den alderen bare glemme så mye yngre menn. Skjønner ikke hvorfor du er så passiv-aggressiv.

Vet ikke hvor du har faktagrunnlaget ditt fra, men kan forsikre deg om at som 57-årig kvinne er det uproblematisk å finne sexpartnere på under 30, titt og ofte😉

Anonymkode: b1d6b...056

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke hvor du har faktagrunnlaget ditt fra, men kan forsikre deg om at som 57-årig kvinne er det uproblematisk å finne sexpartnere på under 30, titt og ofte😉

Anonymkode: b1d6b...056

Tiltredes. Da jeg var i slutten av 20-årene frem til nå i starten av 40-årene så har jeg hatt mange gode og hete netter med damer i 50-60 årene. De er virkelig best❤️

Anonymkode: 453e0...fd2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til TS:

da jeg (mann) var 30-34 var jeg nysingel i starten av perioden. 

Gikk etter eldre damer på Sukker.no, søkekriteriet var 45-65 år.

på 10-12 mnd kom jeg i kontakt med flere, endte med å treffe rundt 10 stykker. Fikk vel rundt 5-6 faste «knullevenner» blant dem. 58 år var den eldste. 45-51 på resten. 

Hadde de alle i 5-6 år og traff hverandre kun for sex. 

Å date jenter på egen alder ble da enklere, jeg var nemlig ikke desperat etter sex med de jeg datet. Men lot ting bygge seg opp mens vi datet. 

Jeg visste jo at jeg fikk 2-3 meldinger om sex treff hver uke uansett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 15.24):

I 99 % av tilfellene kan kvinner på den alderen bare glemme så mye yngre menn. 

Om vi snakker om rene seksuelle relasjoner tror jeg du tar feil. Veldig mange unge menn har lav standard for hva som er ‘godt nok’ for lettvint sex, og i en del tilfeller kan en nok si at ‘alt går i grisen’. Så er det nok en relativt liten andel av kvinner som både er komfortable med og tenner på så mye yngre menn og å ta rollen som ‘det som går i grisen’. Dermed er ‘markedsposisjonen’ til denne relativt sett lille gruppen kvinner som velger å inngå i slike relasjoner veldig sterk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (På 21.10.2022 den 12.36):

F.eks at de tenner på menn i midten av 30-åra?

Er det stort sett såpass nærme sine egne barns alder, at det blir uaktuelt? Selv er jeg 36 og tenner så ekstremt på kvinner i den aldersgruppen.

Har aldri turt å prøve meg på noen, for tenker at de syns det er patetisk at en ungfole som meg prøver seg. I tillegg vil man vel ikke kun være noens fantasi heller. De som liker såpass yngre menn vil vel sikkert ha et forhold, og ikke bare sex. Jeg må vel være så ærlig og si at min drøm hadde vært et fuckfriend-forhold som kunne vare så lenge begge var single.

Min drømmepartner er en kollega på 60. Men det kan jeg bare glemme siden hun er gift.

Tidligere var jeg mest opptatt av kvinner som var yngre enn meg. Nå har tanken på en betraktelig eldre partner tatt overhånd og er det eneste jeg tenker på. Det er jo tabuet ved det hele som tenner litt ekstra, men samtidig er det det som også gjør det vanskelig å praktisere,

Har prøvd tinder og datingsider, men det sitter langt inne å være ærlig om ønskene når jeg viser bilde av ansikt og plutselig er "tante Kari" på tinder og leser det..

Et ekstra hinder kan være at jeg bor på sørlandet, og at kvinner ikke er like løssnuppne som f.eks i Oslo.

Som gift sørlandsdame på 43 år, må jeg si at det er fristende med en yngre elsker. Men det er flaut å skulle utlevere seg på nett. Rett og slett fordi at Kr.sand er lite i forhold til feks Oslo. Frykten for å møte noen kjente, gjør at jeg holder igjen. 

Anonymkode: 9f4df...b92

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tiltredes. Da jeg var i slutten av 20-årene frem til nå i starten av 40-årene så har jeg hatt mange gode og hete netter med damer i 50-60 årene. De er virkelig best❤️

Anonymkode: 453e0...fd2

+ 1      👍   

Mange som vet å ta vare på seg selv, kle seg og føre seg.  Ser mye yngre ut, har en sexappeal og erotisk utstråling til tusen.    Er ikke et øyeblikk i tvil om hva jeg foretrekker.

Anonymkode: 88f79...5ef

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 8.25):

Som gift sørlandsdame på 43 år, må jeg si at det er fristende med en yngre elsker. Men det er flaut å skulle utlevere seg på nett. Rett og slett fordi at Kr.sand er lite i forhold til feks Oslo. Frykten for å møte noen kjente, gjør at jeg holder igjen. 

Anonymkode: 9f4df...b92

Hvor langt ned går aldersgrensen din for en yngre elsker?

Anonymkode: 72dc5...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i den alderen. Kan se at en så ung mann er flott , nyte synet, men jeg tenner på ingen måte på dem. De er mitt barns generasjon. Lite lite tenning som på foreks et familiemedlem, altså 0.

Anonymkode: d2b7d...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...