Gå til innhold

Hva har du gjort for økonomien din i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Laget lunsj for to dager, skrudd av varmepumpa og heller hatt på meg ull og ekstra klær mens jeg har vært hjemme.

Må fylle drivstoff i dag, men satser ellers på å ha en kostnadsfri uke, med mindre noe uventet dukker opp. Har mat i kjøleskap og fryser som skal holde ut uka.

Har gått litt sport i sparing når jeg er alene og barna er hos far. 😂

Anonymkode: 60e5d...94e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde forbruksfri dag i går. Planen er å ha 2 forbruksfrie dager i uken. Dvs skal ikke bruke noe penger. 😄

Ellers er middagslista tilogmed mandag lagd, og skal handle inn alt i dag. Ny regel: ikke kjøpe inn mat vi ikke spiser daglig. Ender alltid opp med en eller annen fancy ost eller noe, som til slutt blir kastet. No more!

solgte også et par sko som ikke brukes lenger.

Anonymkode: a65cc...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte tilbake et par sko på åpent kjøp. Solgte et par ting på Finn. Kler meg i ull og har enda ikke skrudd på varmen. Kjøpt bananer i billigkroken til 40%. 

Anonymkode: eb7b0...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken og handlet og pga vanlige rabatter, kupongrabatter og kjøpeutbytte sparte jeg mer enn 24% på hele kjøpet. I tillegg brukte jeg et kredittkort som ga meg 2% cashback på den summen jeg faktisk betalte.

Anonymkode: 6b881...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også ut en del ting finn.no i kveld og fikk solgt en ting for 1000 kr like etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet masse Toro-produkter vi uansett bruker på 50% denne uken. 

Handlet samtidig frukt med 30% rabatt og  pålegg 3 for 2. Alt ting vi uansett bruker. 

Anonymkode: b78f7...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg stått opp, og har tenkt å gå på jobb selv om jeg sannsynligvis burde holdt meg hjemme. Grunnen er at jeg er ringevikar med 0-kontrakt, og dermed kun får betalt for de timene jeg jobber.

Seinere skal jeg skifte hjul på bilen selv, har kutta ut dekkhotell for å spare penger. Burde ha kutta ut bilen også, men det går ikke så lenge bussrutene er tilpasset folk fra utkantene som skal på jobb i sentrum, og ikke passer for meg som pendler motsatt vei.

Anonymkode: dffa5...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 16 pakker kjøttdeig på medlemstilbud 2 for 90 kr.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjøpte 16 pakker kjøttdeig på medlemstilbud 2 for 90 kr.

Får håpe det ikke var coop sin som knaser når en tygger. Der er det rett og slett harde biter inni. Bein kanskje?

Anonymkode: f0633...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får håpe det ikke var coop sin som knaser når en tygger. Der er det rett og slett harde biter inni. Bein kanskje?

Omg,det er så sant!!!

Har irritert meg over dette i lang tid. Pirker ut masse hvite biter når jeg steker den. Har blitt værre og værre dette.

Prøvde tilfeldigvis kiwi sin kjøttdeig, folkets, og det var stor forskjell🤯 mye bedre enn både Coop å holde faktisk. Dropper nok dette tilbudet jeg også.

Anonymkode: 4c7f4...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 4.11):

Omg,det er så sant!!!

Har irritert meg over dette i lang tid. Pirker ut masse hvite biter når jeg steker den. Har blitt værre og værre dette.

Prøvde tilfeldigvis kiwi sin kjøttdeig, folkets, og det var stor forskjell🤯 mye bedre enn både Coop å holde faktisk. Dropper nok dette tilbudet jeg også.

Anonymkode: 4c7f4...729

Den fra Folkets er på tilbud hos Joker denne uka til 44,90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ut en skikkelig kjip leietager! Har vasket i helt natt for å gjøre klar til innflytting  av ny leietager i dag😊 håper dette blir bedre☺️

Anonymkode: 2215a...e31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vant noen tusen på flax, og satt det inn på lånet mitt i dag  :D

Anonymkode: cd6c2...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 2.57):

Vil tro det er muk, mekanisk utbeinet kjøtt. Det er sikkert brusk fra leddene som kommer med.

Anonymkode: cd6c2...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...