Gå til innhold

Parfymer uten citrus? Hvilken anbefaler du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lucille skrev (9 minutter siden):

Interessant. Jeg har alltid foretrukket edt - det er ytterst sjeldent jeg kjøper edp, og aldri ren parfyme - blir for mye.

Har du forresten testet noen av duftene i Replica-serien til Maison Martin Margiela? jeg har aldri brukt dem selv, men tester dem innimellom, og synes de virker lette. Et par eksempler uten sitrus:

https://www.fragrantica.com/perfume/Maison-Martin-Margiela/By-the-Fireplace-31623.html

https://www.fragrantica.com/perfume/Maison-Martin-Margiela/Lazy-Sunday-Morning-20542.html

Jeg har luktet på en, men husker ikke hvilken. Jeg må nesten innom parfymeriet og lukte på de igjen. Takk for tips!

Anonymkode: 3ba42...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kaledonia skrev (På 19.10.2022 den 14.34):

Den er ikke for alle. Jeg likte den absolutt ikke - solgte min. Anbefaler tester hvis du finner på Finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 20.10.2022 den 22.31):

Den er ikke for alle. Jeg likte den absolutt ikke - solgte min. Anbefaler tester hvis du finner på Finn. 

Jeg ble såpass nysgjerrig på Kenzo Elephant Jungle at jeg bestilte meg en prøve på nettet. 

Finnes det nettsider med godt utvalg av testere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 21.25):

Jeg ble såpass nysgjerrig på Kenzo Elephant Jungle at jeg bestilte meg en prøve på nettet. 

Finnes det nettsider med godt utvalg av testere?

Oppdatering: Jeg impulskjøpte en hel 100 ml Kenzo Jungle L'Elephant fra Parfyme Klikk. Parfymen er mektig, krydret men også utrolig nydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...