Drizzt Skrevet 22. oktober 2022 #61 Del Skrevet 22. oktober 2022 Blizz1 skrev (På 19.10.2022 den 20.19): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/q113km/sitter-plutselig-med-tre-boliger-og-gigalaan-etter-samlivsbrudd-ganske-trangt-oekonomisk Lurer på hvor mange som har råd til dette rekkehuset? Må ha nesten 2 millioner i samlet inntekt for å få så mye lån. Hadde jeg tjent så mye hadde jeg uansett kjøpt noe "litt" mer luksuriøst enn en standard rekkehus... 10 mil for rekkehus? Nei. For den perfekte eneboligen? Ja. Men folk gir 10 mil for leilighet, så det finnes kjøpere for alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Averyx Skrevet 22. oktober 2022 #62 Del Skrevet 22. oktober 2022 2 hours ago, Drizzt said: 10 mil for rekkehus? Nei. For den perfekte eneboligen? Ja. Men folk gir 10 mil for leilighet, så det finnes kjøpere for alt. Folk betaler 40 millioner for leilighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 23. oktober 2022 #63 Del Skrevet 23. oktober 2022 Averyx skrev (11 timer siden): Folk betaler 40 millioner for leilighet. Galskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 23. oktober 2022 #64 Del Skrevet 23. oktober 2022 Blizz1 skrev (På 19.10.2022 den 20.19): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/q113km/sitter-plutselig-med-tre-boliger-og-gigalaan-etter-samlivsbrudd-ganske-trangt-oekonomisk Lurer på hvor mange som har råd til dette rekkehuset? Må ha nesten 2 millioner i samlet inntekt for å få så mye lån. Hadde jeg tjent så mye hadde jeg uansett kjøpt noe "litt" mer luksuriøst enn en standard rekkehus... Markedsprisen er det høyestbydende som bestemmer. Dette er markedsstyrt i Oslo slik det er markedsstyrt på Rena. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå