AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #881 Del Skrevet 28. august 2024 27 minutter siden, Smeltemann said: Betale nere på billån og deretter huslån. Studielån er jo det som det er minst lønt og betale ned. Men det virker som du skjønner det 😁😁😁 Hehe, jepp! Jeg burde jo heller tatt differansen og satt på billånet for å bli kvitt det Jeg er i tenkeboksen... Er vell det at jeg føler jeg aaaaaaaldri blir kvitt studielånet 😛 Anonymkode: 16f32...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 28. august 2024 #882 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hehe, jepp! Jeg burde jo heller tatt differansen og satt på billånet for å bli kvitt det Jeg er i tenkeboksen... Er vell det at jeg føler jeg aaaaaaaldri blir kvitt studielånet 😛 Anonymkode: 16f32...c6a Ikke vær redd for studielånet. Det er jo et lån som kan nedkvitteres om du f.eks blir ufør. Ingen arver det om du dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #883 Del Skrevet 28. august 2024 Betalt inn det siste på to biler, gjort opp resterende lån på hytta, sagt opp TV fra altibox, Anonymkode: f51a5...758 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 29. august 2024 #884 Del Skrevet 29. august 2024 Har kun brukt 1000 kr på handling i dagligvarebutikken i dag (mot 1500 kr til vanlig). Kjøpte for det meste kun påfyll av diverse ting. Vi har et stappfullt fryseskap/fryseboks/kjøleskap pluss en del tørrvarer. Må få tømt litt av det 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 29. august 2024 #885 Del Skrevet 29. august 2024 Fått et enormt låneløfte så jeg kan være gjeldsslave i all overskuelig fremtid om jeg så skulle ønske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #886 Del Skrevet 29. august 2024 Jobbet overtid, spiste mat på jobb, så da dropper jeg å spise hjemme. Så har jeg overført litt ekstra til fondet mitt. Får snart lønn og har gått med litt overskudd fra forrige lønn. Da pleier jeg å spare overskuddet,fremfor å bruke det. Eller har jeg valgt å ha hjemmekontor 2 dager denne uka og har spart drivstoff og bomutgifter. Droppet å gå i butikken, raidet skapene og klarte raske sammen noe middag av det jeg hadde fra før. Anonymkode: 5f19d...1a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #887 Del Skrevet 29. august 2024 Endret tankesettet mitt, og har bestemt meg for å spare mer i fond. Skal klare å spare 1000kr mer i mnd i hvert fall, men godt mulig mer. Sparer i dag 2000kr i fond og 3000kr på sparekonto, men de på sparekonto har jeg måtte bruke hver mnd, så de regner jeg ikke med. Skal vurdere hver eneste ting ti ganger før jeg kjøper noe fremover🤞 Anonymkode: 1bed8...e1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #888 Del Skrevet 29. august 2024 Levert inn kravskjema til forhandling av lønn. Det er da noe. Anonymkode: 46701...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #889 Del Skrevet 30. august 2024 Solgt klær på Finn/Tise for 500 kr. Anonymkode: 2064b...55f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 28. oktober 2024 #890 Del Skrevet 28. oktober 2024 Litt flaks, men dog: Jeg har visst en stund at jeg snart måtte investere i en ny sykkel, og da min gamle skræbb nylig punkterte på bakdekket, fant jeg ut at tiden var inne. Ergo gikk jeg til den lokale sportsbutikken på lørdag og så til min glede at de hadde 30 prosent rabatt på sykler de ikke hadde fått solgt tidligere i år. Jeg fant fort en jeg mente passet til opprinnelig 8000, dvs 5600 med rabatt. Det sto også at den kom med skjermer, støtte og bagasjebrett. Imidlertid hadde ikke de to som jobbet der den dagen noe særlig greie på sykler, så de ba meg komme tilbake på mandag, for da ville sjefen være der. (Han er, i parentes bemerket, et unikum – han ser ikke ut til å være mer enn 30, han er sjef for både sportsbutikken og Power og har like mye peiling på alt. Dessuten er han hyggelig og serviceminded.) Ergo gikk jeg tilbake i dag. Sjefen var enig i at sykkelen var et godt valg, men da jeg nevnte skjermene etc, oppdaget han at de hadde hengt feil lapp på sykkelen: Lappen tilhørte en helt annen modell som de ikke hadde flere igjen av. Nå er dette som sagt en grei kar, så han sa at det var de som hadde gjort en feil, så jeg fik sykkelen med ekstrautstyret til 5600. Da jeg kom hjem (på min nyervervede sykkel), så jeg på nettet at vanlig pris på modellen jeg kjøpte, var 9000. Skjermer og greier koster vel rundt 800-1000 i tillegg (jeg har ikke fått bagasjebrett ennå da det måtte bestilles fra hovedlageret, så jeg vet ikke hva det ville kostet, men de to andre komponentene beløp seg til 460 kroner). Alt I alt har jeg spart bortimot 4500 (i forhold til full pris, vel å merke). Jeg tror jeg gjorde et godt kjøp i dag. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #891 Del Skrevet 29. oktober 2024 Planlagt middag for resten av uken, pluss mandag, og storhandlet deretter. Anonymkode: a65cc...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #892 Del Skrevet 31. oktober 2024 I dag har jeg solgt en jakke som var alt for dyr men bare hang i skapet. 2500 kroner takk! Anonymkode: 7ed34...1ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #893 Del Skrevet 1. november 2024 Fikk betalt ned det siste på et forbrukslån på 150 000 som jeg tok opp i august pga at jeg måtte ha penger litt fortere enn jeg selv fikk penger inn. Skal også jobbe en ekstravakt i kveld. Anonymkode: 6b881...71d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huset Skrevet 1. november 2024 #894 Del Skrevet 1. november 2024 Avspasert og vært hjemme, ingen penger brukt på bom, parkering og lunsj på jobben. Skal i helgen gå igjennom en haug klær ungene har vokst ut av, og legge ut noen klespakker til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 1. november 2024 #895 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg har betalt to Klarna-regninger for en god netthandel, og "spart" matbudsjettet ved å lage mye rimelig mat pga gode tilbud på ingredienser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #896 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg har hatt med matpakke på jobb istedenfor å kjøpe mat i den overprisede kantina. Deretter laget jeg en temmelig billig 2-retters middag, bestående av pannekaker og tomatsuppe. Anonymkode: 7a352...ae6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 1. november 2024 #897 Del Skrevet 1. november 2024 Startet i ny rolle i dag og gikk opp 123 000 i lønn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #898 Del Skrevet 1. november 2024 Sa opp Coop-medlemskapet siden jeg aldri handler på Coop. Får derfor 300 kr + litt utbytte satt inn på konto. Overførte også penger fra Trumf til konto. Anonymkode: 820e8...94c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #899 Del Skrevet 3. november 2024 Da blir det en ekstravakt i kveld også. Fikk også rengjort en ting jeg skal få lagt ut på finn.no i løpet av uka. Rekker dessverre ikke ikke bli helt ferdig og få tatt bilder i dag. Anonymkode: 6b881...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #900 Del Skrevet 4. november 2024 Lagd middagsplan for uken og storhandlet. Fokus på å bruke det vi har, så havnet på rundt 600 kr for 4 personer👏🏼 Anonymkode: a65cc...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå