AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #1 Del Skrevet 18. oktober 2022 Og du måtte velge noen som passet hele året og for hver sesong? Feks 2 stk parfymer som er for sommer med varmt vær 2 stk til høst 2 stk til vinter 2 stk til vår Og 2 stk som kan brukes hele året Anonymkode: e2e8d...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 BARE 10 parfymer 😅 Jeg har 2-3 stykker fra Victor og Rolf jeg bytter på samma hvilke årstid 😅 Anonymkode: cda17...d18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 Klarer meg med en 😂 Men har noen flere å velge mellom. Anonymkode: b67d0...ca9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #4 Del Skrevet 18. oktober 2022 Er det vanlig å ha så mange parfymer? Har bare en jeg. 😂 Anonymkode: 8405f...1f6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #5 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og du måtte velge noen som passet hele året og for hver sesong? Feks 2 stk parfymer som er for sommer med varmt vær 2 stk til høst 2 stk til vinter 2 stk til vår Og 2 stk som kan brukes hele året Anonymkode: e2e8d...a63 Lett! Høst/vinter: Ann Gerard: Cuir de Nacre Chanel no 5 edt og Eau Premiere Helårs: Cartier Baiser Vole og Prada Infusion d'iris Sommer: Chanel Cristalle L'Artisan Perfeumer: Mimosa pour moi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): BARE 10 parfymer 😅 Jeg har 2-3 stykker fra Victor og Rolf jeg bytter på samma hvilke årstid 😅 Anonymkode: cda17...d18 Haha, ja jeg kom over noen youtube videoer der mange samler på parfymer og sliter med å velge ut 10 stk eller færre. Hvilke har du fra Victor og Rolf? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klarer meg med en 😂 Men har noen flere å velge mellom. Anonymkode: b67d0...ca9 Hvilke har du? Ønsker inspirasjon for min egen lille samling. Pr nå har jeg bare en nesten tom original Daisy fra Marc Jacobs. Anonymkode: e2e8d...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det vanlig å ha så mange parfymer? Har bare en jeg. 😂 Anonymkode: 8405f...1f6 Ja, det er visst det. Men hvilken har du da? Anonymkode: e2e8d...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Baxter Skrevet 18. oktober 2022 #8 Del Skrevet 18. oktober 2022 Har ingen parfyme nå, lenge siden sist. Så jeg klarer meg fint m en deorant som lukter godt hele året😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. oktober 2022 #9 Del Skrevet 18. oktober 2022 10?? Klarer meg med null parfymer jeg 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #10 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lucille skrev (3 minutter siden): Lett! Høst/vinter: Ann Gerard: Cuir de Nacre Chanel no 5 edt og Eau Premiere Helårs: Cartier Baiser Vole og Prada Infusion d'iris Sommer: Chanel Cristalle L'Artisan Perfeumer: Mimosa pour moi Det er 7 stk? Anonymkode: e2e8d...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #11 Del Skrevet 18. oktober 2022 0. Klarer meg utmerket uten dette ekle svineriet. Helvete på flaske rett og slett. Anonymkode: 361fd...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 18. oktober 2022 #12 Del Skrevet 18. oktober 2022 Ryddet for avsporing. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #13 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har én parfyme et eller annet sted, men bruker det aldri. Synes det setter sånn "gammal lukt" på klær. Kan ikke bruke klesplagget mer enn en dag, før det må vaskes, da parfymelukten smitter over på alt som er i kontakt med halsen eller der man har tatt på parfyme. Jakker og kåper som stinker gammel parfyme.... usj. Og så blander damer parfymer i tillegg, en ny hver dag, så kåpa og jakka deres ender opp med å stinke som et gammelt horehus, sammenblandet av gamle lukter! Jeg tror ikke folk tenker på hvordan klærne, og særlig yttertøy som vaskes så sjelden, faktisk stinker etter at man har hatt parfyme på seg som har smittet av. Verre for hver dag. Anonymkode: 3a7a1...a9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #14 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har bare en. De som har flere lukter helt jævlig. Anonymkode: b33d1...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #15 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Haha, ja jeg kom over noen youtube videoer der mange samler på parfymer og sliter med å velge ut 10 stk eller færre. Hvilke har du fra Victor og Rolf? Hvilke har du? Ønsker inspirasjon for min egen lille samling. Pr nå har jeg bare en nesten tom original Daisy fra Marc Jacobs. Anonymkode: e2e8d...a63 Du kan jo ikke be andre om inspirasjon. En parfyme må ha god match med kroppslukten din. En som lukter godt på deg kan lukte jævlig på meg. Og jo flere du bytter mellom jo verre lukter det. Anonymkode: b33d1...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har 3 stk, skulle gjerne hatt fler, men etter jeg ble mor har det vært vanskeligere å kjøpe noe til meg selv… sukk Anonymkode: dcb8a...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #17 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har én parfyme et eller annet sted, men bruker det aldri. Synes det setter sånn "gammal lukt" på klær. Kan ikke bruke klesplagget mer enn en dag, før det må vaskes, da parfymelukten smitter over på alt som er i kontakt med halsen eller der man har tatt på parfyme. Jakker og kåper som stinker gammel parfyme.... usj. Og så blander damer parfymer i tillegg, en ny hver dag, så kåpa og jakka deres ender opp med å stinke som et gammelt horehus, sammenblandet av gamle lukter! Jeg tror ikke folk tenker på hvordan klærne, og særlig yttertøy som vaskes så sjelden, faktisk stinker etter at man har hatt parfyme på seg som har smittet av. Verre for hver dag. Anonymkode: 3a7a1...a9e Jeg syns at slike svar får man lage en egen tråd om og ikke kuppe andres tråder. Det er direkte barnslig gjort. Anonymkode: e2e8d...a63 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #18 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er 7 stk? Anonymkode: e2e8d...a63 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 18. oktober 2022 #19 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo ikke be andre om inspirasjon. En parfyme må ha god match med kroppslukten din. En som lukter godt på deg kan lukte jævlig på meg. Og jo flere du bytter mellom jo verre lukter det. Anonymkode: b33d1...993 det er en myte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 18. oktober 2022 #20 Del Skrevet 18. oktober 2022 Klarer meg med én, bruker bare Coco Mademoiselle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå