Gå til innhold

Jeg hater norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er serriøs. Alt er jo så sykt dyrt. Og det verste er at det er null grunn. Hva er egentlig greia? Ikke særlig god livs kvalitet du får her. Er jo nesten som vi ble født for og lide. Hvorfor må alt være så dyrt! Og da mener jeg alt. Mye bedre i alle andre land. Regjeringen er så dumme at de forventer at hver eneste person har en million lønn. Det virker allefall ut som det .

Anonymkode: bcfea...66c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forhold til inntekt så er faktisk ikke Norge et dyrt land å bo i sammenlignet med flere Europeiske land.

Anonymkode: 4c9d9...e79

  • Liker 30
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Du får flytte da.  Jemen eller Syria kanskje? Siden alle land er bedre enn Norge, så kan du jo like gjerne flytte dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi som er født i Norge har fått vinnerloddet i livets lotteri. Bare å ta en titt på verden utenfor. Hater du Norge er det jo bare å flytte til er bedre land. 

Anonymkode: d7e99...2fe

  • Liker 30
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dreamstar
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Norge er verdens beste land å bo i.

Anonymkode: 32562...df2

På hvilken måte da tenker du? Vi er heldige med de velferdsordninger vi har f.eks. Men helsemessig er det mange andre land som er bedre å bo i. Og Norge er faktisk et ganske dyrt land, men så har vi gjerne høyere lønninger som får det til å gå opp i opp. Så Norge er er bra land å bo i ja. Men verdens beste land å bo i? Nei der må jeg si meg uenig med deg. Heller ikke enig med trådstarter da som syns alt er så fælt her til lands. En mellomting kanskje. Mye bra i Norge, men helt klart rom for forbedring også her. Men vi må som folk ta litt mer ansvar for oss selv og ikke forvente at staten skal pøse ut penger til oss med en gang en krise rammer, som f.eks strømkrisen, matpriser som øker osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi som er født i Norge har fått vinnerloddet i livets lotteri. Bare å ta en titt på verden utenfor. Hater du Norge er det jo bare å flytte til er bedre land. 

Anonymkode: d7e99...2fe

Eh..nei. Folk må seriøst slutte å repetere dette  tullet..

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er verdt med Norge er akkurat  dette med at endel folk går rundt å sier at "Norge er bedre enn alle andre" og "vi har trukket vinnerloddet" osv. Er fryktelig mange i dette landet som opplever det motsatte, -folk som ikke får den hjelpen de har rett på, som ikke har det bra. Det er selvsagt slik i alle andre land også, men endel nordmenn skryter så mye, høye på strå -blir uvel av det jeg..! 

Anonymkode: fe7f7...65e

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi som er født i Norge har fått vinnerloddet i livets lotteri. Bare å ta en titt på verden utenfor. Hater du Norge er det jo bare å flytte til er bedre land. 

Anonymkode: d7e99...2fe

Tull , ja kanskje noen , men ikke alle..

Anonymkode: bcfea...66c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har blitt dyrere det siste året. Håper virkelig ikke prisene går mere opp nå.

Anonymkode: f8b1c...798

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som tvinger noen til å bo i Norge. Du kan jo prøve å flytte til Kongo f.eks. Er nok ikke så dyrt der.

Anonymkode: da0c2...cbb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Norge er verdens beste land å bo i.

Anonymkode: 32562...df2

bull shit!

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig og uenig. ALT er ikke bedre i andre land. Vi har feks mye større orden i mye enn mange andre. 

Vi er ikke så pågående som i mange land, feks, sitter taxisjåføren og venter på deg i bilen i stedet for å stå og skrike «taxi!» 

Vi trenger ikke å kjøpe vann på flaske. I mange land må du kjøpe vann på flaske om du skal kunne drikke i det hele tatt, og noen steder kan du drikke springvann men det smaker klor. 
 

Hvordan vet du at det er dyrere å leve her? Vi har høyere lønn og. Så for de som bor i et land så blir jo prisene tilsvarende siden lønningene også er mye dårligere. 
 

I noen land så blir også uvaksinert helsepersonell nektet helseforsikring, støtte og frihet! 
 

Men Norge har et skikkelig drittvær. Kjenner allerede vinterdepresjonen melde seg. Det skjer ingenting her, folk sitter hjemme og glor på tv, det blir snart mørkt og det er allerede så kaldt at man må ta på jakke og handsker. Trist, tristere, tristest. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen som tvinger noen til å bo i Norge. Du kan jo prøve å flytte til Kongo f.eks. Er nok ikke så dyrt der.

Anonymkode: da0c2...cbb

🙄 Om du mener Norge er best så må du sammenligne med noen som har det ille for å få frem poenget dit??

Anonymkode: fe7f7...65e

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er ett av verdens beste land å bo i, ja. Kanskje ikke det beste, kommer an på hvilke kriterier man legger til grunn for å være det «beste» landet. Men sammenlignet med alle andre land er Norge definitivt ett de beste. Det er bare å lese diverse statistikker over levestandard, fattigdom, utdanning, lykkeligste osv.

Det at Norge er et av de beste landene å bo i, betyr ikke at alle innbyggerne har det «best», men slik er det ikke i noen land.

Anonymkode: db1d3...70f

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er et bra land om du er A4 og folk i det offentlige liker deg, sånn at du får forsvarlig hjelp om du trenger det.

Jeg hater norge og nordmenn og vil ta med meg trygda mi til utlandet så jeg kan leve komfortabelt i varmere strøk rundt folk som er langt mer utadvente og postiive. 

Om jeg får god helsehjelp driter jeg i for jeg får det ikke her til lands uansett. Knaske paracet, drikke vann og ta det med ro klarer jeg helt fint på egenhånd

Anonymkode: fedc4...952

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...