Gå til innhold

Brudd i 40-åra. Fant du kjærligheten igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis han er grei og oppegående og dere har et fint forhold/vennskap, ville jeg blitt. Man kan bli lei av alle romantisk sett tror jeg. Med tiden går mange forhold over i vennskap, man har bygget et liv sammen, har barn, hus, hytte, dyr osv. Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på andre siden og lojalitet er en undervurdert egenskap/dyd.

Anonymkode: f3ba4...5d2

Dersom man selv har barn, og ny partner har barn, men alle barna har flyttet ut, er det da lettere å holde liv i romantikken? Jeg spør fordi jeg genuint lurer veldig på dette. Min mann og jeg har jo slitt oss gjennom småbarnsår, tidvis trang økonomi, og generelt lite kjærestetid så lenge vi har hatt barn i hus. Romantikken døde for leeenge siden, og jeg er redd den ikke vil komme tilbake når barna er ute av redet. Om man bryter ut av forholdet med barnas far, og treffer en annen som heller ikke har hjemmeboende barn, vil det ikke da være enklere å holde liv i romantikken? Sex kan skje når som helst og hvor som helst, og man kan dyrke seg og sitt helt i fred og ro...

Anonymkode: a0960...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...