AnonymBruker Skrevet 4. november #901 Del Skrevet 4. november Laget lunsj for to dager, skrudd av varmepumpa og heller hatt på meg ull og ekstra klær mens jeg har vært hjemme. Må fylle drivstoff i dag, men satser ellers på å ha en kostnadsfri uke, med mindre noe uventet dukker opp. Har mat i kjøleskap og fryser som skal holde ut uka. Har gått litt sport i sparing når jeg er alene og barna er hos far. 😂 Anonymkode: 60e5d...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #902 Del Skrevet 6. november Hadde forbruksfri dag i går. Planen er å ha 2 forbruksfrie dager i uken. Dvs skal ikke bruke noe penger. 😄 Ellers er middagslista tilogmed mandag lagd, og skal handle inn alt i dag. Ny regel: ikke kjøpe inn mat vi ikke spiser daglig. Ender alltid opp med en eller annen fancy ost eller noe, som til slutt blir kastet. No more! solgte også et par sko som ikke brukes lenger. Anonymkode: a65cc...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #903 Del Skrevet 6. november Leverte tilbake et par sko på åpent kjøp. Solgte et par ting på Finn. Kler meg i ull og har enda ikke skrudd på varmen. Kjøpt bananer i billigkroken til 40%. Anonymkode: eb7b0...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #904 Del Skrevet 6. november Var på butikken og handlet og pga vanlige rabatter, kupongrabatter og kjøpeutbytte sparte jeg mer enn 24% på hele kjøpet. I tillegg brukte jeg et kredittkort som ga meg 2% cashback på den summen jeg faktisk betalte. Anonymkode: 6b881...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #905 Del Skrevet 6. november La også ut en del ting finn.no i kveld og fikk solgt en ting for 1000 kr like etterpå. Anonymkode: 6b881...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #906 Del Skrevet 9. november Handlet masse Toro-produkter vi uansett bruker på 50% denne uken. Handlet samtidig frukt med 30% rabatt og pålegg 3 for 2. Alt ting vi uansett bruker. Anonymkode: b78f7...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #907 Del Skrevet 9. november I dag har jeg stått opp, og har tenkt å gå på jobb selv om jeg sannsynligvis burde holdt meg hjemme. Grunnen er at jeg er ringevikar med 0-kontrakt, og dermed kun får betalt for de timene jeg jobber. Seinere skal jeg skifte hjul på bilen selv, har kutta ut dekkhotell for å spare penger. Burde ha kutta ut bilen også, men det går ikke så lenge bussrutene er tilpasset folk fra utkantene som skal på jobb i sentrum, og ikke passer for meg som pendler motsatt vei. Anonymkode: dffa5...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #908 Del Skrevet 12. november Kjøpte 16 pakker kjøttdeig på medlemstilbud 2 for 90 kr. Anonymkode: 6b881...71d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #909 Del Skrevet 12. november Jeg var på jobb. Anonymkode: d2a89...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #910 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjøpte 16 pakker kjøttdeig på medlemstilbud 2 for 90 kr. Anonymkode: 6b881...71d Får håpe det ikke var coop sin som knaser når en tygger. Der er det rett og slett harde biter inni. Bein kanskje? Anonymkode: f0633...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november #911 Del Skrevet 13. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Får håpe det ikke var coop sin som knaser når en tygger. Der er det rett og slett harde biter inni. Bein kanskje? Anonymkode: f0633...f5d Omg,det er så sant!!! Har irritert meg over dette i lang tid. Pirker ut masse hvite biter når jeg steker den. Har blitt værre og værre dette. Prøvde tilfeldigvis kiwi sin kjøttdeig, folkets, og det var stor forskjell🤯 mye bedre enn både Coop å holde faktisk. Dropper nok dette tilbudet jeg også. Anonymkode: 4c7f4...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet fredag kl 21:09 #912 Del Skrevet fredag kl 21:09 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 4.11): Omg,det er så sant!!! Har irritert meg over dette i lang tid. Pirker ut masse hvite biter når jeg steker den. Har blitt værre og værre dette. Prøvde tilfeldigvis kiwi sin kjøttdeig, folkets, og det var stor forskjell🤯 mye bedre enn både Coop å holde faktisk. Dropper nok dette tilbudet jeg også. Anonymkode: 4c7f4...729 Den fra Folkets er på tilbud hos Joker denne uka til 44,90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:09 #913 Del Skrevet lørdag kl 08:09 Fått ut en skikkelig kjip leietager! Har vasket i helt natt for å gjøre klar til innflytting av ny leietager i dag😊 håper dette blir bedre☺️ Anonymkode: 2215a...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 18 timer siden #914 Del Skrevet 18 timer siden Har ikke brukt noen penger i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #915 Del Skrevet 17 timer siden Vant noen tusen på flax, og satt det inn på lånet mitt i dag Anonymkode: cd6c2...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #916 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 2.57): Får håpe det ikke var coop sin som knaser når en tygger. Der er det rett og slett harde biter inni. Bein kanskje? Anonymkode: f0633...f5d Vil tro det er muk, mekanisk utbeinet kjøtt. Det er sikkert brusk fra leddene som kommer med. Anonymkode: cd6c2...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #917 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har ikke kjøpt noe idag 🤗 Anonymkode: 0312c...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 51 minutter siden #918 Del Skrevet 51 minutter siden Jeg innbetalte 10 000 kr ekstra på boliglånet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 31 minutter siden #919 Del Skrevet 31 minutter siden Fikk satt ned renten på boliglånet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå