Gå til innhold

Han oppdaterte profilen sin

Fremhevede innlegg

Skrevet
Magnifique skrev (1 minutt siden):

Skjønner det ❤️ Men samtidig, prøv og ikke lev på kun et håp. Se alltid på hva en mann gjør, for hva han gjør sier omtrent alt om hva han føler for deg. Det er lett for han å si at han angrer når du konfronterer han, men se på hva han faktisk gjør i ettertid. 

Så hvis jeg får masse snapper i morgen om at han er glad i meg og nærmest blir ringt ned, Så er det positivt? Eller? Kjenner bare at jeg er skikkelig forvirra nå, for trodde virkelig at han her var seriøs😩

Anonymkode: f8b43...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Men det virker jo som at han virkelig angra når jeg konfronterte han, så det gir meg fortsatt et lite håp da. Men veit jo aldri. 

jeg tenker å ta det opp igjen med han i morgen og være tydelig på at jeg vet at det med kompisen bare er tull. Og virkelig være tydelig på at det kun skal være meg, eller så får han finne seg en annen. Da har jeg i hvert fall sagt mitt.

Angret, eller ferska, og så stressa fordi da mister han deg.

Han kan jo like deg godt og trives i ditt selskap, uten at han ser noen fremtid der. 

Introdusere en fersk date til venner, er ikke det samme som seriøs. Det kan og bare bety han vil ha deres mening i tillegg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så hvis jeg får masse snapper i morgen om at han er glad i meg og nærmest blir ringt ned, Så er det positivt? Eller? Kjenner bare at jeg er skikkelig forvirra nå, for trodde virkelig at han her var seriøs😩

Det er lett å sende snapper og ringe, for ikke å miste tilgang.

Oppmerksomhet i seg selv, er ingen indikator på noe som helst.

Anonymkode: f6451...a7b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er jo tydeligvis på Tinder like ofte selv.. 🙄

Anonymkode: 6e0f6...39e

• Liker 1
Skrevet

Vet du sikkert at han har fortalt om deg til familien?

Når han lyver så lett til deg, og tydeligvis er ute etter å sjekke markedet (og om han kanskje kan få tak i noe bedre...) så ville jeg tvilt på om han virkelig har fortalt noe til familien. Kanskje han har nevnt deg for kompiser, men det betyr ikke akkurat all verden. 

Anonymkode: d1304...c80

• Liker 1
Skrevet

Vet du forresten hva som gjorde at det ble slutt med eksen hans? Kanskje han er litt for glad i andre damer...

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk for fint tips! Du har helt rett i at det er mye følelser investert her, så jeg må nok gi det litt mer tid før jeg evt gir slipp ja.

Nei, løgn er lik dump, alltid. Skån deg selv 

Anonymkode: a78d1...803

• Nyttig 1
Skrevet

To røde flagg der. Oppdaterte og var uærlig om hva som har skjedd, høyst sannsynlig. Veldig amatørmessig. Jeg vet ikke om jeg hadde giddet mer. Traff en Tinder-dame i sommer som også oppdaterte, som gir et veldig dårlig inntrykk.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva innebærer det at han vil ta ting sakte? Dette tenker jeg også er et rødt flagg. 

Hvis han hadde hatt masse følelser for deg, hadde han ikke hatt behov for å gå sakte frem. Da er det irrelevant om man nettopp har kommet ut av et langt forhold. Hvordan ville du selv hatt det dersom du likte noen voldsomt godt? Ville du ha gått sakte frem fordi du tenkte på eksen din? Neppe.

Anonymkode: 4c88c...4a3

• Nyttig 2
Skrevet

Som en over her skriver: se på hva han gjør og ikke på hva han sier. Og da handler det ikke om å skrive masse meldinger, si masse vakre ord eller sende masse snaper, men om å vise i handling at han prioriterer deg og er interessert i deg. Om at han inkluderer deg i sitt liv, lar deg få møte venner og familie, tilbringer helger med deg og viser interesse for hvem du er osv.

"Gå sakte frem" er som oftest det motsatte av å vise interesse i handling.

Handling sier alltid mer enn ord, fordi det man gjør viser hva man i realiteten prioriterer. 

• Liker 4
Skrevet

Hva innebærer det at han vil ta ting sakte? Dette tenker jeg også er et rødt flagg. 

Hvis han hadde hatt masse følelser for deg, hadde han ikke hatt behov for å gå sakte frem. Da er det irrelevant om man nettopp har kommet ut av et langt forhold. Hvordan ville du selv hatt det dersom du likte noen voldsomt godt? Ville du ha gått sakte frem fordi du tenkte på eksen din? Neppe.

I følge han så vil han gå sakte fram pga at han har brent seg før på å gå for fort fram. 

Skrevet

Som en over her skriver: se på hva han gjør og ikke på hva han sier. Og da handler det ikke om å skrive masse meldinger, si masse vakre ord eller sende masse snaper, men om å vise i handling at han prioriterer deg og er interessert i deg. Om at han inkluderer deg i sitt liv, lar deg få møte venner og familie, tilbringer helger med deg og viser interesse for hvem du er osv.

"Gå sakte frem" er som oftest det motsatte av å vise interesse i handling.

Handling sier alltid mer enn ord, fordi det man gjør viser hva man i realiteten prioriterer. 

Jeg har i hvert fall følt meg veldig prioritert og inkludert i livet hans hver gang vi har møttes, som har vært i helgene. Jeg vil ikke være den som skal stresse fram et forhold, men ja, jeg lurer på hvor lenge han har tenkt at vi skal date før vi evt blir sammen. Det har han aldri sagt noe om.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet du forresten hva som gjorde at det ble slutt med eksen hans? Kanskje han er litt for glad i andre damer...

De kranglet hver dag det siste året de var sammen og hun var visst sykelig sjalu. Han får fortsatt meldinger der hun spør om de skal finne på noe og sånt, men svarer bare at han ikke har lyst (har sett meldingene). Han er også livredd for at hun skal komme til han når jeg er der, for hun blir visst veldig sint. Han sier at han er over henne, og jeg tviler på at de går tilbake til hverandre. Likevel reagerte jeg på at han fortsatt har et hjerte bak navnet hennes i kontaktlista, men det kan jo bare være en bagatell. Er i hvert fall ikke noe hjerter i meldingene de sender til hverandre.

Skrevet

Han lyver allerede… viss du vil fortsette dette, så hadde jeg vert på vakt. Det er ikke det man skal i et forhold.

Anonymkode: ed6f8...6ed

• Liker 1
Skrevet

Han sveiper fortsatt på Tinder, da er han jo fortsatt på utkikk. I tillegg så lyver han. 
Next

Anonymkode: c98f3...69b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tenk på hvor mye «effort» det ligger i å sende en snap eller en melding. Jeg tror vi legger altfor mye i det. Det kan ta meg ca. 20 sekunder å skrive en melding. Det gir ingen indikator på ordentlig Innsats, synes jeg. En ordentlig innsats fra han hadde vært at han kom hjem til deg med blomster, spanderte middag på deg og viste over tid at han virkelig angret. Da kunne det kanskje ha godt an å vurdere noe, vurdere
❤️

• Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

De kranglet hver dag det siste året de var sammen og hun var visst sykelig sjalu. Han får fortsatt meldinger der hun spør om de skal finne på noe og sånt, men svarer bare at han ikke har lyst (har sett meldingene). Han er også livredd for at hun skal komme til han når jeg er der, for hun blir visst veldig sint. Han sier at han er over henne, og jeg tviler på at de går tilbake til hverandre. Likevel reagerte jeg på at han fortsatt har et hjerte bak navnet hennes i kontaktlista, men det kan jo bare være en bagatell. Er i hvert fall ikke noe hjerter i meldingene de sender til hverandre.

Huff.... Jeg fikk også historien om den sykelig sjalu eksen fra han som nå er min eks. I tillegg til at han ALLTID skyldte på noen andre når han ble ferska i å gjøre ting man ikke gjør mot noen man er glad i. Tok meg nesten 2 år å oppdage at han løy om ALT, og var notorisk utro gjennom hele forholdet.

Hvis han påstår at han har sletta Tinder, så få noen andre til å sjekke for deg. Er redd han bare skjuler profilen sin for deg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har hørt den der om "sykelig sjalu eks" litt for mange ganger her, hvor den som skriver inn forstår at det var en grunn til sjalusien, den var slett ikke sykelig. Dette sammen løgnen om Tinder oppdatering ville vært nok for meg, mannen er ikke til å stole på. Legg på "redd for at eksen skal komme" og det hele blir gjennomsiktig. Ikke la deg lure av denne fyren!  

• Nyttig 3
Skrevet
McMary skrev (13 minutter siden):

Har hørt den der om "sykelig sjalu eks" litt for mange ganger her, hvor den som skriver inn forstår at det var en grunn til sjalusien, den var slett ikke sykelig. Dette sammen løgnen om Tinder oppdatering ville vært nok for meg, mannen er ikke til å stole på. Legg på "redd for at eksen skal komme" og det hele blir gjennomsiktig. Ikke la deg lure av denne fyren!  

Ikke det at jeg skal sitte her å forsvare han altså. Men alle kompisene hans som jeg har snakka med sier at hun er psykisk syk og sliter med sjalusi (dette er et lite sted hvor alle kjenner alle), så jeg har valgt å tro på de. 

Det var en kveld jeg var hos han og da fikk han en mld hvor hun spurte om hun kunne komme å hente noe i huset hans, og da var han stressa og redd for at hun skulle komme når jeg var der. De andre gangene jeg har vært der har han ikke vært redd for det. 

• Hjerte 1
Skrevet
Tingelinge skrev (39 minutter siden):

Huff.... Jeg fikk også historien om den sykelig sjalu eksen fra han som nå er min eks. I tillegg til at han ALLTID skyldte på noen andre når han ble ferska i å gjøre ting man ikke gjør mot noen man er glad i. Tok meg nesten 2 år å oppdage at han løy om ALT, og var notorisk utro gjennom hele forholdet.

Hvis han påstår at han har sletta Tinder, så få noen andre til å sjekke for deg. Er redd han bare skjuler profilen sin for deg.

Uff, det var ikke noe godt å høre! Jeg håper jo selvfølgelig at han er ikke er sånn, men skal være veldig på vakt nå i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...