Entern Skrevet 20. oktober 2022 #41 Del Skrevet 20. oktober 2022 Capitan Fracassa skrev (1 minutt siden): Jeg synes nok disse lignelsene er noe mindre geniale enn det du synes. Javel. Deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 20. oktober 2022 #42 Del Skrevet 20. oktober 2022 Pris til Gud, den Største, den Gode! Begavet er de som kjenner til den Allmektige og det av spirituelle dimensjoner og vesener Han har skapt; de er tilfredsstilt av den Gode! Sannelig, Gud begaver de unge og uverdige med ære! Jesus tok ut dark-spirits fra folk. Quranen ber deg tro på det usette. På Jinner. Hinduismen nevner dem. Jødedommen nevner det, Alle religioner og spirituelle lærdom og spirituelle Lærde anerkjenner det. Bare en tåpe benekter det. Jeg tror ikke. Jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 20. oktober 2022 #43 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 15.13): Tåplig sammenligning bygd på ateistisk hat som vanlig. Gud og Jesus er vitenskaplig bevist og sant, spøkelser finnes det ikke noe bevis for. Anonymkode: 67b5f...702 ... Gud er vitenskapelig bevist? fortell mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 20. oktober 2022 #44 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Kristne på ånder ja. Den hellige ånd f.eks.. Ifølge bibelen er Engler er også skikkelser med en bevissthet, egen vilje og med forskjellige energier og personligheter og roller, altså ånder. De tror på at Guds kjærlighet finnes. Så da tror de jo at kjærlighet er en energi der ute som stråler ned på oss. Så da tror de på ånder og energier. For meg er ikke spiritualitet noe rarere enn å tro på Gud og Jesus. Endret 20. oktober 2022 av lillevill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #45 Del Skrevet 20. oktober 2022 Capitan Fracassa skrev (8 timer siden): Jeg sliter med manglende svar fra deg, ikke med setningsforståelse. Og jeg sliter med å forstå hvorfor du velger å komme med barnslige fornærmelser i stedet for å begrunne påstanden din. Svar har du fått, en voksen kan hjelpe deg med å lese om det ble for vanskelig for deg som sagt, AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han er ikke guds sønn. Men en synsk mann som kunne helbrede, derfor ble han kjent Anonymkode: 00899...56f Jo, han var det. Les Bibelen, det står forklart der. Anonymkode: 67b5f...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #46 Del Skrevet 20. oktober 2022 lillevill skrev (1 time siden): Kristne på ånder ja. Den hellige ånd f.eks.. Ifølge bibelen er Engler er også skikkelser med en bevissthet, egen vilje og med forskjellige energier og personligheter og roller, altså ånder. Den Hellige Ånd er ikke en form for ånde nei, det er et begrep som brukes om treenigheten sammen med faderen og sønnen. Engler er engler, ikke ånder, så også her tar du feil. Anonymkode: 67b5f...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå