AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #1 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg har et helstripet hår som ikke er gjort noe med siden april/mai. Har rett å slett ikke råd til noe frisør nå og ser så ustelt ut med den etterveksten så det blir hjemmefarge. Tidligere farget jeg helstripet med askeblond, da ble det grønnskjær. Jeg har skjønt at kalde farger gir grønt, og at man må tilføre røde pigmenter. MEN, jeg kan ikke fordra varme farger eller rødtoner. Vil gjerne bare ha det askeblondt igjen! Er det noe jeg kan tilføre/behandle med for å unngå grønt? Anonymkode: e0601...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #2 Del Skrevet 20. oktober 2022 Ingen?:) Anonymkode: e0601...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #3 Del Skrevet 20. oktober 2022 Du må bleke. Da kan du bruke lillashampoo eller toner over for å få en mer askeaktig farge. Bleking tar grønt Anonymkode: cb9ce...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #4 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må bleke. Da kan du bruke lillashampoo eller toner over for å få en mer askeaktig farge. Bleking tar grønt Anonymkode: cb9ce...fa2 Jeg ønsker ikke å bleke, alt håret er blondt fra før med inntakt av ettervekst. Jeg vil farge det til en mer askeblond farge slik at jeg kan fortsette med det gjennom vinteren og slippe frisørbesøk for å stripe ettervekst😉 Jeg har tidligere brukt en askeblond farge jeg har vært fornøyd med, men får da dette grønnskjæret. Det forsvinner jo etter noen vask og med lillasjampo, men er det ingen løsninger som motvirker det grønne helt? Uten å tilføre rødt i fargen? Anonymkode: e0601...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 20. oktober 2022 #5 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker ikke å bleke, alt håret er blondt fra før med inntakt av ettervekst. Jeg vil farge det til en mer askeblond farge slik at jeg kan fortsette med det gjennom vinteren og slippe frisørbesøk for å stripe ettervekst😉 Jeg har tidligere brukt en askeblond farge jeg har vært fornøyd med, men får da dette grønnskjæret. Det forsvinner jo etter noen vask og med lillasjampo, men er det ingen løsninger som motvirker det grønne helt? Uten å tilføre rødt i fargen? Anonymkode: e0601...755 Nope, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå