Gå til innhold

andre fritidsinteresser enn garn / strikking her på forumet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Portia Catonis skrev (8 timer siden):

Hundesport, bil, friluftsliv, fiske.

Det er flere som har tatt til orde for et eget underforum for friluftsliv, jakt og fiske, men det er visst ikke mulig å få til.

Burde vært mulig og få til ett underforum for jakt fiske og friluftsliv :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Piano, bøker, interiør/innredning, friluftsliv. 

Hele våren og sommeren går med til hagen, kanskje min absolutte favoritthobby. 

Anonymkode: 94dd9...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spill som hobby. Er med i lokal spillklubb. Det er mye Crokinole og ulike shufflespill. Ellers driver jeg med friluft og hundetrening. Ingen strikking her 😅

Anonymkode: 373a4...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K55

Fridykking og astrofotografering. Foretrekker utenlandske forum på dette.  

Anonymkode: 03176...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker skriving, lesing, være ute med hunden, styre med planter, trene, lage lister, doodle. 

Strikker absolutt aldri, men jeg hadde helt dilla på gerilljabrodering en lang periode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg broderer korssting.

Det vil si... jeg begynte å brodere for cirka 20 år siden, og oppdaget etter hvert at jeg liker best å komponere mine egne mønstre, så jeg har flere korsstingsprogram på datamaskina mi som jeg bruker flittig. Julestrømper er det jeg har "tegnet" mest av i det siste.

Anonymkode: 0135d...540

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med MMA og Ju Jitsu. Er dame. Strikker til jul da 

Anonymkode: 127ec...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (2 timer siden):

Ja litt tykkere papp, jeg har målene også om du ønsker😊

Gjerne! Jeg er ikke særlig kreativ eller flink på sånne ting, men hadde vært moro prøve 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Dans (ballett)

-Foto

-Bullet journal

-Politikk

-Planter

-Se serier

-Lese

og strikking haha

Anonymkode: a5734...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (6 timer siden):

Burde vært mulig og få til ett underforum for jakt fiske og friluftsliv :) 

Problemet er vel at det fort kan bli temmelig mange under-forum (med utrolig lite aktivitet i hvert under-forum) og så ender det opp med å bli enda mer rotete. 

Det skjer jo veldig ofte at nye tråder som blir opprettet blir lagt inn hos helt feil under-forum, og så blir moderator / administrator eller noe går rundt og flytte på trådene. Noe som gjør enkelte brukere litt irriterte, fordi dem aldri klarer å finne igjen trådene deres på et senere tidspunkt... 

Anonymkode: ccbb7...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taluno skrev (15 timer siden):

Gjerne! Jeg er ikke særlig kreativ eller flink på sånne ting, men hadde vært moro prøve 🙂

Fremgangsmåte og mal på skjokoladekort på 200 g skjokolade https://mariannespapir.blogspot.com/2012/07/tutorial-sjokoladekort.html?m=1

Ellers har denne siden fantastiske linker til både skjokoladekort, kvikklunsjkort og andre innpakninger https://thepapercrafting.com/innpakning-av-sjokolade-hvor-finner-jeg-mal/

Jeg holder på å lage denne for tiden som del av en bursdagspresang 

Her kan du finne målene og fremgangsmåte på flaskeskjuleren http://scrapalongutfordringsblogg.blogspot.com/2012/07/tutorial-flaskeskjuler.html?m=1 Også bare lager en om temaet på papiret og pynten til anledninger.. Panduro og lignende har mye julepapir f.eks

Og masse lykke til, jeg elsker som sagt slike ting men det var en del "den første pannekaken" i begynnelsen altså... Resultatene var så ymse men nå kan jeg se at resultatet blir jysla bra, if i my say so myself.. Og så er det ganske kjekt å få igrunn, iallefall synes jeg det, det ligger litt sjel og omtanke i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tegning/maling, dataspill, film, musikk, kattene mine, baking og turgåing. Kan finne på å brodere noe aggressivt eller småvittig, men strikker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg begynte å lære å spille gitar, men så tok jeg pause i fjor. Nå trenger jeg et spark i rumpa for å begynne igjen. Jeg har ikke råd til lærer, og kjenner ingen som kan lære meg. Men jeg likte https://www.justinguitar.com/ Andre gitarinteresserte her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...