Maskinfører Skrevet 20. oktober 2022 #21 Del Skrevet 20. oktober 2022 Portia Catonis skrev (8 timer siden): Hundesport, bil, friluftsliv, fiske. Det er flere som har tatt til orde for et eget underforum for friluftsliv, jakt og fiske, men det er visst ikke mulig å få til. Burde vært mulig og få til ett underforum for jakt fiske og friluftsliv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #22 Del Skrevet 20. oktober 2022 Piano, bøker, interiør/innredning, friluftsliv. Hele våren og sommeren går med til hagen, kanskje min absolutte favoritthobby. Anonymkode: 94dd9...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 20. oktober 2022 #23 Del Skrevet 20. oktober 2022 Pusslespill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #24 Del Skrevet 20. oktober 2022 Diamondpainting og maling Anonymkode: c96a9...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #25 Del Skrevet 20. oktober 2022 Har spill som hobby. Er med i lokal spillklubb. Det er mye Crokinole og ulike shufflespill. Ellers driver jeg med friluft og hundetrening. Ingen strikking her 😅 Anonymkode: 373a4...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #26 Del Skrevet 20. oktober 2022 K55 Fridykking og astrofotografering. Foretrekker utenlandske forum på dette. Anonymkode: 03176...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 20. oktober 2022 #27 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg liker skriving, lesing, være ute med hunden, styre med planter, trene, lage lister, doodle. Strikker absolutt aldri, men jeg hadde helt dilla på gerilljabrodering en lang periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #28 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg broderer korssting. Det vil si... jeg begynte å brodere for cirka 20 år siden, og oppdaget etter hvert at jeg liker best å komponere mine egne mønstre, så jeg har flere korsstingsprogram på datamaskina mi som jeg bruker flittig. Julestrømper er det jeg har "tegnet" mest av i det siste. Anonymkode: 0135d...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #29 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg driver med MMA og Ju Jitsu. Er dame. Strikker til jul da Anonymkode: 127ec...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 20. oktober 2022 #30 Del Skrevet 20. oktober 2022 Tråden er ryddet for avsporinger og latterliggjøring. Mvh. Leselusa, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 20. oktober 2022 #31 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg liker å jakte nå om høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 20. oktober 2022 #32 Del Skrevet 20. oktober 2022 skreppamedleppa skrev (2 timer siden): Ja litt tykkere papp, jeg har målene også om du ønsker😊 Gjerne! Jeg er ikke særlig kreativ eller flink på sånne ting, men hadde vært moro prøve 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #33 Del Skrevet 20. oktober 2022 -Dans (ballett) -Foto -Bullet journal -Politikk -Planter -Se serier -Lese og strikking haha Anonymkode: a5734...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #34 Del Skrevet 20. oktober 2022 Fugletitting! Anonymkode: e2c2f...f78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #35 Del Skrevet 20. oktober 2022 Maskinfører skrev (6 timer siden): Burde vært mulig og få til ett underforum for jakt fiske og friluftsliv Problemet er vel at det fort kan bli temmelig mange under-forum (med utrolig lite aktivitet i hvert under-forum) og så ender det opp med å bli enda mer rotete. Det skjer jo veldig ofte at nye tråder som blir opprettet blir lagt inn hos helt feil under-forum, og så blir moderator / administrator eller noe går rundt og flytte på trådene. Noe som gjør enkelte brukere litt irriterte, fordi dem aldri klarer å finne igjen trådene deres på et senere tidspunkt... Anonymkode: ccbb7...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21. oktober 2022 #36 Del Skrevet 21. oktober 2022 Taluno skrev (15 timer siden): Gjerne! Jeg er ikke særlig kreativ eller flink på sånne ting, men hadde vært moro prøve 🙂 Fremgangsmåte og mal på skjokoladekort på 200 g skjokolade https://mariannespapir.blogspot.com/2012/07/tutorial-sjokoladekort.html?m=1 Ellers har denne siden fantastiske linker til både skjokoladekort, kvikklunsjkort og andre innpakninger https://thepapercrafting.com/innpakning-av-sjokolade-hvor-finner-jeg-mal/ Jeg holder på å lage denne for tiden som del av en bursdagspresang Her kan du finne målene og fremgangsmåte på flaskeskjuleren http://scrapalongutfordringsblogg.blogspot.com/2012/07/tutorial-flaskeskjuler.html?m=1 Også bare lager en om temaet på papiret og pynten til anledninger.. Panduro og lignende har mye julepapir f.eks Og masse lykke til, jeg elsker som sagt slike ting men det var en del "den første pannekaken" i begynnelsen altså... Resultatene var så ymse men nå kan jeg se at resultatet blir jysla bra, if i my say so myself.. Og så er det ganske kjekt å få igrunn, iallefall synes jeg det, det ligger litt sjel og omtanke i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. oktober 2022 #37 Del Skrevet 21. oktober 2022 Tegning/maling, dataspill, film, musikk, kattene mine, baking og turgåing. Kan finne på å brodere noe aggressivt eller småvittig, men strikker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 3. november 2022 #38 Del Skrevet 3. november 2022 Korssting, det er så teraputisk:) Liker også å male og skrive historier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #39 Del Skrevet 3. november 2022 Film & serier Anonymkode: 7bff8...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 4. november 2022 #40 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg begynte å lære å spille gitar, men så tok jeg pause i fjor. Nå trenger jeg et spark i rumpa for å begynne igjen. Jeg har ikke råd til lærer, og kjenner ingen som kan lære meg. Men jeg likte https://www.justinguitar.com/ Andre gitarinteresserte her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå