LKA88 Skrevet 19. oktober 2022 #1 Del Skrevet 19. oktober 2022 Trenger litt råd her Jeg fant ut at jeg er gravid for 2 uker siden, etter å ha prøvd i snart 2 år. Vi fikk det til ved hjelp av privat gynekolog og letrozole. Problemet er at vi har time til fertilitetsutredning neste torsdag. Jeg har lite lyst til å avlyse hele timen, da jeg er ganske redd for å miste (har mistet før). Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Skal jeg ringe å være ærlig eller kanskje bare utsette timen (er det umoralsk)? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #2 Del Skrevet 19. oktober 2022 Behold timen. Man vet aldri hva som skjer. Anonymkode: cf801...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #3 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ville utsatt timen. Ikke avlys iallfall. Er lite hensiktsmessig å reise på timen når du er gravid, da vil de trolig avslutte deg. Ville heller ringt å utsatt timen, synes ikke det er umoralsk. Du har helt sikkert ventet en stund på å få denne timen også! Lykke til ❤️ Anonymkode: 63efc...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LKA88 Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 19. oktober 2022 Takk skal dere ha. Tror jeg venter til mandag, også ber om å utsette den Krysser fingrene for at jeg kan avlyse den helt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå