AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #21 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lucille skrev (Akkurat nå): det er en myte. Haha nei, det er det ikke. Venninna mi luktet såå godt av en eller annen Armani-parfyme for noen år siden. Jeg lukta som en mann da jeg brukte den 😅 Anonymkode: d85d2...2a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #22 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 15.01): Haha nei, det er det ikke. Venninna mi luktet såå godt av en eller annen Armani-parfyme for noen år siden. Jeg lukta som en mann da jeg brukte den 😅 Anonymkode: d85d2...2a8 parfymen lukter det den lukter. Det er en myte at den enkeltes "kjemi" endrer notene i en parfyme. Det som evt kanskje kan påvirke litt, er om du har tørr eller fet hud, om du er fryser eller svetter, men det går vel helst på styrken. Det er ikke sånn at en parfyme som har iris som hjertenote lukter roser på deg og bananer på meg. http://perfumeshrine.blogspot.com/2012/10/personal-chemistry-affecting-fragrance.html Endret 1. januar av Marcie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #23 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lucille skrev (2 minutter siden): parfymen lukter det den lukter. Det er en myte at den enkeltes "kjemi" endrer notene i en parfyme. Det som evt kanskje kan påvirke litt, er om du har tørr eller fet hud, om du er fryser eller svetter, men det går vel helst på styrken. Det er ikke sånn at en parfyme som har iris som hjertenote lukter roser på deg og bananer på meg. Samme hvor mange ganger du repeterer dette så kommer de aldri til å erkjenne det.. Hvorfor tror du ellers de trenger 10-TI parfymer? Anonymkode: bf8ce...b6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #24 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme hvor mange ganger du repeterer dette så kommer de aldri til å erkjenne det.. Hvorfor tror du ellers de trenger 10-TI parfymer? Anonymkode: bf8ce...b6e Du tar helt feil. Jeg vil ha 10 parfymer fordi jeg trenger flere å bytte imellom. Jeg heler ikke å bruke kun1 parfyme i 3 måneder eller 12. Jeg må ha variasjon. Tross alt har vi 4 årstider, og selv naturen lukter ikke det samme hele året. See? Anonymkode: e2e8d...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #25 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Samme hvor mange ganger du repeterer dette så kommer de aldri til å erkjenne det.. Hvorfor tror du ellers de trenger 10-TI parfymer? Anonymkode: bf8ce...b6e "De"? hvem er "de"? jeg har stor forståelse for at man trenger 10 parfymer, og det har jo ingenting med spørsmålet om samme parfyme lukter forskjellige på forskjellige personer, som er det du kommenterer på. Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #26 Del Skrevet 18. oktober 2022 Trenger ingen Anonymkode: a108d...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #27 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger ingen Anonymkode: a108d...c54 hvorfor svarer du i tråden da? hva er det egentlig dere tenker dere tilfører tråden, alle dere som svarer på et spørsmål som ikke ble stilt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #28 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lucille skrev (16 minutter siden): hvorfor svarer du i tråden da? hva er det egentlig dere tenker dere tilfører tråden, alle dere som svarer på et spørsmål som ikke ble stilt? Det er et godt spørsmål, de avsporer tråden alle sammen som holder på slik. Barnslig er det. Jeg har rapportert, og syns at moderator kan fjerne samtlige avsporinger i tråden. Hvis ikke sier de jo ja takk til dårlig oppførsel på kg. Anonymkode: e2e8d...a63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. oktober 2022 #29 Del Skrevet 18. oktober 2022 KLarar ikkje rangera parfymane mine. Eg nyttar alle og går aldri to dagar etter ein annan med same duften. Eg må kvar dag ta den parfymen som er mitt modus akkurat den dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #30 Del Skrevet 18. oktober 2022 Eh, jeg har 2 jeg og det holder lenge trenger ikke egne til ulike sesonger. Anonymkode: a0833...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #31 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hva er vitsen med å ha mange parfymer da? Blander du de sammen? Jeg kjenner noen smårips i begynnelsen av tenårene og de sprayer på seg to/tre forskjellige parfymer og tror at det er stas. Saken er at de lukter kattepiss. Bruker ikke parfyme lenger siden jeg har en jobb der jeg ikke kan forpeste andre mennesker med syntetiske dufter. Anonymkode: c7aba...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #32 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er vitsen med å ha mange parfymer da? Blander du de sammen? Jeg kjenner noen smårips i begynnelsen av tenårene og de sprayer på seg to/tre forskjellige parfymer og tror at det er stas. Saken er at de lukter kattepiss. Bruker ikke parfyme lenger siden jeg har en jobb der jeg ikke kan forpeste andre mennesker med syntetiske dufter. Anonymkode: c7aba...e25 Hva er vitsen med å ha mer enn en dovremakko? Bruker du alle på en gang? jeg kjenner en gammel kall som bruker alle på en gang. Saken er at han lukter kattepiss han og. Anonymkode: 35acc...b0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 18. oktober 2022 #33 Del Skrevet 18. oktober 2022 Nikea skrev (4 timer siden): Klarer meg med én, bruker bare Coco Mademoiselle. Skulle ønske den funket for meg er så nydelig på andre men på meg lukter den gammel promp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #34 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er vitsen med å ha mange parfymer da? Blander du de sammen? Jeg kjenner noen smårips i begynnelsen av tenårene og de sprayer på seg to/tre forskjellige parfymer og tror at det er stas. Saken er at de lukter kattepiss. Bruker ikke parfyme lenger siden jeg har en jobb der jeg ikke kan forpeste andre mennesker med syntetiske dufter. Anonymkode: c7aba...e25 Hehehe, hva er vitsen med å ha mange parfymer... Variasjon! Man bruker da ikke alle samtidig selv om man har flere, for en spesiell ting å si 🙄 Jeg har 130+ parfymer, og storkoser meg med å finne en duft som passer til dagsformen. Jeg bruker ikke parfyme for andres skyld, kun for min egen. Anonymkode: 82a25...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #35 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hehehe, hva er vitsen med å ha mange parfymer... Variasjon! Man bruker da ikke alle samtidig selv om man har flere, for en spesiell ting å si 🙄 Jeg har 130+ parfymer, og storkoser meg med å finne en duft som passer til dagsformen. Jeg bruker ikke parfyme for andres skyld, kun for min egen. Anonymkode: 82a25...eb4 Så at influencer Evelina Karlsen bruker minst to parfymer samtidig. Anonymkode: c7aba...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #36 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så at influencer Evelina Karlsen bruker minst to parfymer samtidig. Anonymkode: c7aba...e25 ja, det kalles layering. Det er ikke fordi man har for mange parfymer. Det er fordi man ønsker å forbedre en duft, eller kreere sin egen unike duft. Anonymkode: 35acc...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. oktober 2022 #37 Del Skrevet 19. oktober 2022 Noen jeg bare mååå ha : Viva la juicy Viva la juicy noir Giorgio armani my way Emporio armani because it's you Dolce&gabbana L'imperatrice Viktor&rolf bonbon Issey miyake pleats please(den grønne) Jimmy choo blossom Prada candy Cacharel Yes i am Escada especially Versace bright crystal Ysl Libre edt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #38 Del Skrevet 19. oktober 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg syns at slike svar får man lage en egen tråd om og ikke kuppe andres tråder. Det er direkte barnslig gjort. Anonymkode: e2e8d...a63 Hva var galt med det svaret ditt (og dette) derimot blir en avsporing Anonymkode: 21606...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 19. oktober 2022 #39 Del Skrevet 19. oktober 2022 Victor og Rolf flowerbomb bonbon Victor og Rolf flowerbomb bonbon x (sommerversjon jeg ikke husker navnet på) Victor og Rolf flowerbomb ruby orchid Diesel Loverbomb Lancome la vie est bella Versage Yellow dimond Tror ikke jeg bruker noen andre akkurat nå. Går egentlig kun i V&R, av og til Diesel på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #40 Del Skrevet 19. oktober 2022 Lucille skrev (22 timer siden): ja? Noen var helt ukjente for meg, er derfor jeg lurte på om det var 7 forskjellige. 🥰 Anonymkode: e2e8d...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå