AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #41 Skrevet 18. oktober 2022 Her er det bare for deg å beholde din tinderprofil - ikke i verden om du skal sitte med skjegget i postkassa når han holder på sånn. Det å oppdatere profilen sin = han vil ha mer og se hva ellers han kan. At kompisen er inne å oppdaterer?? Nei piss meg i øret! Ingen mannfolk som gjør sånn, det er mer jentegreie. invester like mye i han som han i deg. Hold deg unna, og la han lede litt og se hva som skjer. Han fortjener å svette litt nå, dersom han faktisk er seriøs. Men dette du har fortalt her, rød flaggborg! Anonymkode: 33a5d...15d 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #42 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her er det bare for deg å beholde din tinderprofil - ikke i verden om du skal sitte med skjegget i postkassa når han holder på sånn. Det å oppdatere profilen sin = han vil ha mer og se hva ellers han kan. At kompisen er inne å oppdaterer?? Nei piss meg i øret! Ingen mannfolk som gjør sånn, det er mer jentegreie. invester like mye i han som han i deg. Hold deg unna, og la han lede litt og se hva som skjer. Han fortjener å svette litt nå, dersom han faktisk er seriøs. Men dette du har fortalt her, rød flaggborg! Anonymkode: 33a5d...15d Jeg er så enig med deg! Jeg føler ikke at jeg fikk sagt hvor «alvorlig» jeg synes at dette er i går, så vi skal ringes etterpå og da skal jeg virkelig si til han at jeg ikke finner meg i dette (og i tillegg påpeke at jeg ikke tror et sekund på det med at kompisen oppdaterer). Jeg har fått mange snapper av han i dag (typ: «håper du får en fin dag» «verdens fineste jente i verden» «går det bra med deg» «veldig glad i deg» osv). Så tror han skjønner at han har fucka opp og kanskje mister meg ja. Har svart veldig vagt på disse snappene og i tillegg sa jeg at jeg hadde dårlig magefølelse etter det i går, noe han sa at jeg absolutt ikke måtte ha. Men han skjønner vel at jeg har det med god grunn. jeg vet at det overhode ikke unnskylder oppførselen hans. Men han har jo aldri hatt Tinder før og hadde det en veldig kort tid før han traff meg der. Så jeg har en «teori» om at han rett og slett har blitt hekta på å få matcher og bekreftelse der inne og derfor har oppdatert for å få enda mer bekreftelse og nødvendigvis ikke er på leting. Men man vet jo aldri. Anonymkode: f8b43...90c 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #43 Skrevet 18. oktober 2022 Rødt flagg. Registrer det og husk på det sånn at neste gang du opplever et rødt og shady flagg så kobler du det og dumper han Anonymkode: be641...7d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #44 Skrevet 18. oktober 2022 Fikk snakket med han på tlf og sagt hva jeg synes og mener. Selv om jeg sa at jeg ikke trodde på det med at kompisen har oppdater profilen, så sto han på sitt og sa at vi måtte stole på hverandre. Da jeg sa hva som var oppdatert (var ny tekst i bioen) så virka han helt overrasket og sa at han ikke hadde vært inne å sjekket. Så sa jeg at jeg har slettet Tinder appen (noe jeg ikke har gjort enda, fordi jeg skal følge litt med på om han faktisk har sletta den). Da sa han at han har hatt så mange ting å tenke på i dag så han har ikke fått slettet den enda. Og han mente at det var mye bedre at han var ærlig om at han faktisk ikke har slettet den, enn å si til meg at han har det. Da sa jeg at det kun tar han to sekunder å slette den, så da slettet han den (forhåpentligvis) over tlf mens vi snakket. Han ble helt stille når jeg sa at jeg ikke fant meg i dette og forklarte hvorfor. Hadde det faktisk vært sånn at han hadde hatt sitt på det rene, så hadde han blitt opprørt over at jeg påsto det her. Så han har nok skjønt at han er gjennomskuet og at han må skjerpe seg betraktelig. Etterpå sa han at han synes det var bra at jeg sa ifra, og var rimelig rask med å bytte tema😂 jeg må jo selvfølgelig ta det han sier med en klype salt og se hvordan han oppfører seg i tiden fremover. Men nå har jeg i hvert fall sagt mitt og gjort det klart for han at han ikke kan holde på sånn. Anonymkode: f8b43...90c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #45 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Rødt flagg. Registrer det og husk på det sånn at neste gang du opplever et rødt og shady flagg så kobler du det og dumper han Anonymkode: be641...7d6 Jeg skal følge godt med, for å si det sånn! Skjer det en lignende greie en gang til så er det dump! Anonymkode: f8b43...90c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #46 Skrevet 18. oktober 2022 Høres ut som en som er vant til å juge. Og kompisene støtter han. "Eksen var sykelig sjalu" Hu ble vel slik av å være sammen med han da. Anonymkode: f6451...a7b 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #47 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk snakket med han på tlf og sagt hva jeg synes og mener. Selv om jeg sa at jeg ikke trodde på det med at kompisen har oppdater profilen, så sto han på sitt og sa at vi måtte stole på hverandre. Da jeg sa hva som var oppdatert (var ny tekst i bioen) så virka han helt overrasket og sa at han ikke hadde vært inne å sjekket. Så sa jeg at jeg har slettet Tinder appen (noe jeg ikke har gjort enda, fordi jeg skal følge litt med på om han faktisk har sletta den). Da sa han at han har hatt så mange ting å tenke på i dag så han har ikke fått slettet den enda. Og han mente at det var mye bedre at han var ærlig om at han faktisk ikke har slettet den, enn å si til meg at han har det. Da sa jeg at det kun tar han to sekunder å slette den, så da slettet han den (forhåpentligvis) over tlf mens vi snakket. Han ble helt stille når jeg sa at jeg ikke fant meg i dette og forklarte hvorfor. Hadde det faktisk vært sånn at han hadde hatt sitt på det rene, så hadde han blitt opprørt over at jeg påsto det her. Så han har nok skjønt at han er gjennomskuet og at han må skjerpe seg betraktelig. Etterpå sa han at han synes det var bra at jeg sa ifra, og var rimelig rask med å bytte tema😂 jeg må jo selvfølgelig ta det han sier med en klype salt og se hvordan han oppfører seg i tiden fremover. Men nå har jeg i hvert fall sagt mitt og gjort det klart for han at han ikke kan holde på sånn. Anonymkode: f8b43...90c Han er rimelig standard idiotmann altså. Juger og kommer med klisjeer. Han hadde jeg aldri snakket med igjen. Anonymkode: f6451...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #48 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som en som er vant til å juge. Og kompisene støtter han. "Eksen var sykelig sjalu" Hu ble vel slik av å være sammen med han da. Anonymkode: f6451...a7b Det er jo alltid to sider av en sak, og jeg har bare hørt hans side, så jeg vet jo ikke. Anonymkode: f8b43...90c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #49 Skrevet 18. oktober 2022 Opplevde akkurat det samme tidligere i år. Men vi hadde møttes i 7 mnd og ikke 1. Å kreve at han fjerner profilen hjelper ingenting når tankene er der fortsatt. Det fjerner bare symptomet. Han kan like gjerne være på andre datingsider, og da skjuler han det bedre. I mitt tilfelle så hadde han nylig kommet ut av et langt ekteskap, og innrømmet at han ikke hadde kommet videre fra eksen. Jeg avsluttet det da, men var svak senere og møtte han. Ekslusivitet bør komme naturlig, ikke noe man må prate om. Er man forelsket så sletter man datingapper. I mitt tilfelle så visste jeg at han likte meg, for han ble sjalu på andre menn. Jeg tok en Uno reverse og lastet ned datingapper selv, og fortalte han at det går begge veier, da ble tonen en helt annen 🙄 Det er klart det gjorde vondt da jeg oppdaget det, men jeg kan ikke kreve noe som helst, det blir kontrollerende. Dette er noe han bør gjøre av egen fri vilje fordi han vil. Ikke fordi du ønsker det. Anonymkode: 6832b...609 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #50 Skrevet 19. oktober 2022 LOL kompisen fiksa på profilen? Mest tåpne unnskyldningen jeg har hørt! Synes nesten det er værre at han lyver enn at han oppdaterte profilen. Han kunne jo heller sagt at han hadde et svakt øyeblikk, var usikker og dum og innrømmet sannheten. I stedenfor å finne på noe. Og i tillegg verdens dårligste unnskyldning. XD Anonymkode: 91d10...b82 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå